środa, lutego 20, 2013

Original Source - Żel pod prysznic - LIME SHOWER - zapach limonki

Original Source - Żel pod prysznic - LIME SHOWER

Jak pisałam parę postów zakupiłam w promocji w Biedronce dwa żele Original Source w zaskakująco niskiej cenie(dwupak po 10,99zł)!
Wypróbowałam i oto wnioski :) :


Opis producenta:

NIE ZAWIERA RUTYNY 
Użyliśmy 40 prawdziwych limonek do stworzenia jednej butelki pełnego owocowej energii żelu po prysznic ORIGINAL SOURCE Lime. Limonkowy prysznic z nim nakręci Cię na cały dzień.
Poczuj to - możesz pokochać lub znienawidzić.
SPOSÓB UŻYCIA: Wylej na dłoń i poczuj intensywną naturalność.
My dbamy o naturę, a Ty?
Nasze produkty testujemy na sobie i dopiero kiedy je kochamy wystawiamy je na półkę w sklepie. Nie wiemy, czy reinkarnacja istnieje, ale na pewno możesz dać tej butelce drugi życie. Może stać się zjeżdżalnią albo znakiem drogowym. 
ODDAJ JĄ DO RECYKLINGU!
TESTOWANY DERMATOLOGICZNIE

Skład:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Citrus Aurantifolia Oil, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Styrene/Acrylates Copolymer, Benzotriazolyl Dodecyl p-Cresol, Tetrasodium Glutamate Diacetate, BHT, Limonene, Linalool, Citral, CI 19140, CI 42090.

Cena:

8,99zł/ 250ml

Mój opis:

To nie jest mój pierwszy produkt tej serii, dlatego wiem czego mogłam się mniej więcej spodziewać. Żel pod prysznic z 40 limonek? Brzmi super, ale czy tak jest?  
Konsystencja produktu zależy od "Zapachu", limonka ma dość zwartą konsystencję, koloru zielono-limonkowego plus obłędny zapach orzeźwiającej limonki, którą chciałoby się zjeść. Ogólnie dobrze rozprowadza się po ciele, jednak pieni się lepiej przy użyciu myjki, niż ręki. Oczywiście bardzo dobrze można się nim umyć. Zapach limonki co prawda jest cudowny i zakochałam się w nim jednak nie utrzymuje się on na skórze. Od razu po wyjściu z wanny/prysznica zapach zanika jakby nigdy wcześniej skóra nie miała kontaktu z tym żelem. Jeśli chodzi o wydajność to stawiam plus, gdyż faktycznie starcza na długo.
Wiadomo, wiele żele pod prysznic nie nawilżają nas zbytnio, tak samo jest w wypadku tego. 
Jednak od tego są balsamy i kremy :) Sprawdza się także jako płyn do kąpieli.
Zapomniałabym...opakowanie!
Produkt zamknięty jest w fajne butelczce, która ma chropowatą powierzchnię po bokach, aby nam nie wypadł w czasie kąpieli. Żel "stoi" na korku także nie ma problemu z wydobyciem końcówki produktu. Nie wyleje się także nam w kosmetyczce czy walizce :)
Jednak duży minus za zlikwidowanie korka "nie kapka". Dzięki niemu produkt wydobywać można było w ilości jakiej się chciało, teraz jest to trochę utrudnione. Producent poleca
Czyli nałożenie starej nakrętki z "nie kapkiem" na nowy żel, ale czy komuś chce się tak kombinować i specjalnie trzymać korek od żelu? Cóż teoretycznie teraz są JESZCZE bardziej ekologiczni, także zwolennicy środowiska są zadowoleni, gdyz jest to jedna z niewielu firm, która wspiera recykling!

Czy kupiłabym? Pewnie tak, ale głównie ze względu na orzeźwiające bądź słodkie zapachy, które uwielbiam, jeśli chodzi o resztę to znam lepsze produkty od tego :)

A jakie jest Wasze zdanie na temat tych żeli pod prysznic? :)

14 komentarzy:

  1. Lubię żele OS. Tej wersji zapachowej nie miałam ale wszystko przede mną. Zapachy mają świetne, szkoda tylko, że tak krótko się utrzymują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zapachy świetne, ale bardzo krótko się utrzymują.

      Usuń
  2. uwielbiam zapach tych żeli, chociaż czekoladowy mnie uwiódł najbardziej :D
    pozdrawiam i również dodaje;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekoladowy także niedługo się tutaj znajdzie :)

      Usuń
  3. ja również skorzystałam z tej promocji, bo to wieeelka okazja :) jeśli chcesz to zobacz na moim blogu co jeszcze wyhaczyłam w biedrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam! :) ja jeszcze zakupiłam tusz do rzęs z Eveline :)

      Usuń
  4. kurczę, trochę się rozczarowałam. ostatnio w supermarkecie miałam na niego chrapkę, ale było tyle pięknych zapachów a mi się spieszyło że w końcu wyszłam bez niego. myślałam że zapach trochę dłużej się utrzymuje, ja mam m.in. żel z yves rocher waniliowy i dosc długo go czuc po myciu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn jeśli oczekujesz wielkiego "wow" zapachowego to żel jak najbardziej na tak ale tylko pod prysznicem :)
      Jego zapachy naprawdę urzekają i powalają na nogi, prawie każda z nas znajdzie coś dla siebie :)
      Niestety jak wspomniałam utrzymuje się bardzo krótko :/

      W takim razie muszę wypróbować Yves Rocher :)

      Usuń
  5. musze wypróbować ;0

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne są te żele, mają bardzo sympatyczne, wyraziste zapachy. Polubiłam je mimo SLSów.
    Pozdrawiam koleżankę z Malinowego Klubu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię żele z OS, najbardziej mango&macadamia i tą wersję malinową, którą za każdym razem mam ochotę zjeść :)

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam malinowy i czekoladowy z pomarańczą, ale jeszcze w kolejce czekają na zużycie innych zapasów ;) Ale limonkowy to ulubiony mojego TŻ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. także mam czekoladę z pomarańczą i Lemon&Tea Tree :)

      Usuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)