czwartek, listopada 07, 2013

Z miłości do...włosów! Czyli moja nowa miłość. Odżywka Balea mango i aloes


Opis producenta:

Elastyczność, lekkość, jedwabista miękkość i połysk!
Nawilżająca odżywka do włosów Balea Mango + Aloe Vera zapewni im zdrowy blask i elastyczność - od nasady aż po same końce.
Dzięki odżywce włosy łatwo się rozczesują: 
-nawilżająca odżywka Balea Mango + Aloe Vera zapobiega wysuszeniu, odżywia Twoje włosy i wygładza strukturę włosa od zewnątrz.
-Kompleks witamin B3 i prowitamin B5 odżywia, dba o  Twoje włosy.
-Szczególnie łagodna formuła bez silikonów.
Podobno tak pisze na obrazku poniżej. Niestety mój niemiecki ogrnicza się do zwrotów:
"Ich habe hunger" i "ich verstehe nicht" plus jakieś tam podstawy. Tutaj pomógł mi translator google.


Skład:

Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Behentrimonium Chloride, Isopropyl Palmitate, Parfum, Panthenol, Sodium Benzoate, Isopropyl alcohol, Citric Acid, Potassium Sorbate, Niacinamide, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Mangifera Indica Fruit Extract


Cena:

ok 5 - 6 zł / 300 ml
Dostępność: drogerie DM (najtaniej), internet (allegro, sklepy z niemieckimi produktami), stacjonarne sklepy z chemią niemiecką oraz bazarki.
Gdzie we Wrocławiu można dostac produkty Balea?
- ul. Świeradowska Hala kupiecka Gaj 
- ul.Widna Hala kupiecka Perła
- ul. Bajan Hala kupiecka Tęcza
- ul. Swobodna Pasaż Zielińskiego
- C.H Krzyki koło Krzyckidej i pętli tramwajowej
- Na hali strzegomskiej  
- niedziele - okolice Młyna i Korony oraz "Targ" na Dworcu Świebodzkim
Jeśli znacie jeszcze inne miejsce, dajcie koniecnie znać! :)

Mój opis:

Opakowanie:
Jak wszystkie inne balei. Opakowanie wykonane jest z białego, dośc twardego plastiku, zamykne na klips. Całość zdobią naklejki w kolorze pomarańczu. Produkt bardzo łatwo zaaplikować na rękę.


Konsystencja:
Tutaj również nie ma zaskoczenia, większość, jak nie wszystkie odżywki balei mają takie konsystencje (nawet wersja professional). Jest to dość rzadka (rozwodniona?) konsystencja o mlecznym kolorze i jak to na balee przystało pięknym zapachu.


Moja ocena:
Odżywkę tą wygrałam w konkursie u My Strawberry Fields za co jeszcze raz ogromnie dziękuję :) Oczywiście gdy ją dostałam, pierwsze co spojrzała na skład i trochę się załamałam... ekstrakt z mango i aloes znajdowały się na samym końcu składu, a przed nim nic nie zachwycało. Parę emolientów, konserwanty, regulator pH, balsam (panthenol) oraz oczywiście gliceryna i brak sylikonów(za co duży +!) i żadnych drażniących składników(kolejny +). Jak same widzicie skład niby przeciętny, ale...ale jednak dobry. Może nie ma 100 ekstraktów, 100 olei czy innych tego typu składników, ale nie ma sylikonów ani drażniących konserwantów czy regulatorów pH, co moim zdaniem jest lepsze od tych wszystkich "super" składników.
 Po krótkim przemyśleniu doszłam do wniosku, że włosów i tak mi nie zje więc mogę ją wypróbować, a jak coś będzie nie tak to oddam ją komuś, kto może bardziej polubi ją ode mnie. Powiem wam, że zaskoczyła mnie! I to bardzo pozytywnie. Na którymś z blogów przeczytałam jej recenzję, gdzie blogerka zachwalała ją i napisała że najlepiej sprawdzała się jako lekka odżywka po oczyszczaniu włosów. Spróbowałam i...potwierdzam! Włosy stają się wtedy lekkie i puszyste, nie zbijają w strąki, ani nie odstają suche końce. Dodatkowym jej autet jest to, że bardzo ułatwia rozczesywanie włosów, a ja mam akurat z tym duży problem. Uwielbiam ją również za delikatny, ale przyjemny zapach, który umila mi prostą czynność jaką jest mycie włosów. Ogólnie mam wrażenie, że odżywka nawilża moje włosy i je wygładza... zapewne działa na powierzchni, a nie w strukturze włosa, ale dobre i to. Nie jest to może odżywka, która odżywi nasze włosy dzięki ekstraktom w składzie(bo nie ma ich zbyt dużo), ale również im nie zaszkodzi, tak samo jak naszemu portfelowi. Moim zdaniem warto ją zakupić i przetestować, może zostanie również waszym włosowym ulubieńcem? :) Bo ja zamierzam do niej wracać i to nie raz :)



Niedługo również postaram się zrecenzować szampon z tej samej serii :)
A teraz zabieram się za testowanie odżywki Balea z perłą i figą, może też okaże się dobrą alternatywą w pielęgnacji naszych włosów? 

121 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie tą odżywką. Chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi świetnie :) zresztą jak większość produktów Balei, halohalo jest tu ktoś z Warszawy i podpowie mi gdzie w stolice kupie te cudeńka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety z Warszawy nie znam nikogo, ale jakbys potrzebowała mogę poszukać u siebie tego co cię interesuje i zakupić ci i wysłac ;)

      Usuń
  3. Szampon miałam, odżywki nie, ale w takim razie pomyślę nad nią. A we wrocławiu to jeszcze na hali strzegomskiej na strzegomskiej mozna dostać balee :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo super wiedzieć ;) dzieki!
      A właśnie dla mnie szampon szału nie robi ;)

      Usuń
  4. Pięknie pachnie i całkiem nieźle sie sprawdza na włosach, wiem co mówię, bo własnie ją testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się tak nacięłam na baleę do włosów farbowanych, że nie bardzo mam ochotę używać więcej ich kosmetyków do włosów..

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę wypróbować jak polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie nosami zadnych kosmetyków do włosów od Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wreszcie coś kupić tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że dwa kluczowe składniki są na końcu składu :( mnie by to od razu zniechęciło do używania! Dobrze jednak, że się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten zestaw, szampon zużyłam z ogromną przyjemnością, odżywkę jeszcze stosuję, i również ją uwielbiam - świetnie służyły te produkty moim włoskom, też o nich pisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że odżywka się u Ciebie sprawdziła :) Mam nadzieję, że szampon także Cię nie zawiódł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z odżywki jestem mega zadowolona i dziękuje jeszcze raz za możliwość testowania :*
      szampon niestety długo mi nie posłużył bo podrazniał mnie, ale moja siostra go kocha ! ;)

      Usuń
  12. Bardzo chciałabym wypróbować kosmetyki Balea, niestety zakup tylko online, więc jakoś mi nie po drodze jak dotychczas..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale poszukaj dokładnie ;) każdy sklep z chemią z niemiec może go mieć ;)

      Usuń
  13. Brak silikonów bardzo sobie cenię w odżywkach, a ta wygląda na dość dobrą jak za tą cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) nie ma sylikonów, jest tania i ładnie pachnie :)

      Usuń
  14. Dostępne również w C.H. Krzyki niedaleko Krzyckiej i pętli tramwajowej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo super wiedzieć ;) kolejne miejsce gdzie można go kupić ;)

      Usuń
  15. mam tą maskę/ odżywkę i uwielbiam, moje włosy pięknie po niej lśnią

    OdpowiedzUsuń
  16. Chwilowo mam uraz do odżywek Balea - ich kokosowa w ogóle się u mnie nie spisała...

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejny raz czytam o niej :)
    Jak będę miała okazję to wypróbuje :))

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda,że ja od nich nie wypróbuję nic;/

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już nie mogę się doczekać aż mi będzie dane wypróbować którejś z Baelowych odżywek. W zapasach czekają dwa szampony i teraz żałuję że nie zamówiłam do nich odżywek ... Ale co się odwlecze to nie uciecze ;P
    Pozdrawiam! : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ;) myślę, że jak polubisz się z szamponami to odzywki pokochasz :)

      Usuń
  21. gratuluje świetnej współpracy [ps. zazdroszczę ]
    a i fajna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie szampon z Balei okazał się kompletną porażką- strasznie plątał mi włosy. Z tego powodu trochę się zraziłam do produktów do włosów tej firmy :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam jeszcze okazji używać produktów do włosów z Balei :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mam nic tej marki, ale kusi mnie z każdej strony, szczególnie żele pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam ich żele, szczególnie za zapach i kolor :)

      Usuń
  26. Dla mnie wielkim plusem jest to, że nie ma w niej silikonów. Większość (jak nie wszystkie) kosmetyki do włosów Balea nie mają silikonów, więc świetna sprawa!
    Ja z tej linii zapachowej mam odżywkę b/s i pachnie booooosko!

    PS. Zapraszam na rozdanie z kosmetykami Balea na moim blogu :)
    http://coraz-mniej.blogspot.com/2013/10/147-rozdanie-z-kosmetykami-balea.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, prawie żaden jak nie wszystkie kosmetyki balei nie mają sylikonów ;)

      Usuń
  27. Ciekawią mnie od dawna kosmetyki Balea. Szkoda, że w moim mieście nigdzie ich jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  28. jeszcze niegdy nie stosowałam kosmtyków Balea. Sama nie moge w to uwierzyć, bo czytałam multum świetnych recenzji. Może tym razem uda mi się coś przetestować :)
    http://paulinadziewczynaratownika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. i... skusiłam się :D teraz czekam aż dojdzie pocztą :P tyle, że figa i perły.

    OdpowiedzUsuń
  30. aż sprawdziłam gdzie można kupić produkty tej firmy i okazało się, że sprzedają je w moim mieście ;o coś czuję, że wydam tam wielee pieniędzy

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam szampon z tej serii i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nie miałam z tą firmą styczności. Gdy będę następnym razem gdzieś gdzie będą mieli niemieckie kosmetyki to z ciekawości w coś się zaopatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam ją i również jestem zadowolona. W tym tygodniu pojawi się w moich ulubieńcach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dam znać jak będę jechać do złożyć zamówienie:) Tylko w Czechach nie jest tak tanio jak w Niemczech. Ostatnio też dowiedziałam się, że na Zielińskiego jest "drogeria zachodnia" i mają pełne półki Balei. Byłas może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ich popierdzieliło.... Chciałam tam pójść, bo na zdjęciu na którymś blogu widziałam, ze mają dużo mojego ulubionego balsamu a w Czechach go nie widziałam...

      Dam znać jak będę jechać. Ewentualnie 18.11 jadę na tydzień do Bielska-Białej, więc może jak będzie okazja to wybiorę się do Cieszyna.

      Usuń
  35. Miałam ją i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam wszystko co ma w sobie mango, szczególnie ze względu na zapach, więc na tę odzywkę tez się na pewno kiedyś skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo mnie ciekawią kosmetyki Balea, niedługo chyba zrobię wycieczkę po Wrocławiu i pooglądam te smakowitości:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam;) wiele kosmetyków możesz tu dostać w dośc niskich cenach ;)

      Usuń
  38. zazdroszczę! Niestety nie mam dostepu do produktów tej firmy, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a skąd wiesz? ;) rozejrzyj się dokłądnie w swoim mieście za małymi sklepikami z chemią z niemiec ;)

      Usuń
  39. Chciałabym mieć łatwiejszy dostęp do kosmetyków tej marki.
    zostaję i zapraszam do siebie:)

    XOXOXO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w razie czego możesz liczyć na mnie ;) mogę ci coś kupić i wysłać ;)

      Usuń
  40. mam tą odżywkę i czeka na swoją kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  41. ja nie mam dostepu do belea : / chyba się musze wybrac do Czech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a skąd wiesz? ;) nawet w bardzo małych miejscowościach są sklepy prywatne, gdzie ludzie ściągają chemie z niemiec ;) bardzo często jest także w niej balea ;)

      Usuń
  42. Szkoda, że nie ma kosmetyków tej firmy u mnie w mieście, bo chętnie sprawdziłabym :) a przez neta nie lubię zamawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Miałam kilka produktów z tej firmy i z żadnym się nie polubiłam:(

    OdpowiedzUsuń
  44. muszę wypróbować jak jest taka dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Lista zakupów z balei niebezpiecznie się wydłuża... Chyba sobie niedługo coś zamówie :P

    OdpowiedzUsuń
  46. chętnie bym wypróbowała ; )

    OdpowiedzUsuń
  47. u mnie byla troche za slaba.

    OdpowiedzUsuń
  48. Chciałabym znaleźć gdzieś stacjonarnie kosmetyki balea. Mają tyle produktów zachwalanych na wszystkich blogach, a ja póki co nie mam do nich dostępu a wolałabym nie zamawiać przez internet :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze możesz odwiedzić większe miasto ;) jednak myslę, że gdzieś niedaleko jest sklep w którym jest balea a ty o tym nawet nie wiesz ;) polecam wszelkie małe, prywatne sklepiki z chemią z niemiec ;)

      Usuń
  49. strasznie zazdroszczę Ci stacjonarnego dostępu do kosmetyków Balea, u mnie niestety ze świecą szukać...

    OdpowiedzUsuń
  50. Zróbmy w końcu tę petycję o DM w Polsce, bo w mojej okolicy nie ma takich cudów... ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wątpie aby DM chciało otworzyć sklep w polsce, a jak to zrobi to pewnie produkty będą gorszej jakości i droższe. To jak proszki...porównaj proszek persil czy vizir kupiony w polsce, a ten w niemczech. Dzien do nocy

      Usuń
  51. Właśnie ją testuję i póki co nie podzielam entuzjazmu, bo u mnie nie ma efektu wow niestety, a tak na to liczyłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :< szkoda :/ a może wypróbuj ją w metodzie omo?

      Usuń
  52. bardzo lubię tą odżywkę :) tą z figą, którą zaczynasz testować, też :) zresztą, wszystkie z tej serii są świetne. za jakiś czas planuję recenzję porównawczą wszystkich czterech :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja mam szampon i bardzo go lubię. Zapach tej serii powala na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam te firmę! U mnie najelpiej sprawdza sie fioletowa wersja (chyba z figą). To mój absolutny hit, włosy są nieziemsko delikatne, nie puszą się, wszystko idealnie. Szkoda, że tylko że w Polsce trzeba tak przepłacać za nią. Najlepiej jak ktoś przywiezie nam zapas z Niemiec :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a do mnie nie przemawia chyba ta z figą :/
      dokładnie, w niemczech jest o wiele taniej

      Usuń
  55. Nie używałam, ale jak spotkam to może kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Miałam szampon z tej samej serii, ale niestety u mnie się nie sprawdził. ; (

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)