poniedziałek, lutego 18, 2013

Avon Naturals - Balsam do ciała - Mleko i miód

Avon Naturals - Mleczko do ciała


Opis producenta:

Balsam do ciała Mleko i Miód nadaje skórze miękkość, sprężystość i gładkość na cały dzień.
SPOSÓB UŻYCIA: Obficie wsmarować w skórę ciała i rąk, gdy zachodzi taka potrzeba.

Skład:





Cena:

Zależy od danej ceny w gazetce, ale przeważnie od 8-15zł / 200ml
Kupując w zestawie wychodzi taniej! :)

Mój opis:


Nie jestem zbyt dużą fanką firm jak Avon czy Oriflame, jednak ten balsam przekonuje mnie do Avon'u. Jego zapach powala na kolana, uwielbiam zapach miodu i mleka w kosmetykach. Konsystencja dość zwarta i łatwo się rozprowadza na skórze. Kolor produktu jest beżowo żółty, jak na zdjęciu. Po wsmarowaniu balsamu skóra staję się bardzo nawilżona i miła w dotyku, oraz gładka. Jako, że mam skórę skłonną do alergii i podrażnień nie każdy kosmetyk jest dla mnie odpowiedni, natomiast ten szczerze powiem, że czasem zmniejsza podrażnienia.
Ogólnie balsam znajduje się w buteleczce zamykanej od góry, dość wysokiej, jednak zmieści się ona w każdej łazience :)

Patrząc na zdjęcia poniżej, na zdj na którym pokazana jest konsystencja produktu moja skóra jest szorstka i popękana, jednak na ostatnim zdjęciu, czyli już po wsmarowaniu balsamu skóra jest gładka i miła w dotyka oraz bardzo nawilżona.
<kliknij na zdjęcie, a powiększy się :) >





4 komentarze:

  1. oj lubiłam go swojego czasu :) sprawiał się dobrze szczególnie do nóg po depilacji :) postaram się u Ciebie nadrobic zaległości bo widze dużo fajnych postów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! Najlepiej sprawdza się do nóg po depilacji :))

      Usuń
  2. Też bardzo lubię zapach miodu i mleka w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda zachęcająco... no ale niestety na 2 miejscu ma parafine, a szkoda
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)