sobota, listopada 23, 2013

Catrice Cosmetics - camouflage cream - czyli korektor numer 1 !



Opis producenta:

Kamuflaż: kremowa i matowa konsystencja korektora gwarantuje wysokie krycie maskując wszystkie niedoskonałości cery, cienie pod oczami oraz przebarwienia. 

Cena:

ok 13 zł / 3g
Dostepność: drogerie Natura, sklepy internetowe oraz szafy z Catrice w Kauflandzie.

Mój opis:

Opakowanie:
Korektor znajduje się w czarnym, plastikowym, zakręcanym od góry owalnym opakowaniu.
Kolor  produktu widzimy przez przednie wieczko, które jest przezroczyste.
Opakowanie jest wytrzymałe i nie odkręci się nam samo np w torebce.


Konsystencja:
Zwarta, jednak bardzo dobrze się rozprowadza za pomoca gabeczki.



Moja ocena:
Jest to mój korektor numer 1! Odkryłam go stosunkowo niedawna bo ok dwóch miesięcy temu, jednak pokochałam od pierwszej aplikacji. Ogólnie mam dośc duże cienie pod oczami i rzadko który korektor umiał się z nimi uporać. A jesli już to robił, to tylko na krótki okres czasu. Ten korektor świetnie maskuje jakiekolwiek cienie pod oczami, nawet te naprawdę duże, świetnie radzi sobie z przebarwieniami oraz małymi wypryskami. Wczoraj nakładałam go siostrze na policzki, gdzie niestety ma spory trądzik i powiem szczerze, że niesprawdził się zupełnie. Dał efekt maski i uwydatnił większe problemy skórne. Jesli chodzi o wydajnośc to także jest na plusie. Nie widze prawie w ogóle jego zużycia, a używam dzień w dzień. Kolejnym plusem jest to, że idealnie wtapia  się w skórę i nie ma problemu z jego zakryciem, oraz trzyma się na buzi cały dzień. Od rana do późnych godzin wieczornych.
Niestety trudno dostać ten odcień (010 ivory), tak samo jak 020 leight beige. 
Jeśli ktoś wie, gdzie dostanę któryś z tych odcieni we Wrocławiu, dajcie znać! :)



59 komentarzy:

  1. Mam go i kocham <3 Genialny produkt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdzie nie mogę go znaleźć :( A wszystkie dziewczyny polecają..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie miałam problemu z jego zakupem :) jeszcze kilka dni temu :) jest naprawdę fajny również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie we Wrocławiu znaleźć odcień 010 graniczy z cudem :(

      Usuń
  4. Ja za tym kamuflażem też musiała się trochę nachodzić,ale w końcu go mam :) tylko u mnie średnio sprawdza się pod oczami,z kolei na drobne wypryski - jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie pod oczami sprawdza się dobrze, ale muszę rozprowadzić go pędzelkiem i "przyklepać" oraz zebrać nadmiar gąbeczką do makijażu ;)

      Usuń
  5. Pierwszy raz widze ten korektor alejestem zachwycona samym wygladem... Rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygląda faktycznie dobrze, tymbardziej że kosztuje jedynie 13 zł ;)

      Usuń
  6. ooo nareszcie znalazłam, to czego szukałam od dłuższego czasu, właśnie też mam problem z cieniami pod oczami, niektórzy mówią mi, że taka moja uroda i to tylko dodaje mi uroku, a ja nagminnie z nimi walczę i nie zamierzam przestać, teraz będę miała nową broń. Nie wiesz, czy w rossmanie można go dostać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w rossmannie nie jest dostępny, jedynie natura ;)

      Usuń
  7. W Kauflandzie jest szafa Catrice? Nigdy nie byłam w tym sklepie, wiec z ciekawości się przejde ktoregos dnia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bynajmnie u mnie we Wrocławiu na Bardziej owszem ;)

      Usuń
  8. A ja stosuję korektor z Hean, też sobie dobrze radzi z cieniami pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój nr 1 również : ) idealnie kryje i moje cienie pod oczami są prawie niewidoczne ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ;) tylko jak nakłada się go palcem to niestety po godzinie, dwóch się roluje :/

      Usuń
  10. Na marne szukac go w Koszalinie, przy kazdej wizycie w Polsce szukam i kicha.. :( siostrze na wypryski polecam Lasting Perfection z Collection (angielski produkt ale dostepny na allegro), kryje najlepiej ze wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  11. zastanawiałam się dzisiaj czy go kupić, ale jednak zdecydowałam się na kamuflaż z Alverde. Też ma całkiem dobre opinie, więc może się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. och, przydałby mi się dobry korektor,
    i dużo innych rzeczy, może poproszę Mikołaja ;)
    jakoś nigdy nie mogłam trafić na dobry korektor,albo miał słabe krycie,albo było go widać z odleglosci paru metrów;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten produkt jest już kultowy. Ja jeszcze nie miałam okazji go używać, ale jak zużyję kamuflaż z Alverde to po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytam już o nim drugą pozytywną opinię, być może też go przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydałby mi się, ale niestety u mnie nie ma szaf Catrice :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam go ! Mój ulubieniec i chyba z połowę już zużyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam zamiar po niego sięgnąć, ale to później. Najlepiej na jakiejś promocji. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja go wręcz uwielbiam, a ile się za nim nalatałam! hihi mam tą samą podkładkę :D
    jesli jeszcze nie bierzesz udziału, serdecznie zapraszam do mnie na rozdanie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowity, jak wykończę zapas to będę się za nim rozglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak mi się skończą zapasy, to rozejrzę się za nim:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Za 010 Ivory nalatałam się okropnie - ale w końcu go dostałam :D
    Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  22. ja nie moge znalezc nigdzie koloru 01 ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też właśnie nie moge dostać najjaśniejszego;(

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeślil krycie ma podobnoe do kryolanu to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również posiadam dość spore cienie pod oczami - może i u mnie by się sprawdził? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam, ale jak go znajdę w sklepie to mu się bliżej przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. poluję na niego i nigdzie go dorwać nie moge, już nawet w Bielsku szukałam - mieli tylko najciemniejszy...

    OdpowiedzUsuń
  28. PS. podaj adres do wysyłki, chyba że chcesz poczekać aż będę we wrocławiu.

    OdpowiedzUsuń
  29. czytałam o nim wiele pozytywnych opinii

    OdpowiedzUsuń
  30. Widzę ten najbardziej pożądany kolor ;)) Ja w sumie nie mam ostatnio problemów ze skórą i mi się nie przyda, ale jeszcze 2 lata temu byłby dla mnie zbawieniem ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Będę w ten piątek ale tylko na chwilę w okolicach pl. grunwaldzkiego (gdzieś koło 17) albo za 2 tygodnie cały weekend.

    OdpowiedzUsuń
  32. Może być jak się spotkamy, bo sama jeszcze nie wiem ile dokładnie wydałam. Wiem ile w koronach, ale pewnie dopiero jutro dowiem się po jakim kursie ściągnęli mi z konta. Będę się kontaktować telefonicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przyznam, ze jestem u Ciebie po raz pierwszy bardzo tu wszystko do siebie pasuje, robi ogromne wrazenie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chciałam go kupić, ale jest bardzo trudno dostępny. Jednak po testerze patrząc moim zdaniem jest troszkę za ciężki pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  35. Przy mojej cerze też by się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam go,ale jakoś nie mogę się do niego przekonać

    OdpowiedzUsuń
  37. Może w końcu się skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja potrzebowalabym korektora na moje czerwone polika. Myslisz ze ten by byl dobry? Jak bede w Polsce to oblukam :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wczoraj w Naturze w Magnolii była dostawa i w końcu dzisiaj upolowałam odcień 020 ale jeszcze są wszyskie!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)