niedziela, lutego 24, 2013

Avon - Anew Clinical Eye Lift Pro (program liftingujący okolice oczu)

Avon - Anew Clinical Eye Lift Pro (program liftingujący okolice oczu)

Doradziła mi go konsultantka z Avonu, gdyż zrobiłam zakupy powyżej 50zł i wtedy był za jedyne 9,90zł, gdzie jego cena regularna to ok 50-60zł, więc pomyślałam, że wezmę, oto rezultaty:


Opis producenta:


Dwufazowy lifting okolic oczu stworzony specjalnie dla potrzeb górnej i dolnej powieki. Żel na górne powieki z technologią 'Dimensional Lift' działa 

w trzech kierunkach, umożliwiając podciągnięcie 
i napięcie skóry, a także wzmocnienie jej od środka przez stymulację produkcji kolagenu 
i elastyny. 
Krem pod oczy opracowany w oparciu o Technologię 'Derma-Refine' stymuluje metabolizm komórkowy, wzmacniając skórę i przywracając jej właściwą gęstość dzięki czemu 'worki' pod oczami znikają, 
a opuchlizna, cienie i zmarszczki stają się mniej widoczne. 
Program liftingujący okolice oczu to dwie formuły w jednym słoiczku. 
Stosowane razem zapewniają  podniesienie powiek, redukcję zmarszczek 
i likwidację opuchnięć. 
Stosowane razem zapewniają fantastyczne efekty:

* Podniesienie powiek: 38%*
* Redukcja zmarszczek: 82%*
* Likwidacja opuchnięć: 62%*


Skład:

krem: aqua, glycerin, butylene glycol, cocoglycerides, cetearyl alcohol, caprylic/capric triglyceride, ethoxydiglycol, petrolatum, butyrospermum parkii butter, ceteareth-20, cetearyl glucoside, benzophenone-3, silica, sodium polyacrylate, propylene glycol, phenoxyethanol, carbomer, chlorphenesinc12-15 alkyl benzoate, potassium hydroxide, dextrin, hydrolyzed hibiscus esculentus extract, mica, cocos nucifera (coconut) fruit juice, disodium edta, punica granatum fruit juice, portulaca oleracea extract, thiodipropionic acid, tribehenin, olea europaea leaf extract, mangostin, sodium metabisulfite, sodium sulfite, 2,6-dimethyl-7-octen-2-ol, steareth-20, ceramide 2, peg-10 rapeseed sterol, tricyclodecenyl propionate, saxifragia sarmentosa extract, vitis vinifera extract, cyclopentadecanone, daucus carota extract, potassium sorbate, hexadecanolactone, isopropyl myristate, passiflora incarnata extract, chlorohexidine digluconate, morus nigra root extract, n-hydroxysuccinimide, scutellaria baicalensis extract, butylparaben, ethylparaben, isobutylparaben, propylparaben, sodium citrate, imidazolidinyl urea, palmitoyl oligopeptide, foeniculum vulgare extract, medicago sativa extract, citric acid, palmitoyl tetrapeptide-3, biotin, ci 77891, ci 16035. 
żel: aqua, glycerin, butylene glycol, ethoxydiglycol, carbomer, sodium polyacrylate, galactoarabinan, pvp, phenoxyethanol, propylene glycol, potassium hydroxide, chondrus crispus (carrageenan), dextrin, hydrolyzed hibiscus esculentus extract, prunus amygdalus dulcis seed extract, urea, glucosamine hci, algae, caffeine, disodium edta, punica granatum fruit juice, portulaca oleracea extract, yeast extract, maltodextrin, olea europaea leaf extract, peg-60 almond glycerides, sodium methylparaben, sodium propylparaben, methylparaben, cetyl hydroxyethylcellulose, coffea arabica extract, sodium ethylparaben, daucus carota extract, ilex paraguariensis extract, sodium benzoate, ethylparaben, butylparaben, potassium sorbate, propylparaben, isobutylparaben, imidazolidinyl urea, foeniculum vulgare extract, medicago sativa extract, ci 16035.

Cena:

Regularna cena to ok 60zł/ 2x10ml (żel 10ml, krem10ml)

Mój opis:

Kiedy pierwszy raz zobaczyłam do w gazetce Avonu, bardzo mnie zaintrygował, podwójny krem w jednym pudełeczku? Rewelacja! Niestety odstraszyła mnie cena... Jak pisałam wyżej, uwielbiam promocje! :)
Avon wymyślił naprawdę bardzo fajne designerskie opakowanie! Jest to biały mały pojemniczek, zakręcany od góry. Zakrętkę dookoła otacza "lustrzany" pasek, który dodaje jej uroku. Pudełeczko jest małe i zgrabne, koloru białego. Zawsze można mieć je przy sobie, czy to w torebce czy kosmetyczce, gdyż jest małych poręcznych rozmiarów. Po otworzeniu opakowanie rozdzielone jest przegródką na dwie części - część żelowa po jednej stronie, część kremowa po drugiej. Od góry przykrywa je denko wskazujące na jaką partię skóry mamy go nałożyć. 

Produkt aplikujemy na skórę dwa razy dziennie, rano i wieczorem : żel - na górną powiekę i okolice łuków brwiowych, natomiast krem - na skórę pod oczami, w tym na skórę górnych kości policzkowych.



Żel jest koloru miodowego, lekko przezroczysty, ma konsystencję galaretki, jednak łatwo się ją nakłada na skórę i szybko się wchłania.
Krem jest koloru mlecznego, nawilża, ma ładny zapach, konsystencja kremu nawilżającego do twarzy, przy czym jego aplikacja jest bardzo łatwa i także szybko się wchłania.
Żel i krem nie uczulają, ani nie podrażniają, oraz nie zostawiają tłustej masy na skórze.
Po stosowaniu ich zauważyłam znaczną poprawę. Zmarszczek aż takich nie posiadam, także nie zauważyłam ich redukcji, nawilżenie jest 100%, plus znikają cienie pod oczami, nawet te naprawdę duże :) żaden inny krem nie dał aż takich efektów jak ten :) jestem nim pozytywnie zaskoczona! 
Produkt ten choć małych rozmiarów jest bardzo wydajny i starcza na długi czas, także myślę, że warto wydać na niego te pieniądze :)



A Wy używałyście tego kremu? Macie jakieś zdanie na jego temat? :)

9 komentarzy:

  1. Miałam ten krem. Uważam, ze jest dobry, ładnie napinał skórę wokół oczu i nie podrażniał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! :) mam wrażliwą skórę, także to jest duży plus :)

      Usuń
  2. lubie takie podwójne cudenka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam go i myślę, że jak na razie nie potrzebuję takiego kremu :) ale będę miała na uwadze, że jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele dobrego słyszałam na jego temat, ale osobiście nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam innego kremu z Avonu z linii Solutions i niestety nie jestem z niego zadowolona :( Po 2 miesiącach zaczął pachnieć jak alkohol i w ogóle nie nawilżał mi skóry pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele słyszałam, na temat kremów z serii "Solutions" z Avonu, jednak wszystkie opinie były negatywne. Albo podrażniał, albo powodował przebarwienia skóry oraz wiele wiele innych.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bardzo :) i to głownie zadecydowało o jego kupnie :)

      Usuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)