sobota, lutego 23, 2013

Vipera Cosmetics - Maskara Art & Science - Maxi Lash

 Vipera Cosmetics - Maskara Art & Science - MAXI LASH z sylikonową szczpteczką




Opis producenta / Skład:



Cena:

13-16zł/9ml

Mój opis:

Lubię kosmetyki firmy Vipera, są dostępne w większości drogerii, tanie oraz wydajne.
Co do samego tuszu - ma fajną silikonową szczotkę w kształcie stożka, którą łatwo można manewrować, oraz dokładnie nałożyć tusz na wszystkie rzęsy. Kolor to głęboka czerń, która uwydatnia nasze rzęsy.
Jest wydajna, mam ją od ok września i używam jej codziennie, a nadal jest jej sporawo. Maskara ta wydłuża, pogrubia, podkręca oraz ładnie rozdziela rzęsy, do tego długo się na nich utrzymuje, nie powodując kruszenia czy rozmazywania się tuszy.
Mineralne i roślinne woski tworzą na naszych rzęsach warstwę ochronną, a podczas wysychania lekko się obkurczają, powodując zalotne wywinięcie włosków ku górze :)
W składzie maskary jest olej rycynowy oraz lecytyna, które mają za zadanie pielęgnować rzęsy, oraz zapobiegają ich wypadania i łamaniu, zapewniając piękny wygląd i połysk :)

Jak dla mnie jest bardzo na plus :)

Poniżej zdjęcia 1.przed i 2.po założeniu tuszu


19 komentarzy:

  1. Tusz daje ładny efekt na zdjęciach :) A nie widziałam go w żadnej drogerii, hm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Internetowy sklep Vipery :)

      oraz na każdym stoisku Vipery :) ja akurat kupiłam go w drogerii w moim mieście :) myślę, że w takowej gdzieś u siebie mogłabyś ją znaleźć :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny efekt, ale i bez tuszu masz super rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) jednak po nałożeniu tuszu są ładniejsze :))

      Usuń
  3. ja jednak chyba pozostanę przy zielonym tuszu Maybelline, bo chociaż próbowałam kilku innych to żaden jak do tej pory mu nie dorównuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze Ci powiem, że ostatnio korzystając z promocji w Biedronce oprócz ostatnio opisanych zeli Original Source zakupiłam maskarę z Eveline i jestem nią zachwycona! Dałam za nią 9,99zł i nigdy wcześniej tak dobrej maskary nie miałam ! :)

      Wcześniej używałam np
      Maybelline Colossal Volum' Express
      oraz Big Boom od Astora
      gdzie każda z nich kosztowała minimum 20 zł, przy czym pierwsz to totalna pomyłka kosmetyczna, a druga jest w miarę ok, jednak nie dorównuje tej z Eveline :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Daje bardzo ładny efekt :) MMmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za pomoc w sprawie nagłówka :) tak się składa że swój robiłam właśnie w programie który mi podałaś czyli photoscape ale chyba nie mam do tego talentu :D

    Ciekawy blog, obserwuje :))

    OdpowiedzUsuń
  6. bez tuszu już masz fajne rzęski:) bardzo przydatny blog bo ja w kwestii kosmetyków jestem słaba. Tyle co podpatrze u innych to kupie ;p Z miłą chęcią obserwuje i zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo :) zapraszam :) staram się dodawać jak najwięcej recenzji oraz porad kosmetycznych aby każda z was coś tu znalazła dla siebie :)

      Pozdrawiam i także dodaję do obserwowanych :)

      Usuń
  7. na zdjęciach tusz wygląda bardzo fajnie, ale to co głównie zwróciło moją uwagę to kolorek Twoich oczu, śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tusz bardzo fajnie się reklamuje, może sprubuje ! xD
    + zajrzyj do mnie, i weź udział w CANDY. Do wygrania odlotowa sowa:) ZAPRASZAM I POZDRAWIAM:*

    OdpowiedzUsuń
  9. na pewno na plus idzie to ,że się nie kruszy
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze zdjęcie jest bez tuszu? To zazdroszczę Ci naturalnie pięknych rzęs :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)