poniedziałek, listopada 25, 2013

Zainspirowana!


Dawno nie było zwykłego, miłego posta w którym nie będzie recenzji kosmetyku :)
Oto i on!
Zima... piękna, biała i zimna :)
Wczoraj spadł podobno pierwszy śnieg we Wrocławiu, który chyba przespałam ;)
Jarmark Świąteczny na Rynku wskazuje bliskość Świąt.
I jak tu nie czuć już Zimy? :D


Czapka, szalik i rękawiczki to podstawa zimowej garderoby, bynajmniej dla mnie. A dla Was? 
Wiem, że czapka niszczy fryzurę, a czasami i włosy, ale jak dobrze sobie ją dobierzemy nie ma z tym problemu.
Ja swoją w tym roku dostałam od siostry <3 jedna z lepszych, cieplejszych czapek jaką miałam. I do tego ładna, a nie puchata ! :D Plusem jest, że nie jest ciasna, nie niszczy fryzury, ani nie ściąga włosów, co jest dość ważne. 

A teraz...inspiracje w postaci zdjęć :)
wszystkie pochodzą z portalu www.zszywka.pl :)







 Moja Molly także kocha zimę i śnieg ;) 




Herbata z cytryną + ciepłe skarpetki = idealny zimowy wieczór. I oczywiście od tego dobra książka bądz film.
A taki kubek, to z pewnością muszę sobie zakupić :)






Mam nadzieję, że Was nie zmeczyłam. Wiem, że jest stosunkowo dość wcześnie... ale w tym tygodniu ma juz padać śnieg, bynajmniej we Wrocławiu i wyczekuje prezentów z okazji blogowych Mikołajek :) Mam nadzieję, że w tym tygodniu już do mnie dotrą.

A Wy lubicie zime i śnieg?CZy raczej wolicie wakacyjny klimat? :)



53 komentarze:

  1. już pierwszy śnieg? póki co czuję pierwsze zimowe mrozy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam dziś rano w szoku, jak mroźno się zrobiło, nic tylko czekać na ten pierwszy śnieg. Ale przyznam, że jak dla mnie to śnieg mógłby być tylko w grudniu i styczniu, potem już zaczynam czekać na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zimę lubię, ale codziennego odśnieżania już nie za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubimy każdą porę roku :) U nas również już wczoraj padał pierwszy śnieg, który aktualnie został zniwelowany przez deszcz :) Naszym zimowym must have jest oczywiście obszerny szaliczek, rękawisie, czapencja lub otulający kaptur, ciepła kurteczka i tak samo ciepłe i nieprzemakające buty :)

    Zapraszamy do nas na konkurs REVITALASH a już wkrótce ruszy konkurs z paką kosmetyków pod choinkę :)

    Buziaki
    xo xo ox ox xo xo

    OdpowiedzUsuń
  5. kotki w ubrankach są słodkie i te skarpety grube są ekstra
    czapkę sobie niedawno zakupiłam, bezową z pomponami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W Anglii jeszcze nie było śniegu I oby jak najdłużej go nie bylo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie śniegu brak na szczęście ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. zima jest magiczna :) nie ma to tamto

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie bardziej wolę lato, chociaż perspektywa białego puszki i przyozdobionego lampkami miasta jest piękna (gdyby tylko nie było tak zimno...). A o śniegu to nawet nie wiedziałam, że już poza Tatrami w Polsce się pojawił!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chociaż jakby tak pomysłeć, że codziennie miałoby być -15 to podziękuje :)

      Usuń
  10. oj ja też czekam na pierwszy śnieg. Ale u mnie w Dreźnie chyba się jeszcze nie zapowiada na prawdziwą zimę :(
    Oj, uwielbiam jarmark świąteczny. W Dreźnie otwierają go w piątek i już się nie mogę doczekać :) Na wrocławski wyruszam w połowie grudnia.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. lato jest fajne, ale tylko gdy leży się na plazy :D

      Usuń
  12. Oj w Legnicy też ponoć ma padać ale ja tego do wiadomości nie przyjmuję :) A koty wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. w poznaniu sniegu nie ma. ale rano byl przymrozek :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kicie przesłodkie:) U mnie też rano za oknem pierwszy śnieg!

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie te zdjęcia są inspirujące. Taką zimę można kochać, kiedy siedzi się na wygodnej kanapie, pod ciepłym kocykiem z herbatą i książką w dłoniach, obok buchają płomienie w kominku, a za oknem prószy śnieg. I tylko w takich warunkach. Dzisiejszy chłód, biała breja za oknem i odśnieżanie samochodu skutecznie zabiło "magię zimy".

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie wczoraj nie padało a mieszkam na południu miasta. Zdecydowanie wolę późną wiosnę, jeżeli miałabym wybierać między jesienią a zimą to tu wygrywa zima

    OdpowiedzUsuń
  17. dla mnie zimy i śniegu mogłoby nie być, nie lubię ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. nie chce zimy, nie chce :( Już zamarzam a co dopiero będzie później :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba ciepła kurtensje zakupić :D szaliczek i rękawiczki iiii czapusia :D

      Usuń
  19. Do zimy samej w sobie mam ambiwalentne podejście, ale święta *.* Mogłyby być co miesiąc!:D

    OdpowiedzUsuń
  20. tez uwielbiam szukać inspiracji na zszywce:)

    OdpowiedzUsuń
  21. mega zdjęcia. aż się nakręciłam na śnieg i święta:)

    jeśli masz ochotę to zapraszam do wzięcia udziału w konkursie:
    http://mode-moi-sell.blogspot.com/2013/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne inspiracje

    obserwuje i licze na to samo
    www.sotheemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzisiaj po raz pierwszy założyłam czapkę,a wczoraj wyciągnęłam kapcie - emu. Znak że zima idzie, bo taki zmarźlak jak ja wyczuwa ją nosem na kilometr :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie wolę lato, zima jest ok - ale tylko od grudnia do lutego jak przechodzi na marzec, kwiecień to już nie jest fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham zimę i święta, ale nienawidzę, gdy święta atakują mnie już tuż po święcie zmarłych... ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie już :D święto zmarłych było ponad 20 dni temu ;) i tak w tym roku listopad był dośc ciepły bo w tamtym roku na 1 listopada chodziłam w czapce i rękawiczkach ;)

      Usuń
  26. potwierdzam, śnieg we Wrocławiu spadł, ale tak szybko jak się pojawił, tak szybko stopniał tworząc okropną pluchę. Dziś powtórka z rozrywki. Niestety idzie zima dużymi krokami ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Płatek śniegu na pism nosku - coś pięknego :)

    U mnie na razie pogoda wskazująca na przedwiośnie niż na zimę, ale już w kościach czuję, że śnieg i mróz nadchodzą wielkimi krokami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ten nosek podobny do noska mojej psinki <3 dla mnie zdjęcie idealne ;)

      Usuń
  28. zimę samą w sobie lubię bardzo... nie cierpię tylko tego czasu zanim jesienna plucha zmieni się w śnieżne połacie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo lubię takie posty:) sama niedługo opublikuję podobny:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)