wtorek, lutego 26, 2013

Eveline Cosmetics - EXTENSION VOLUME PROFESSIONAL MAKE-UP 4D FALSE DEFINITION EXTRA VOLUME & CARBON BLACK MASCARA - Najnowsza maskara Extension Volume 4D FALCE DEFINITION

Eveline Cosmetics - EXTENSION VOLUME PROFESSIONAL MAKE-UP 4D FALSE DEFINITION EXTRA VOLUME & CARBON BLACK MASCARA - Najnowsza maskara Extension Volume 4D FALCE DEFINITION 
- Maksymalna objętość i rozdzielenie, ekstremalny efekt sztucznych rzęs x 10 !
Nigdy nie mogłam trafić na dobrą maskarę, kiedy już jedna wydawała się dobra okazywało się, że jest bardzo nietrwała, inna natomiast mnie uczulała, a kolejna mimo tego iż producent zapewniał łatwość nakładania tuszu dzięki szczoteczce, okazywało się to w rzeczywistości Mission Impossible.
Większość osób ostatnio skusiło się na promocje w Biedronce i zakupiło żele Original Source w super cenie, przy czym ja także nie mogłam się oprzeć (recenzje Lime; Recenzja Mango&Macadamia), ale natrafiłam też na kosmetyki Eveline. Były to odżywki do paznokci, odżywki do rzęs oraz różne rodzaje maskar. Jedna z nich spodobała mi się najbardziej, ze względu na opakowanie (jestem wzrokowcem :) ). Była w pięknym złotym opakowaniu, które zachęcało do kupna, jednak już kiedyś nabrałam się na taki chwyt marketingowy (Big Boom od ASTORA ) i siostra mi o tym przypomniała.
Wspólnie doszłyśmy do porozumienia (wyliczanka :)) aby wziąć tą:


 Opis producenta:


Najnowsza maskara Extension Volume 4D FALCE DEFINITION maksymalnie pogrubia i rozdziela rzęsy, gwarantując niepowtarzalny efekt sztucznych rzęs. Wyjątkowa, elastyczna szczoteczka PERFECT BRUSH™, opatentowana przez Eveline Cosmetics, wykonana została z użyciem najnowszych materiałów w technologii DuPoint Hytrel ®. Zapewnia wykonanie perfekcyjnego makijażu oczu, precyzyjnie rozdzielając rzęsy i umożliwiając pokrycie wszystkich włosków nawet w kącikach oka. Tusz Extension Volume posiada wyjątkową kompozycję składników aktywnych, która wzmacnia i odbudowuje rzęsy od nasady aż po same końce. Zapobiega też ich wypadaniu podczas demakijażu. Rzęsy są wyraźnie odżywione i nawilżone.

Innowacyjna formuła zawiera: 
- D-panthenol – odbudowuje strukturę włosa, widocznie zagęszczając i pogrubiając rzęsy;
- Najcenniejsze składniki z olejku jojoba bogatego w witaminy A, F i E dogłębnie nawilżają, uelastyczniają i wzmacniają rzęsy;
- Mineralne pigmenty i naturalny wosk carnauba – pobudzają rzęsy do wzrostu, zapobiegają ich wypadaniu i łamaniu się.


Skład:


Cena:

ok 10zł/10ml

Mój opis:


 Jak pisałam wcześniej, wybrałam tę maskarę przez przypadek dlatego nie spodziewałam się zbyt dużo po niej (szczególnie za 9,99zł). Tusz do rzęs znajdował się w tekturowym pudełku, które bardzo zachęcało do kupna (złote z czarnymi elementami). Sama maskara znajduje się w walcowatym, plastikowym opakowaniu koloru czarnego, czyli producent postawił na prostotę wykonania. 

Przy zakupie maskary nie wiedziałam jaką ma szczoteczkę, gdyż nigdzie tej informacji Eveline Cosmetics na pudełku nie zamieścił. Dopiero gdy je otworzyłam, pozytywnie się zdziwiłam - na opakowaniu maskary zauważyłam rysunek sylikonowej szczoteczki, co niewątpliwie dla mnie jest plusem (ostatnio bardzo zawiodłam się na zwykłych szczoteczkach). Kolor tuszu to głęboka czerń. Szczoteczka naprawdę bardzo ułatwia nakładanie, można nią perfekcyjnie nawet pokryć rzęsy w kąciku oka, oraz co najważniejsze nie zostawia grudek. Po nałożeniu tuszu rzęsy są faktycznie maksymalnie rozdzielone oraz pogrubione. Tusz nie rozmazuje się, nie kruszy oraz pozostaje na rzęsach długi czas. Zauważyłam także, że moje rzęsy się po nim nie niszczą, wręcz są czasem w lepszym stanie niż normalnie :) I jak pisze producent "
Mineralne pigmenty i naturalny wosk carnauba – pobudzają rzęsy do wzrostu, zapobiegają ich wypadaniu i łamaniu się" jest prawdą ! :) Moja rzęsy przestały wypadać i łamać się :) 



Moim zdaniem jak najbardziej na plus :)
Jest to moja maskara nr 1 !
Temu kosmetykowi daję 5+ :)



18 komentarzy:

  1. Efekt świetny. Widziałam te maskary jakiś czas temu w Biedronce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny efekt! Widać dużą różnicę w zdjęciach bez i z maskarą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak widać efekt, to najważniejsze;-)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak będzie jeszcze w biedronce to ją biorę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna maskara! Muszę ją kupić :) Taka jakość w tak niskiej cenie, czego chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Jest to naprawdę najlepsza maskara jaką spotkałam na swojej drodze :)
      Szczególnie za 9,99zł :o

      Kocham ją ! :)

      Usuń
  6. też się nad nią zastanawiałam! i teraz żałuję ze jej nie kupiłam
    obserwuję! serdecznie zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to faktycznie :) ale zawsze możesz ją kupić w drogerii :)

      Usuń
  7. Wygląda bardzo fajnie :) Może się skuszę :P
    Dodaję Twojego bloga do obserwowanych i blog rolla bo bardzo mi się podobają Twoje wpisy :) Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze to nie spodziewałam się takiego efektu, używałam kosmetyków tej firmy i jak dla mnie były mega nie dobre... Twoje piękne rzęsy i bez tego prezentują się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) efekt jest naprawdę niesamowity !:)

      Usuń
  9. Też jest moim nr 1. Żadna inna, droższa/"lepsza" jej nie dorównuje :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)