wtorek, listopada 19, 2013

Wszyscy mają Firmoo, więc mam i ja!


Dzisiaj przychodze do Was z recenzją okularów Firmoo :)

Zestaw zawiera:
- twarde etui, które umożliwia nam przechowywanie okularów. To własnie w nim były transportowane moje Firmoo'wki. Jak widać, okulary przeżyły podróż więc jest dobre i wytrzymałe.


- miękkie etui


- zestaw śrubokręcik + śrubki


- ściereczka z mikrofibro-podobnego czegoś


- okulary


Dlaczego zdecydowałam się na okulary Firmoo?
Od dobrych paru lat wiem, że mam wadę wzroku i posiadam okulary, na które wydałam naprawdę dużo pieniędzy, ale strasznie mi się nie podobają.
Wybierałam je jakieś 5 lat do tyłu, więc bardziej wybierała mi je mama.
Dlatego okularów nie nosiłam na codzień. 
Kiedy zapoznałam się z marką Firmoo, od razu chciałam mieć jedne z ich okularów.
Nie wydaje się wam, że dużo ich modeli okularów jest podobnych do okularów firmy ReyBan?
Mówię tutaj o okularach korekcyjnych oczywiście.
Tyle, że różnica jest taka... w Firmoo zapłacimy ok 60 dolarów amerykański, a to jest ok 200 zł Polskich, natomiast z Rey Ban'a nie kupimy za to nawet oprawek.

Przesyłka z okularami leciała do mnie 7 dni.
Niestety leciała z Chin, a co za tym idzie okulary zostały tam wykonane. Powiem szczerze, że nawet troche to widac, bo jakością nie grzeszą.  Chociażby patrząc na szkła... mam różnicę patrząc na moje stare okulary, w które zainwestowałam mase kasy i szkła są bardzo dobrej jakości.

Ale wróćmy do Firmoo.
Dlaczego wybrałam akurat takie model okularów?
Bo mi się podobał. Na stronie producenta możesz wgrać swoje zdjęcie, dobiera się tylko odległośc swoich źrenic, czyli rozstaw szkieł, kóre będzie trzeba podac przy zamówieniu.
I gotowe.
Możesz przymierzac okulary i patrzeć jak w nich wyglądasz. Powiem szczerze, że patrząc w ten sposób była tak w 50% przekonana do tego modelu, ale lepszego nie znalazłam, więc postanowiłam wziąć. Teraz jest bardzo zadowolona, bo okulary wyglądają o niebo lepiej.
Jedyny minus jest taki, że mogłam wziąć wersje matową, a wzięłam z połyskiem, przez to widać każdy odcisk mojego palca.

Co do samych okularów...Jeśli chodzi o przeciwsłaoneczne z pewnością warto zakupić - tymbardziej, że nowi klienci mają teraz fajną promocję - pierwsza para gratis płacisz tylko za wysyłkę, to jakieś 12$, czyli ok 40 zł na Polskie.
Jeśli chodzi o okulary korekcyjne, w których będziesz codziennie chodzić, to fajne skorzystać w tej promocji, o której mówiłam wyżej. Nie wiem jak długo okulary ci wytrzymają, bo moje mają dopiero ok 3 tygodni. Mam nadzieję, że pociągną dłużej niż 1,5-2 miesięcy :)









Jak można zamówić okulary, albo przejrzeć ofertę sklepy internetowego?
Zapraszam do kliknięcie z banner poniżej.








55 komentarzy:

  1. super, też czuję się skuszona tymi okularami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny model, ostatnio chyba mocno na czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właściwie to były to jedyne w których wyglądałam jak człowiek ;)

      Usuń
  3. Świetne okulary wybrałaś :) do twarzy Ci w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, klasyczny model...i bardzo ładnie w nich wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha widze,że kolezanka tez ma firmo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Okulary wydają się być ciekawe - ja zawsze wybieram oprawki metalowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam metalowe i nie podbiły mojego serca ;) a te owszem ;)

      Usuń
  7. ładnie w nich wyglądasz, zerkałam już na ich stronę i muszę kuzynowi powiedzieć, on nosi dość silne okulary a jego są , hmm
    brzydkie,więc mógłby sobie jakieś dopasować, !!!
    a nie przepłacać u nas u optyka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;)
      dokładnie, bo u nas naprawde są drogie okulary...

      Usuń
  8. a ja nie mam i ich nie chcę. też do mnie pisali z ofertą, ale mam swoje kochane okulary ktore nie dość ze poprawiają wzrok to jeszcze nie wyglądam jak połowa blogerek. A są bardzo, bardzo efektowne:):) i już wytrzymują 11 miesiąc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja własnie polubiłam te i nie dlatego, że są z firmo tylko są dobre ;)

      Usuń
  9. Świetny model wybrałaś, bardzo fajnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny model wybrałaś! bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. nienawidzę zakładac soczewek i potem uważać, żeby nie pocierac oczu :/

      Usuń
  12. Świetny wybór, ładnie ci w nich ;) Ja ze swoich jestem ogromnie zadowolona, ale zaczynają mnie uwierać, są o 2mm za wąskie, ale nie jest to takie uporczywe :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie w nich wyglądasz, podkreślają Twoje oczy :) na zdjęciach nie widać, ze to chińszczyzna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;) no jak weźmie się je do ręki to aż tak tez nie widac :P

      Usuń
  14. Czy ja wiem?
    Jak dla mnie te okulary są naprawde porządne- mam porównanie ze swoimi, które kupiłam w Polsce. Za te w Polsce zapłaciłam coś koło 200 zł, też mają plastikowe oprawki...ale nie zauważyłam jakiś gigantycznych różnic w jakości wykonania. Ba-okulary z Firmoo po roku noszenia nawet lepiej wyglądają niż te "Polskie" :P
    Ładnie w nich wyglądasz, ja mam podobny fason, ale z innymi nausznikami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;) te moje "polskie" są metalowe i może dlatego też są inne... ale najlepsze jest to, że te "polskie" dobierała mi pani okulistka i mam źle dobraną ogniskową podobno czy coś takiego dlatego nie mogę ich nosić choć dałam za nie ponad 300 zł. A te kupiłam przez internet, mierząc ogniskową linijką :D i są idealne :D

      Usuń
  15. Ładnie wyglądasz w nich :)
    Firmoo się promuje całkiem nieźle :)
    Ja mam przeciwsłoneczne :)
    Najfajniejszy ten przybornik do nich :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. klasyka i minimalizm - podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. swietne te okularki...sa cudowne !!! fajnie w nich wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie mają dużo tych niby ray banowych oprawek :) Tobie pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie dobrałaś sobie oprawki, ładnie Ci w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pasują do Ciebie te okularki :))
    Mam trochę podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  21. nie pozostaje mi nic innego, jak tylko pozazdrościć.....:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne :D Ja dzisiaj dostałam od nich wiadomość z propozycją i pewnie niedługo też będę miała okularki Firmoo :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie akcesoria mam identyczne tylko nie okularki ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Też noszę okulary. Fakt , że tylko do czytania i komputera. Moje kupowałam w vision express i zapłaciłam ponad 350 zł nie wspominając już o euti i szmatce do czyszczenia wyszło razem ponad 400 zł. Tragedia. Moje następne okulary będą właśnie z Firmoo. Ładne, nie drogie i jakie dodatki piękne.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)