środa, listopada 27, 2013

Balea - krem do rąk - owoce leśne - beautiful berries


Krem do rąk Balea, edycja limitowana o pięknym zapachu borówek, jerzyn, malin, czarnej porzeczki... cudo zapachowe ;)

Opis producenta:

Niestety mój niemiecki stoi na poziomie zerowym :/ ale może którejś z was się przyda ;)

Skład:


Cena:

ok 4-7 zł / 100 ml
Cena zależna od miejsca zakupu. Ok 4 zł kosztuje w drogeriach DM, a w internecie ok 6,50 zł.
Dostępność: drogerie DM (najtaniej), internet (allegro, sklepy z niemieckimi produktami), stacjonarne sklepy z chemią niemiecką oraz bazarki.
Gdzie we Wrocławiu można dostac produkty Balea?
- ul. Świeradowska Hala kupiecka Gaj 
- ul.Widna Hala kupiecka Perła
- ul. Bajan Hala kupiecka Tęcza
- ul. Swobodna Pasaż Zielińskiego
- C.H Krzyki koło Krzyckidej i pętli tramwajowej
- Na hali strzegomskiej  
- niedziele - okolice Młyna i Korony oraz "Targ" na Dworcu Świebodzkim
Jeśli znacie jeszcze inne miejsce, dajcie koniecnie znać! :)

Mój opis:

Opakowanie:
krem znajduje się w tubie wykonanej z miękkiego platiku oraz zamykanej na klips. Opakowanie jest bardzo poręczne, a kolor bardzo miły dla oka ;)


Konsystencja:
produkt ten ma dośc zwartą konsystencję o pięknym, słodkim, owocowym zapachu.


Moja ocena:
Skład nie grzeszy ilościa ekstraktów czy olejów, ale mi to nie przeszkadza. Jest dośc prosty, z jednym olejem, jednak to nie ten olej mnie zauroczył. Opakowanie jest starannie wykonane, a dzięki miękkiemu plastikowi bardzo łatwo aplikuje się krem na ręce.
Sama konsystencja kremu jest dość zwarta, łatwo się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu na rękach. Najbardziej pokochałam ten krem za zapach. Zresztą za to kochamy kosmetyki Balea ;) Zapach... Piekny! Słodki! Owocowy! Jest to mój ulubieniec jesli chodzi o zapach wśród wszystkich produktów Balea , których używałam.
Jeśli chodzi o samo działanie... jakoś wyjątkowo rąk nie nawilża, skóry nie odbudowuje, ani nie zatrzymuje wody. Jak dla mnie działa tak na 3+, ale jest tani i ma piękny zapach. Z pewnością nada się do codziennego użytku. Jednak jeśli będę potrzebowac silnego nawilżenia i odbudowy sięgnę po Neutrogenę ;)


83 komentarze:

  1. Zapach musi być cudowny, może wybiorę się w jakiś weekend do Wrocławia i uda mi się upolować kosmetyki Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla samego zapachu chętnie bym go wypróbowała!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym w końcu go nabyć

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że zapach i opakowanie są jego główną zaletą, ale lepsze to niż nic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za taką cenę nie mam wielkich wymagan :D w lecie spisuje się dobrze, bo wtedy nawilżenia zbyt dużego nie potrzebujemy, ale zimową porą...niestety średni

      Usuń
  5. Kurczę, wszyscy kuszą Baleą więc chyba i ja się wybiorę w "poznaj swoje miasto" i znajdę te hale targowe :) I kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to jesteś z Wrocławia? W takim razie polecam Świebodzki bądz Zielińskiego. Duzy wybór tam jest ;)

      Usuń
  6. Zapachem mnie kusisz i z chęcią bym go wypróbowała - a ja u siebie znalazłam sklep z chemią Niemiecką i mam zamiar wkrótce się do niego wybrać ciekawa jestem jakie będą tam ceny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że nie będzie o 100% wyższa niż w DMach

      Usuń
  7. zapach musi mieć fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kremy do rąk Balea w buteleczkach z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ach ta Balea i jej zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kupiłam go mamie i bardzo go sobie chwali :)
    jeśli chcesz lepszego nawilżenia to polecam Ci Balea Urea, bardzo dobry krem do rąk :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie kosmetyków Balea, Alverde i p2!
    http://banshee-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo ciekawy ;) jednak jak już będę konskretnie potrzebować nawilżenia sięgnę po neutrogenę ;)

      Usuń
  11. nie miałam go ale muszę kiedyś wyprubować

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo, dzięki za spis miejsc z kosmetykami DM we Wrocku :) Ja od dawna planuję wypad do DMu w Zgorzelcu, ale zawsze w weekendy wypada coś pilniejszego :(

    OdpowiedzUsuń
  13. zgadzam się, nie nawilża i nie odżywia jakoś wyjątkowo ale mam słabość do balea i lubię ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  14. na kremy do rąk to ja już mam szlaban:D

    OdpowiedzUsuń
  15. jeśli się nie mylę, to kiedyś go miałam i byłam z niego zadowolona:D

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię pachnące owocowo kosmetyki, czasem tez się skuszę na zakup właśnie ze względu na zapach

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten krem dosłownie z pół roku chyba i ciągle mi się nie kończy pamiętam że jeszcze latem uważałam że jest świetny i fajnie nawilża, ale w recenzji zaznaczałam, ęe nie wiem jak zimą i powiem Ci że jak na tą porę roku masz rację :) Zimą jest zbyt słaby, muszę się nim sparować bardzo dużo razy dziennie bo co jakiś czas i tak czuję suchość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, musze nim smarować ręce ok 3-4 razy dziennie, że skóra rąk była nawilżona ;)

      Usuń
  18. Zapach jest powalający. Koleżanka go ma i często mnie nim częstuje :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam go i kocham jego zapach! Mogę go wąchać godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to samo! głównie otwieram go po to aby powąchac ;D

      Usuń
  20. zapach mnie kusi od dawna, szkoda, ze nie było zeli o tej woni

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapach wybacza wszystkie minusy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. z Balei chyba jednak najlepsze są żele pod prysznic jesli chodzi o działanie....ostatnio zawiodłam się na szamponie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak żele są fajne jednak wiele osób mówi że je wysuszają :/

      Usuń
  23. Kremów do rąk mam, aż za dużo, ale ta Balea mnie kusi. Jeszcze nic nie miałam z Balei, ale muszę coś w końcu wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem ciekawa tego kremu, chętnie bym go przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również uwielbiam produkty z Balea za zapachy, jakie nam oferują :)
    Muszę sobie kiedyś sprawić jakiś krem do rąk z tej firmy!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy produkt - tani, ładnie wygląda i zapach musi być piękny :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Czytałam w jakiejś recenzji, że chemicznie pachnie, ale mimo wszystko chciałabym kiedyś go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam wszelkie kremy o owocowym zapachu! :)

    zapraszam na rozdanie cieni i pomadek Sephora na moim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam go za zapach, który mnie wręcz oczarował :) działanie tak jak piszesz całkiem zwykłe, ale jestem w stanie mu to wybaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba wszyscy mu to wybaczają ;D dzięki zapachowi ;)

      Usuń
  30. straaasznie chciala bym w koncu dorwac sie do produktow Balea ! niestety nie mam dostepu :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Kremu do rąk z Balea jeszcze nie miałam, ale na dniach składam zamówienie i wypróbuję ich kremów, bo szampony i odżywki są niesamowite i bardzo je lubie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Z Baleą mi nei po drodze, ale zmogę polecić z czystym sumieniem mój ukochany krem ANIDA z woskiem pszczelim z Natury za 4 zł. Jest genialny i zapewne będziesz zadowolona i z zapachu, i z nawilżenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. balea kusi od dawna, na coś się musimy w końcu zdecydować

    OdpowiedzUsuń
  34. Balea kusi, ale nie mam pojęcia gdzie ją kupić: <

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam allegro, internet, oraz prywatne sklepy z chemią niemiecką ;)

      Usuń
  35. u mnie niestety nigdzie nie ma :( a sam zapach kusi mnie mega!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny blog od razu dodałam do obserwacji :)
    Zapraszam http://martinistylelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny blog , od razu dodany do obserwacji :)
    Zapraszam na mojego http://martinistylelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Musi pięknie pachnieć :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Szkoda, że nie mam do nich dostępu stacjonarnie... marzą mi się kosmetyki tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny zestaw zapachów, na pewno wszystko to razem miłe "dla noska" jest :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Całe wakacje miałam ochotę na ten krem, aż w końcu się nie skusiłam i żałuję :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Mnie też on jakoś zbytnio nie zachwycił...

    OdpowiedzUsuń
  43. drogerianiemiecka.pl polecam gorąco mają super ceny

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)