niedziela, lutego 24, 2013

Ziaja - kokosowa terapia skóry i zmysłów - krem do rąk

Ziaja - kokosowa terapia skóry i zmysłów - krem do rąk


Opis producenta:



Skład:


Cena:

ok 7zł/80ml

Mój opis:


Nie mam zdania na temat firmy Ziaja, dlatego też nie wiedziałam jak się zabrać za ten krem. Niezbyt chętnie wpakowałam go do koszyka, jednak wygrał zapach i go zakupiłam. Konsystencja jest zwarta, niezbyt gęsta, coś typu balsamu, koloru białego. Zapach tego produktu moim zdaniem jest piękny, kokosowy, lekko mleczny. Wystarczy nawet odrobina kremu aby unosił się on w powietrzu. Po nałożeniu i rozprowadzeniu kremu na dłoniach, zapach utrzymuj się na skórze minimum dwie godziny, co jest niewątpliwie jego zaletą. Jeśli chodzi o nawilżenie dłoni to spisuje się na trzy z minusem, niestety. 
Jeśli mamy bardzo suche dłonie to ten produkt z pewnością nam nie nawilży skóry ani też nie od regeneruje naskórka. Opakowanie jest dość podłużne i spłaszczone, co ma swoje wady jak i zalety, ale z pewnością łatwiej znajdziemy go w torebce :) plus jest koloru białego, co po pewnym czasie skutkuje nieestetycznym, brudnym opakowaniem. Krem zamykany jest na zatrzask, który sam się nie otworzy, także nie ma możliwości wylania się kremu. Niestety nie jest zbyt wydajny, ale w końcu jest to tylko 80ml, więc nie możemy wymagać zbyt wiele. Krem szybko się wchłania i nie pozostawia lepiących się rąk.

Jak na cenę jaką trzeba zapłacić za tylko 80 ml tego kremu, spodziewałam się naprawdę dobrego kremu, a ten jest na 3+.





 

29 komentarzy:

  1. Pachnie cudnie ale jeżeli chodzi o nawilżenie to szału nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam z tej serii kozie mleko i na moją suchą skórę dłoni działał super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kozie mleko jest bardzo dobrym produktem, dlatego postanowiłam kupić ten i wypróbować. Miałam nadzieję,że jest tak samo dobry, niestety jest gorszej jakości :/

      Usuń
  3. U mnie słabo te krem się sprawdził do tego ciężko wyciska się go z tej twardej tubki ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze z tym problemu nie mam, bo mam połowę, ale pewnie przy końcówce nie będzie za ciekawie :/

      Usuń
  4. bardzo przydatna opinia, ostatnio chciałam nabyć ten krem, a mam bardzo wysuszoną skórę..

    OdpowiedzUsuń
  5. To ten z pewnością będzie średnio się sprawdzał :/

    Polecam ten
    http://kobieca-strefa.blogspot.com/2013/01/eveline-cosmetics-krem-maska-do-rak-i.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A wyglądał na dobry

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam suchych dłoni i bardzo lubię te kremiki ziaji, zarówno kokosowy jak i ten z kozim mlekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwieeelbiam ten zapach! Ten krem mam zawsze w torbie na wypadek gdybym poczuła dyskomfort w łapkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba się nie skuszę, moje dłonie potrzebują intensywniejszej pielęgnacji :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takiem razie polecam krem z Eveline :)

      http://kobieca-strefa.blogspot.com/2013/01/eveline-cosmetics-krem-maska-do-rak-i.html

      Usuń
  10. ten krem jest mega , sama go miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też go używałam i mam mieszane uczucia. Jest zwyczajny i nie robi niczego specjalnego.
    Dziękuję za odwiedziny. Ja również dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jednak ma ładny zapach i to jest jego atutem :)

      Usuń
  12. Nie lubię kokosa, dlatego ta seria nie jest dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiem,że ten krem nie ma nic w sobie co by przyciągało,ewentualnie zapach,ale używam go już bardzo długo ponad rok :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam ten krem i nie poradził sobie z moimi suchymi dłońmi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety z moimi także nie :(
      Polecam krem z Eveline klik :)

      Usuń
  15. ja ogólnie bardzo lubię ziaje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też go miałam i byłam zadowolona miimo słabego nawilżenia. Niestety po jakimś czasie mnie uczulił :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapach ma ładny, miałam, ale moim zdaniem za szybko wysycha, więc często go trzeba stosować.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)