piątek, listopada 29, 2013

Mikołajkowe CUDOWNOŚCI :)


Jakiś czas temu zgłosiłam się do akcji Mikołajkowych, tzw Blogowych Mikołajek.
- Jedną paczkę robiłam u Hexx
- Drugą u Just Beauty :)

Dziś opiszę paczuche jaką dostałam od Niki z liliowyzakatek.blogspot.com, która wylosowała mnie w blogowych Mikołajkach u Just Beauty ;)



Początkowo paczka była zapakowana w papier i dośc mocną taśmę ;)
ale kiedy wszystko rozerwałam, dokopałam się do ślicznych kociaków, które zerkały do mnie z uśmiechniętą miną :D pomyślałam - dobry znak! ;)


Uśmiech z buzi mi nie schodził, no ale trzeba jeszcze zajrzeć do środka i ocenić zawartość:


1. Maska do włosów Latte - Kallos 
 czaiłam się na tę maskę około dwóch miesięcy jak nie dłużej. Marudziłam nawet mojemu Teżetowi, żeby zakupił mi ją na mikołaja, ale jak widać już nie musi ;) zresztą... w mojej karcie informacyjnej pisałam, że bardzo lubię maski i różne podobne produkty. Także prezent przemyślany i jestem jak najbardziej na TAK :)


2. Batiste Original - wersja mini
Bardzo lubię suche szampony, szczególnie Batiste. Nie wiem czemu ale tej wersji jeszcze nie miałam. Z pewnością mi się przyda, choćby dlatego że jest mały i idealny na wyjazdy :) bardzo przydatny gadżet w damskiej kosmetyczce ;) 


3. Joanna - Peeling do ciała - bez
Nie jestem zbytnią fanką peelingów do ciała, ale...ale...zapach! Nika chyba mnie zna lepiej od mojego Teżeta :D uwielbiam zapach bzu :) jest to jeden z moich ulubionych zapachów, za które dam się pokroić ;) znów jestem na TAK :D


4. Essence colour&go 
Uwielbiam lakierowe nudziaki ;) z essence nie miałam dość dawno lakieru dlatego chętnie wypróbuję go ;)


5. Baby lips - pomadka nawilżająca
Ja to nie wiem...Nika czy ty masz podsłuch w moim mieszkaniu? :D
Znów męczyłam ucho Teżeta przez ostatnie 2 tygodnie, że chciałabym mieć taką pomadkę :)
I znów dostałam to co chciałam ;) jestem jak najbardziej na TAK ;)


6. Yankee Candle
Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam! Kocham ich woski, bo pachną cudownie i wieczór w ich towarzystwie jest o wiele milszy. Tego zapachu nie znałam, ale jest przecudowny! Pachnie jak pyszne ciasto z kremem truskawkowym <3 znów jestem na TAK ;) i moja mordka już się cieszy na samą myśl żeby odpalić ten piekny zapach ;)


7. Próbki
Vichy Idealia - dwie próbki
Playboy żel pod prysznic - jedna próbka ;)
Najbardziej interesuje mnie ten żel, bo już od dawna chciałam go kupić ;)


No i oczywiście kartka...


Dziękuję ;) Produkty jak najbardziej przypadły mi do gustu i bardzo się z nich ciesze :)
Widać, że starałas się dobrać jak najlepsze produkty, za co strasznie ci dziękuję :*


62 komentarze:

  1. Super pomysł, świetne produkty dostałaś :) i znowu te świeczki ahh kusicie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie, że prezent jest trafiony! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspanialości :) uwielbiam te woski <3

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja Ci nie powiem co dostałam, bo to tajemnica!! :DD
    Pozycję 6,4 i 1 miałam, miałam. Ale wosku jeszcze nie wypaliłam. :D
    Wciągnęło mnie to palenie - niestety :(( :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się twojemu Mikołajowi udalo trafić z prezentami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na prawdę świetną paczkę przygotowała dla Ciebie Nika :)
    Sama widziałam wiele razy u niej na blogu te kosmetyki, sama bym takim prezentem nie pogardziła :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ;) prezent udany bo Nika przeczytała co lubię i przejrzała mojego bloga ;)

      Usuń
  7. same wspaniałości dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie powiem, dowiesz się pod koniec tego tygodnia (prawdopodonie :D)

    OdpowiedzUsuń
  9. pozazdrościć takiego Mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł z takimi blogowymi Mikołajkami :)
    Zawartość paczuszki cieszy oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna paczka :) Bardzo dobrze przemyślany prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ;) widać, że Nika się napracowała ;)

      Usuń
  12. Mam pomadkę maybelline, bardzo przyjemny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. paczuszka super z każdej rzeczy bym się bardzo cieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale super prezenty :) fajnie, że tak idealnie trafiły w Twój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie produkty z paczki są mi dobrze znane oprócz Baby lips. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super mikołaj,chcę ten peeling:)

    OdpowiedzUsuń
  18. late na klate :D... łądne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna paczka, widzę, że idealnie do Ciebie dobrana ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. mnostwo wspanialych rzeczy. mialas juz wczesniej szampon batiste? ja od jakiegos czasu czaje sie na jego zakup :).
    odpowiedzialam Ci na komentarz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak planuje zakup szamponu suchego z batiste na cocolicie :) - jestem stala ich klientka :). Odpisalam Ci.... ;)

      Usuń
  21. Super dostać taką paczkę:)
    Miłego testowania:)
    U mnie suchy szampon spisał się rewelacyjnie.. gorzej z maską;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja maske już wypróbowałam i bardzo polubiłam, no może poza zapachem ;)

      Usuń
  22. Świetna paczka, większość produktów bym Ci skradła :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Super paczucha, zaczynając od opakowania po samą jej zawartość :) Patrząc na ten wosk YC aż zachciało mi się jakiegoś słodkiego ciacha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak! chociaż teraz zaczął mi pachnieć truskawkowym chupa chupsem ;D

      Usuń
  24. Rozgryzłaś mnie, mam podsłuch :D Naprawdę się cieszę, że się wszystko spodobało ;) A małe Batiste wiele razy ratowało mi życie, jak nie udało mi się dotrzeć do domu na noc, także polecam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kuurde :D to zaczynam się bac :D
      Bardzo się wszystko, dziękuje, dziekuję, dziękuję :*
      Z pewnością się przyda <3

      Usuń
  25. Super paczka, również byłabym przeszczęśliwa widząc jej zawartość ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uśmiech nie schodził mi z twarzy cały wieczór ;)

      Usuń
  26. Bardzo fajne produkty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super, że udany prezent :) Widać same dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super, że trafiony prezent! :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Hojny Mikołaj :) Milego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. ciekawa, jednak niektóre osoby nie umiały spełnić regulaminu...

      Usuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)