poniedziałek, lutego 25, 2013

Projekt denko #1

Projekt denko part 1 ! :)

A więc postanowiłam rozpocząć projekt denko! :)
Jest to mój pierwszy taki projekt, także mam nadzieję, że wszystko pójdzie ok.
Dla niewtajemniczonych...co to projekt denko?
Nominujemy kilka kosmetyków, które obiecujemy grzecznie zużyć zanim otworzymy kolejny z tej kategorii. Uczciwie zużywamy, zgodnie z przeznaczeniem jednak bez marnowania produktu.
Mam kilka kosmetyków i chcę podjąć postanowienie biorąc Was na świadków :)
Po co i dlaczego? Jestem zakupoholiczką, mam w nadmiarze żeli, kremów, balsamów i innych rzeczy, które zalegają gdzieś w kącie, dlatego postanowiłam to zmienić i je sumiennie zużyć :)




Kilka słów o tych kosmetykach:

- Kremowy żel pod prysznic Nivea Free Time - inspirujący zapach karamboli i pielęgnujące mleczko aloesowe

- Odżywczy krem do twarzy i ciała od Eveline Cosmetics - 24-godzinne nawilżenie i ochrona, świeżość, miękkość, ukojenie skóry, doskonale wchłaniająca się formuła, nie zawiera kompozycji zapachowej

- Paznokcie twarde i lśniące jak diament od Eveline Cosmetics - odżywka wzmacniająca z diamentami

- Evitte Natural Care nawilżający tonik - odświeża i tonizuje, nie wysusza skóry.

- Glicerynowy superskoncentrowany krem-maska do rąk i paznokci Eveline Cosmetics - glicerynowy krem-maska do rąk kompleksowa ochrona 5w1

- Balsam z woskiem pszczelim od AVON 

-CHI Silk Infusion odżywka regenerująca włosy - odżywka bez spłukiwania bogata w ceramidy, jedwab, witaminy, zioła i wyciągi z roślin, działa odżywczo na włosy, jest wzbogacona w proteiny sojowe i pszenicę

- Dezodorant Garnier Mineral

-Tutti Frutti mus do ciała Farmona - brzoskwinia & mango mus do ciała

W czasie trwania projektu denko #1 możecie spodziewać się recenzji na blogu produktów wymienionych wyżej :)
Trzymajcie kciuki ! :)

17 komentarzy:

  1. Mam balsam z woskiem pszczelim i jest to mój nr w walce z suchymi dłońmi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz tego sporo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam jedwab CHI i miło go wspominam, w przeciwieństwie do mineralnego antyperspirantu Garniera (w sztyfcie).
    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. także miałam :P
      recenzja tutaj:

      http://kobieca-strefa.blogspot.com/2013/02/farouk-chi-silk-infusion-odzywkajedwab.html

      :)

      Usuń
  4. Miałam peeling z Farmony i zapach miał fenomenalny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten mus do ciała także pachnie cudownie :) i dlatego też znalazł się w mojej "kolekcji" kosmetyków na marzec :)

      Usuń
  5. dla mnie projekt denko to comiesięczne zużycia... chyba nie umiałabym tego zrobić 'zgodnie z początkowym przeznaczeniem' :) a dzięki PD przynajmniej kontroluję kosmetyki i właściwie nic mi się nie przeterminowuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zazdroszczę... postanowiłam go zrobić, bo mam masę kosmetyków które przeterminują się za 3-4 miesiące, a używam innych z tej samej kategorii. Opisałam go aby czytelniczki widziały jakie kosmetyki będę recenzować w najbliższym czasie :)

      Usuń
    2. to będę na nie czekać :)

      bo dodałam do obserwacji :) i życzę szybkiego rozwoju bloga :)

      Usuń
    3. Dziękuję :) mam nadzieję, że mi się uda! :)

      Usuń
  6. O, to ja czekam na recenzję tego kremu do rąk z Eveline, zawsze jak jestem w Rossmannie łapczywie na niego zerkam :D

    Pozdrawiam i dziękuję za wizytę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz ją już znaleźć na moim blogu :)

      http://kobieca-strefa.blogspot.com/2013/01/eveline-cosmetics-krem-maska-do-rak-i.html

      Usuń
  7. Nie mogę się doczekać recenzji musu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nivea Happy Time bardzo lubię :) Czekam na recenzje kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)