piątek, lutego 22, 2013

Isana Med - Rossmann - Krem do rąk

Isana Med - Rossmann - Krem do rąk

Znaleziony gdzieś podczas pobytu w domu podczas ferii, które aktualnie mi sie kończą, u mamy na półce w łazience. Jest to kolejny produkt wychodzący spod skrzydeł Rossmanna, który opisuje, tym razem pod marką Isana Med. Ogólnie tak jak pisałam wcześniej Rossmannowskie marki są w miarę ok, ich cena jest do przyjęcia, a jakość czasem potrafi naprawdę zaskoczyć i to pozytywnie ! :)
Oto kilka słów o nim:


Opis producenta:


Skład:


Cena:

ok 5zł / 100ml

Moja Opinia:

Kremy do rąk szczególnie w okresie zimy i mrozu muszą dawać z siebie naprawdę dużo, bynajmniej ja tego oczekuje. Mróz działa niekorzystanie na nasze dłonie i krem powinien naprawić szkody przez niego wyrządzone np zniwelować szorstkość skóry, poprawić koloryt i nawilżyć nasze dłonie. A krem Isana Med? Cóż jego zapach jest przyjemny, jakby trochę mleczny. Konsystencja jak każdego kremu, łatwa do rozsmarowania.
Produkt znajduje się w wyciskanej tubie o pojemności 100ml, którą łatwo wpakować do torebki, gdyż nie zajmuje dużo miejsca. Efekty? Od razu po wsmarowaniu preparatu w skórę efekty są bardzo dobre. Skóra jest bardzo miękka,gładka i wydaje się być idealnie nawilżona. Plusem jest, że ręce po wsmarowaniu produktu nie są lepiące czy klejące.
Podsumowując naprawdę polecam ten krem i śmiało możecie go kupić będąc w Rossmannie. Przyda się wam on z pewnością w takie dni jak dziś :)




17 komentarzy:

  1. Ja również witam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W witam witam Malinową Koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę szybko się wchłania? to chyba go kupię! bo ja nienawidzę kremow do rąk... tłuste warstwy, lepkie ręce i machanie nimi przez 10 minut żeby się wchłonęło to nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! też nigdy nie byłam faworytką kremów do rąk, ale ten, tak samo jak i krem z Eveline (http://kobieca-strefa.blogspot.com/2013/01/eveline-cosmetics-krem-maska-do-rak-i.html) są najlepszymi kremami na jakie trafiłam :)
      Także polecam :)

      Usuń
  4. Jakoś nie widziałam go wcześniej :) Mam ten z mocznikiem i bardzo go lubię :)

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, już mam tyle kremów do rąk na liście do kupienia, że nie wiem na jaki się zdecydować jako pierwszy. Ten ląduje jako kolejny na listę do wypróbowania :)
    Pozdrawiam Malinową koleżankę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie polecam ten :)

      http://kobieca-strefa.blogspot.com/2013/01/eveline-cosmetics-krem-maska-do-rak-i.html

      Usuń
  6. I ja również pozdrawiam koleżankę z Malinowego Klubu :)
    +Dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam z ISANY krem do rąk z aloesem. Tak śmierdział myślałam, że się zepsuł i wywaliłam. Teraz mam uraz do tych kremów a zarazem nauczke- powącham zanim kupie, jak się uda. U mnie zapach w dużym stopniu decyduje o tym czy będę używała danego kosmetyku.
    Pozdrawiam Malinową Koleżankę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam krem z Eveline Cosmetics Glicerini, kosztuje ok 6 zł w Rossmannie, a działa dokładnie jak Neutrogena + moim zdaniem pachnie bardzo fajnie :)

      Lub Kokosowy z Ziaji :) zapach długo się utrzymuje na dłoniach :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  8. jeszcze nie miałam takiego kremu, ale chyba warto kupić, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja puki ci mam jeszcze krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie słyszałam o tym kremiku, chyba się skusze :)
    easy-life-easy-beauty-easy-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. A chciałam go kiedyś kupić, dobra recenzja ;) Pozdrawiam Malinową Koleżankę! Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)