wtorek, grudnia 03, 2013

Balea - borówkowy/jagodowy szampon do codziennego stosowania - czyli niebieska miłość! :)


Jak same wiecie jestem wielką fanką Balei i jej większości produktów. Są one tanie, dobre i do tego mają kolorowe opakowania które przyciągają nasz wzrok na półkę z nimi oraz zapach, w którym można się zakochać. 

Z serii borówkowej/jagodowej(nie wiem której, tłumasz google mówi że blaubeere to jagoda i borówka :D) miałam już żel pod prysznic i dosłownie pokochałam jego owocowy zapach :)
Szampon wygrałam u Strawberry fields :) Jeszcze raz dziękuję :*
Tutdaj jeśli chodzi o zapach to jest on taki sam jak w żelu, czysto jagodowy i lekko słodkawy. 
Konsystencja produktu jak w większości szamponów Balei gęsta, lekko niebieska. Bardzo dobrze się pieni na naszych włosach.
Opakowanie jest standardowe, tzn jak większośc produktów Balei. Wykonane z twardego plastiku, zamykane na klik w kolorze jagodowym :)


Co producent chciał przekazać? Nie mam zielonego pojęcia, nie znam niemieckiego i pewnie za szybko go nie poznam. Jednak jeśli ktoś jest zainteresowany, to proszę :


Jak wiadomo szampony balea składem nie grzeszą, choć są bez sylikonów to nic poza tym tam się nie znajduje, no może oprócz penthanolu, który działa łagodząco. Niestety gdzieś tam daleko, daleko w składzie (ale jednak!) znajdziemy alkohol. Może byc on dla nas drażniący, jednak nie jest niebezpieczny. Gorszy jest CI 16185 który jest pigmentem i nie należy do zbyt bezpiecznych dla naszej skóry. Reszta to regulatory pH, konserwanty, składniki o działaniu powierzchniowo-czynnym.


Szampon ten cenowo jest bardzo miły dla oka. W DMie znajdziemy go za ok 0,65 euro (na dzień dzisiejszy jest to ok 2,80zł ), w Polsce możemy znaleźć go za ok 6-9 zł, zależy od tego gdzie go kupimy.
Gdzie we Wrocławiu można dostac produkty Balea?
- ul. Świeradowska Hala kupiecka Gaj 
- ul.Widna Hala kupiecka Perła
- ul. Bajan Hala kupiecka Tęcza
- ul. Swobodna Pasaż Zielińskiego
- C.H Krzyki koło Krzyckidej i pętli tramwajowej
- Na hali strzegomskiej  
- niedziele - okolice Młyna i Korony oraz "Targ" na Dworcu Świebodzkim

Jeśli jesteście z Wrocławia to polecam przejechać się na Świebodzki, bo jest tam stosunkowo tanio, czego nie można powiedzieć o Pasażu Zielińskiego, gdzie balsamy kosztują 20 zł.

Sam szampon w sobie jest dobry, świetnie radzi sobie z łojem czy zaniszczyszczeniami na naszych włosach, nie puszy ich, ani nie obciąża. Niech nie odstraszy was fakt, że nie posiada sylikonów to będzie plątał włosy lub ledwo co się pienił, bo szampon ten wręcz ułatwia rozczesywania i wytwarza sporo piany. Włosy po nim są lekkie, gładkie i puszyste.  Z pewnością jest to bardzo dobry szampon do codziennego stosowania, tymbardziej, że nie posiada sylikonów, jest tani, a jego zapach umili nam czynność jaką jest mycie włosów :) 
Niestety jego minusem jest fakt, że pochodzi z "edycji limitowanej", dlatego jeśli któraś z Was go jeszcze nie miała polecam rozejrzeć się za nim i chociaz wypróbowac jedną butelkę, bo naprawdę warto.


60 komentarzy:

  1. Balea, moja zapachowa miłość <3

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest również moja miłość, uwielbiam zapach tego szamponu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach jest obłędny ;) ale działanie również bardzo dobre ;)

      Usuń
  3. Mój ulubieniec! Cieszę się, że Tobie też przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chcialabym wyprobowac go jak i wiele innych szamponow.. niestety, nie sluzy mi cocamidopropyl betaine ktory jest w sumie wszedzie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kokosowy - szkoda że mi się skończył ;/ tego zapachu jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam bo przecudwonie pachnie ;) a kokos miałam ale żel pod prycznic, był z nektarynką chyba i pachniał ciekawie ;)

      Usuń
  6. Znalazłam w swoim mieście sklep z chemią niemiecką, skusiłam się na żel pp, ale szampony też kusiły. Nie wiedziałam tylko który wybrać, jak znowu tam zaglądnę to sobie któryś wybiorę ;) Ale ten blaubeere jakoś zapach mi nie do końca się podobał... W sumie żel chciałam kokos+nektarynka, a też mi nie spodobał się i wzięłam mandarynkę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie wolę tą jagodę niż kokosa z nektarynką. Zapach ma ciekawy ale dla mnie przytłaczający ;) a mandarynkę wielbię ;)

      Usuń
  7. Chętnie bym go spróbowała, ale mam jeszcze wersję z mango i aloesem, która też powala zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię ją i zapach również jest fajny, ale jakoś moje włosy bardziej polubiły się z jagodą ;)

      Usuń
  8. Mnie tam szampony z Balea nie kuszą niestety :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ja teraz jestem na etapie wypróbowania rosyjskich specyfików do włosów i ciekawe jak się u mnie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj znać ;) mnie interesuje tylko ich balsam na kwiatowym propolisie ;)

      Usuń
  10. ja miałam jagodowy żel pod prysznic i uwielbiałam ten zapach, a szampony bez silikonów są jak najbardziej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie musisz poszukać tego szamponu ;) może gdzieś jeszcze go znajdziesz ;)

      Usuń
  11. w sumie teraz jak się tak zastanawiam,to nie wiem czy mam bliżej do DM w Bratysławie czy do Wrocławia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli masz podobne odległości polecam coś poza Polską. Będzie taniej ;)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. A w jakim wieku jest Twój Wafel?

      Usuń
    2. Już doczytałam, pisałaś u mnie, że ok. 1,5 roku. A to syryjek? Mam nadzieję, że jeszcze trochę pożyje i wydobrzeje. Może zmieć weta...

      Usuń
    3. Na jednym chomiczym forum wyczytałam, że bardzo polecają weta Weterynarz Michał Senze, lecznica VETUS, na Biskupinie, ul. Żaka 28. Może tam się udaj? Ja tam nie byłam. I jeszcze gdzies z drugiej strony miasta jakiś dr Piasecki - ma podobno doktorat z futerkowców.

      Usuń
  13. dobry i niedrogi, tak pomiędzy myciami regenerującymi szamponami -byłby w sam raz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ;) bo bardziej pasuje jako szampon oczyszczający niż do codziennego stosowania ;)

      Usuń
  14. Balea zawsze kusi mnie zapachami i zapowiedziami ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. ech a ja nadal nie miałam nic z Balea :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię żele z Balei :) zapachy mają cudowne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam mydło w płynie o tym zapachu i pwiem szczerze ze zapach jest obłednie piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam serię do włosów Balea, oby się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. z tych owocowych serii mam grejpfrut

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytam i czytam o tej firmie same dobre rzeczy. Gdzie dokladnie mozna kupic ich kosmetyki? Mozna w Polsce, czy trzeba gdzies do Niemiec wybyc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można w Polsce, w większości małych sklepów które oferują niemiecką chemie. Wyżej wymieniłam miejsca we wrocławiu. Ale w niemczech jest taniej ;)

      Usuń
  21. Będąc w wakacje w Berlinie się niestety nie załapałam na niego, ale za to seria z mango i aloesem podbiła moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wąchałam u koleżanki. :-) Niestety nie mam własnego egzemplarza.

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie robię listę kosmetyków Balea i robię nalot na DM ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam ten zapach z żelu i mydełka w płynie, szamponów jeszcze z Balei nie miałam i koniecznie muszę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku z Balea. Ale często widzę na półkach, muszę spróbować, zwłaszcza że mają tyle pozytywnych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak spotkam go stacjonarnie to na pewno kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj jak bym bardzo chciała jechać do DM .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wsiadaj w auto i jedz ;) marzenia sa po to żeby je spełniac ;))

      Usuń
  28. Ja miałam szampon malinowy, ale niestety strasznie plątał mi włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam go jeszcze, skoro polecasz to chętnie wypróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Tej wersji nie miałam. Obecnie zużywam Mango i czekam na figowy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale Wy macie dużo sklepów z Baleą we Wrocławiu :D

    OdpowiedzUsuń
  32. POLECAM WAM GORACO ZAKUPY NA drogerianiemiecka.pl TAM ZNAJDZIECIE I BALEA I ALVERDE I CALA KOLORÓWKE LACZNIE Z P2

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)