piątek, lutego 22, 2013

Original Source - Żel pod prysznic - MANGO&MACADAMIA SHOWER

Original Source - Żel pod prysznic - MANGO&MACADAMIA SHOWER

Ostatnio w recenzjach znalazł się brat tego żelu, czyli LIME SHOWER - limonkowy od Original Source :)
Dziś kolej na MANGO&MACADAMIA :


Opis producenta:

NIE ZAWIERA RUTYNY 
Soczyste połączenie mango i makadamii ukryte w butelce żelu pod prysznic. Original Source Mango and Macadamia jest nie tylko odżywcze dla skóry, ale też bardzo smakowite - uważaj, żeby przez pomyłkę do nie wypić
Poczuj to - możesz pokochać lub znienawidzić.
SPOSÓB UŻYCIA: Wylej na dłoń i poczuj intensywną naturalność.
My dbamy o naturę, a Ty?
Nasze produkty testujemy na sobie i dopiero kiedy je kochamy wystawiamy je na półkę w sklepie. Nie wiemy, czy reinkarnacja istnieje, ale na pewno możesz dać tej butelce drugi życie. Może stać się zjeżdżalnią albo znakiem drogowym. 
ODDAJ JĄ DO RECYKLINGU!
TESTOWANY DERMATOLOGICZNIE

Skład:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Parfum, PEG/PPG-120/10 Triethylopropane Trioleate, Laureth-2, Mangifera Indica, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Lactic Acid, Propylene Glycol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, Styrene/Acrylates Copolymer, Ethylhextl Methoxycinnamate, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Limonene, Linalool, Buthylphenyl Methylpropional, CI 19140, CI 15985.

Cena:

8,99zł/ 250ml

Mój opis:

Jak każdy produkt Original Source zniewala zapachem, jednak ten jest tak soczysty, słodki, orzeźwiający i owocowy...że pachnie jak dobry deser owocowy bądź jakiś sok ze świeżych mango :)
Jeśli chodzi o zapach żeli pod prysznic i płynów do kąpieli to ta firma jest chyba jedną z lepszych. Zapach jest wyrazisty i dzięki niemu albo się relaksujemy wieczorem, albo dostajemy poranny zastrzyk energii. Zakochałam się w tym zapachu! :)

Największym plusem tego żelu jest, że NIE JEST TESTOWANY NA ZWIERZĘTACH, czego jestem wielką zwolenniczką.
Produkt znajduje się w butelce o pojemności 250ml, na brzegach powierzchnia butelki jest chropowata aby płyn nie wyślizgnął nam się z ręki. Żel stawiamy "do góry nogami" przez co łatwo wydobyć końcówkę produktu. Ostatnie, nowe butelki ORIGINAL SOURCE zostały pozbawione tzw "nie kapka", dzięki niemu łatwo można było dozować ilość wyciskanego żelu oraz sam z siebie po otworzeniu opakowania nie wylatywał, teraz niestety jest inny, teoretycznie bardziej ekologiczny otwór, jednak nie jestem jego faworytką. 
Rozwiązanie producenta na ten "problem" znajdziecie w tej notce >klik<. Żel ma gęstą, kremową konsystencję koloru lodów brzoskwiniowych :)  Niestety żel bardzo słabo się pieni, przy pomocy gąbki lub myjki lepiej, jednak szału nie ma.  Kolejnym minusem jest z pewnością słabe nawilżenie, a czasem wysuszenie skóry - zależy od zapachu produktu, ten trochę wysusza i z pewnością nie nawilża, przez co trzeba użyć balsamu/kremu/mleczka. Żel jest wydajny, opakowanie starcza mi na ok miesiąc/półtora. Plusem są częste promocje w sklepach na żele tej firmy, gdyż za regularną cenę tj. niecałe 9zł bym żelu nie kupiła, bo jedyne co mi się w nim podoba to cudowny zapach, który niestety nie utrzymuje się długo. Zapach czujemy tylko podczas kąpieli, gdy już się wytrzemy czar pryska. 

A wy jakie macie zdanie na jego temat?;)


35 komentarzy:

  1. Mam wersję świąteczną Oragne&Liquorice i jestem zadowolona, chociaż zapach jak dla mnie jest za słodki. Jednak ten nie wysusza(przynajmniej mojej skóry:D). Koniecznie muszę wypróbować inne warianty zapachowe tych żeli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skuszę się na pewno ;)
      a jeżeli chodzi o garniera, najbardziej przypadła mi odżywka z awokado i kartie, do której na pewno powrócę :)

      Usuń
  2. również pozdrawiam ;)

    właśnie się czaję na te żele... hm... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba się skuszę na to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam :) Jeśli lubisz słodsze zapachy to polecam Raspberry&Vanilia :) bądz British Strawberry :)

      Usuń
  4. czyli warto:) ja równiez obserwuję i gorąco pozdrawiam koleżankę z Malinowego Klubu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden z moich ulubionych! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze koniecznie ich wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w kolekcji można znależć m.in:
      -British Strawberry, Mango&Macadamia i Raspberry&Vanilla Milk -> to z tych słodszych
      -Lime, Mint&Tea Tree, Lemon&Tea Tree -> orzeźwiające
      -Chocolate&Mint, Chocolate&Orange -> przypominają ciastka miętowe w czekoladzie oraz delicje pomarańczowe :)
      -Orange&Ginger oraz Dragon Fruit&Capsium ->specyficzne :)

      To jest moja subiektywna opinia, ale jestem przekonana, że każda z nas znajdzie coś dla siebie wśród tylu zapachów :)

      Usuń
  7. Dzięki również pozdrawiam i obsereuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam na nie chrapkę choćby ze względu na sam zniewalający zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię żele (a raczej zapachy:) OS ale tego jeszcze nie próbowałam - aż muszę go powąchać w drogerii, bo taki owocowy i orzeźwiający zapach przyda się na poranne prysznice;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. skorzystałam z promocji w biedronce i kupiłąm 2 za 10,99zł....jednak moje wersje zapachowe zupełnie do mnie nie trafiają ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dokładnie skorzystałam z tej samej promocji! :)

      Usuń
  11. Mam mały zapas tych zeli po Biedronkowej promocji, ale jeszcze nie używałam :)
    Pozdrawiam Malinową koleżankę i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja w Biedronce była super ! :) mam z niej także maskarę z Eveline :)

      Usuń
  12. Jeszcze nigdy nie miałam żelu OS ;) Chwilowo muszę zużyć wielki żel z Yves Rocher ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. tak zapachy mają cudowne ale mnie niestety wysuszają ;-(

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam z OS lime i strawberry ;) zapachy bardzo mi się podobają :) Też raczej bym ich nie kupiła w cenie regularnej.
    Pozdrawiam koleżankę z Malinowego Klubu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję:* Również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. W wakacje używałam czekoladowo-miętowego i całkiem fajny był, nie wysuszał i pięknie pachniał. Cena regularna odrobinę za wysoka, ale tak jak piszesz - od czego są promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja miałam czekoladowy. zapach totalnie nietrwaly... pachnie w butelce tylko. no i wysusza... jedyny plus to butelka z fajnym dozownikiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety teraz są inne dozowniki i po otworzeniu butelki od razu płyn wylatuje :(

      Usuń
  18. Muszę koniecznie wypróbować :) Miałam śliwkowy i zapach długo na skórze się nie utrzymywał. Może w tym wypadku będzie inaczej :))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden żel z Original Source długo nie pachnie :(

      Usuń
  19. Uwielbiam :)
    Mogła bym siedzieć w wannie pół dnia z tymi płynami bo pachną bajecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam jeszcze ale chętnie wypróbuje ...

    OdpowiedzUsuń
  21. mam go i jedyne co lubię to zapach. ogólnie uważam że te żele są przereklamowane... za tą cenę jest wiele lepszych i lepiej wpływających na skórę żeli, te oprócz zapachu i ogromnego marketingu nic w sobie nie mają

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)