sobota, czerwca 08, 2013

Rozdanie na www.kobieca-strefa.blogspot.com

ROZDANIE ! :)

Ponad 400 obserwatorów,
prawie 40 000 wyświetleń :)

Jestem Wam bardzo wdzięczna, bo gdyby nie Wy mój blog by nie istniał :)

Dlatego organizuje rozdanie :)

Oto co można wygrać :


Wszystkie te produkty podzieliłam na dwa zestawy :)

ZESTAW 1


Czyli główna wygrana. W skład zestawu wchodzą:
- Balea - szampon figa + perła 
- Balea - szampon wiśnia + jaśmin "efekt uniesienia"
- Balea - żel pod prysznic arbuz
Balea - żel pod prysznic fidżi z marakują
Balea - odżwyka do włosów - OIL REPAIR
Balea - szampon do włosów - OIL REPAIR
 -Yves Rocher -  malinowe mleczko do ciała
- Lirene - pianka samoopalająca

ZESTAW 2


Ostatnio recenzowałam produkty Eveline, gdyż zostałam wybrana do majowych testów.
Pod recenzjami dwóch produktów wiele dziewczyn pisało, że chętnie wypróbowałoby te kosmetyki. Pomyślałam, że zrobię Wam niespodziankę, zakupię te produkty i którejś z Was je rozdam :)
W ten zestaw wchodzą takie kosmetyki jak :
- Bebeauty - normalizujący żel peeling oczyszczający skóra tłusta lub mieszana
- Eveline - zmiękczający krem do stóp
- Eveline - mleczko do ciała
- Original Source - Żel pod prysznic mango i macadamia


WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO ROZDANIA

1. Być PUBLICZNYM obserwatorem mojego bloga
www.kobieca-strefa.blogspot.com 

2. Polubić mój fanpage na Facebooku




Dodatkowo:
- umieścić baner na pasku bocznym (podlinkowe zdjęcie) + 1 los
-powiadomić o rozdaniu w notce (zdjęcie z linkiem do mojego bloga) + 1 los
- umieścić mój blog w blogrollu + 1 los
- powiadomić na facebooku o rozdaniu (link) + 1 los
Dodatkowy los dostaną także osoby, które odwiedzają, komentują mój blog i czytają notki. Ale to ja już wybiorę te osoby i podam tydzień przed zakończeniem rozdania :)

+ dla tych osób co faktycznie śledzą mój blog będzie nagroda niespodzianka :)

Niespełnienie dwóch pierwszych warunków dyskwalifikuje w rozdaniu.
Każda osoba i spełnione przez nią warunków będą przeze mnie sprawdzane.

Dodatkowo, osoby które zamierzają obserwować mój blog tylko na czas rozdania, a później usuną się z obserwatorów poskutkuje wykluczeniem z innych rozdań które będą organizowane na Moim blogu.

Rozdanie trwa
od 8  czerwca do 8 lipca

Wzór zgłoszenia:

1. Obserwuje jako:
2. Na FB lubię jako: (Imię + 2 pierwsze litery nazwiska)
3. Baner: TAK - link /NIE 
4. Notka: TAK - link /NIE 
5. Blogroll: TAK - link /NIE 
6. Powiadomienie na FB o rozdaniu: TAK - link /NIE 
7. Email:


Fundatorem powyższych nagród jest www.kobieca-strefa.pl