środa, grudnia 04, 2013

Garnier Skin Naturals - przeciwzmarszczkowy krem 55+ na dzien i na noc

 


Opis producenta:
Po raz pierwszy Garnier łączy moc dwóch składników odpowiednich dla kobiet powyżej 55. roku życia.




Roślinne komórki macierzyste znane są ze swych wyjątkowych właściwości regeneracyjnych.
Peptydy ryżowe posiadają zdolności do regeneracji włókien podtrzymujących skórę.

CZYM SIE WYRÓŻNIA?
Wzbogacony mocą roślinnych komórek macierzystych i peptydów ryżowych krem Intensive Restore 55+ działa na dwóch poziomach: zapewnia kompleksowe działanie przeciwzmarszczkowe – przywraca gęstość skóry i wygładza ją – oraz modeluje owal twarzy.

Skład:




Cena:

ok 20 zł /50ml
dostępność: internet, niedługo podobno mają być w rossmannie

Mój opis

Opakowanie:
Kremy znajdują się w plastikowych opakowaniach, zakręcanych od góry zakrętką. Niektóre z was stwierdzą, że aplikacja jest mało higieniczna, jednak mi ona odpowiada.



Konsystencja:
Obydwa kremy są dość gęste, ale krem na noc ma trochę inną konsystencję od tego na dzień. Ten na dzień wydaje się być bardziej mleczny, a ten na noc bardziej zwarty. Obydwa kremy pachną bardzo ładnie, świeżo, mało intensywnie. Krem na noc ma ładny wrzosowy odcień, natomiast ten na dzień mleczny.
  







Moje ocena:
Krem przeciwzmarszczkowy powinna stosować każda kobieta odkąd skończy 18-20 lat. Nie jest on do końca stosowany na zmarszczki, lecz na skórę aby im zapobiegać. Niedawno pisałam o kremie właśnie dla młodych dziewczyn z tej samej serii.
Tym razem coś dla Pań z innego przedziału wiekowego. Ten krem testowała moja mama, także są to jej odczucia i wnioski, na które ja nie miałam wpływu, jedynie je tu spisałam.
Moja mama ma dość problemową skórę, niby jest sucha, ale potrafi również wydzielać czasami tyle sebum co skóra tłusta, niby jest atopowa, ale nie jest, no i jest uczulona na 90% kremów dostępnych na rynku.
Ostatni krem przeciwzmarszczkowy tak ją uczulił, że nie mogła używać żadnego kosmetyku przez ponad tydzień, skóra ją piekła i wyglądała jak czerwone jabłko.

Długo się zastanawiałam nad kremami dla niej, bo jest ich naprawdę sporo… ale moja mama zawężyła krąg do właśnie kremów przeciwzmarszczkowych. Niestety tutaj wybór również jest duży, jedne są na noc, drugie na dzień, trzecie na każdą porę dnia, a czwarte działają cuda w tydzień. Wybrałam
krem przeciwzmarszczkowy Garnier, który jest nowością na rynku.
Wzięłam wersję na noc jak i na dzień. Moja mama bardziej polubiła wersję nocną ponieważ ładniej pachnie, ma bardziej zwartą konsystencję i jest ona przyjemnego dla oka koloru. Obydwa kremy bardzo dobrze nawilżają i ujędrniają skórę. Dodatkowo nadaje skórze promienny wygląd dzięki czemu wygląda na zdrowszą, wypoczętą i swieższą ;)
Nie zauważyłam aby produkty wywołały jakiekolwiek podrażnienia czy reakcje alergiczne.



39 komentarzy:

  1. Dwudziestka mi już stuknęła, powinnam w końcu się za czymś rozejrzeć dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie na moj wiek, ale bardzo podoba mi sie opakowanie tego kremu. Cena rowniez wydaje mi sie dosc przystepna :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że te nie narobiły Mamie kuku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) szczególnie, że moja mama ma naprawdę wrażliwą skórę ;)

      Usuń
  4. Już myslałam, ze za bardzo wziełaś sobie do serca to, że powinno sie stosowac kremu tak dla wieku o 10 więcej niż się ma...

    OdpowiedzUsuń
  5. W ogóle to prezentują się świetnie ja w końcu też zainwestuję w coś na zmarszczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jeszcze nie msuze takich specyfików używać : P

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, szkoda, że kupiłam już teściowej prezent pod choinkę, oba kremy wyglądają ciekawie ...

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ładnie się prezentują, idealne na prezent dla mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mamusi może być fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. O może kupię mamie na Gwiazdkę, bo kremy bardzo zachęcające, skład ten całkiem, całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. myślałam że Ty używałaś, ale jak Mama to spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wchodzę i nie dowierzam ---> inny wystrój bloga! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nowy, nowy ! ;) chciałam żeby było przejrzyście i łatwo ;) klikasz w dane zdjęcie i masz dany post ;D

      Usuń
  13. Opakowanie ładne, ale mimo wszystko to nie mój próg wiekowy. Wiem, że niektóre dziewczyny w wieku 20 paru lat lubią używać kremy przeciwzmarszczkowe, ale ja uważam, że nawilżające jak na razie wystarczą. Być może po przekroczeniu 25-tki będę się zastanawiać nad zmianą pielęgnacji mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszyscy zależy od tego jak wolisz dbać o skórę ;) znam osoby które mają po 35 lat i nigdy nie używały takich kremów ;)

      Usuń
  14. opakowanie ładne, ale ja jestem zdania, że im wcześniej takie kremy się uzywa tym szybciej skóra się przyzwyczaja i w gruncie rzeczy szybciej się starzeje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co wiem to właśnie tak nie jest. Podobno należy zapobiegać zmarszczkom ;) ale ja sie nie znam ;)

      Usuń
  15. Kiedyś miałam jakiś krem Garniera, acz ogólnie nie przepadam za tą marką... Dobrze, że mamie służy.

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także, ale ostatnio bardzo pozytywnie mnie zaskakuje ;)

      Usuń
  16. Garnierowi ufam bardzo w kwestiach włosowych, niż tych dotyczących cery :) choć nie ukrywam, ich kremy też lubię :) Nie myślałaś może o wstawianiu zdjęć na bloga w większym formacie? Oczywiście kto co lubi :) Ale jak patrzę na kolejnym blogu na ładne, o przyzwoitej jakości zdjęcia, to aż szkoda żeby były takie małe :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chcesz je powiększyć kliknij na nie :) obawiam się że jak będą większe to cała notka na tym straci bo będzie za dużo grafiki do tekstu ;)

      Usuń
    2. Też jakoś wolę większe zdjęcia :D

      Usuń
  17. Nie przepadam za kremami z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  18. Słoiczki urocze ;) ja stosowałam 25+ i też nieźle się spisywały i żadnego podrażnienia nie wywołały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takze ten stosowałam i się z nim polubiłam ;)

      Usuń
  19. Nie miałam ani jednego ani drugiego pewnie dlatego, ze nie lubię produktów z Garniera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele osób właśnie ich nie lubi. Powiem szczerze, że mnie początkowo także nie zachwycały.

      Usuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)