piątek, lutego 15, 2013

Fuss Wohl - Rossmann - Rozświetlający lotion do nóg

Fuss Wohl - Rossmann - Rozświetlający lotion do nóg

Dziś w nocy było 1000 wyświetleń bloga! Dziękuję :)

Oczywiście poszłam do Rossmanna po szampon, a kupiłam dużo więcej :) 
Pani przy kasie bardzo zachwalała mi ten lotion, bardzo w korzystnej cenie (powyżej zakupów za 30 zł lotion w cenie 2,99zł), także skusiłam się i oto rezultaty:


Opis producenta:


Skład:


Cena:

cena regularna w Rossmannie to 7,99zł / 125ml
aktualnie w promocji 4,50zł / 125ml
lub w promocji przy zakupach powyżej 30zł, za 2,99zł / 125 ml

Mój opis:

Ogólnie rzeczy produkowane pod szyldem Rossmanna czasem potrafią pozytywnie zaskoczyć jakością, jednak co do tego produktu mam mieszane uczucia.
Lotion znajduje się w formie wyciskanie tuby o zawartości 125ml, jest dość wygodna w trzymaniu i wyciskaniu produktu i nie ma astronomicznych rozmiarów, czyli w sam raz do torby i kosmetyczki, jednak jej ogólny zarys kolorystyczny mnie odstrasza. 
Ogólne przeznaczenie lotionu według producenta jest do nóg, jednak myślę, że spokojnie można używać go do rąk, stóp czy innej partii ciała.  
Zapach jest w miarę przyjemny, jednak posiada teoretycznie w swoim składzie np. wanilię, ale ja jej tam nie czuje.
Konsystencja lotionu zwarta, koloru jasnego, łatwo wetrzeć w skórę. Po rozsmarowaniu pozostawia drobinki, mieniące się w słońcu. Są one koloru srebrnego, jednak to nie jest zbytnio efekt rozświetlenia, co bardziej brokatu i nie jest w dużej ilości, chyba, że rozsmarujemy dużą ilość na małej powierzchni. Produkt ten ma jednak swoje plus, w miarę dobrze nawilża skórę, a efekt brokatu jest fajny gdy np chcemy wyjść na imprezę czy randkę.

Jednak jak dla mnie kosmetyk ten nie jest nam potrzebny do szczęścia :)




3 komentarze:

  1. Miałam kiedyś coś podobnego, ale niezbyt podobał mi się ten brokat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie także raczej jego efekt nie powala :) ale pewnie znajdą sie osoby, którym przypadnie do gustu :)

      Usuń
  2. dobrze, że nie czuć, bo nie przepadam za wanilią:D a drobinki są fajne:D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)