środa, grudnia 25, 2013

Christmas Time! czyli Święta, Święta i Święta :)


Święta Bożego Narodzenia to czas usmiechu, szczęścia i radości ale i prezentów :)
Jak tam Wasz Mikołaj? Przyniósł wam coś ciekawego?
Oto moje skarby znalezione pod świątecznym drzewkiem :)

W tym roku dostałam naaaaprawde duzo za dużo.
Moja siostra z rodzicami się bardzo postarali bo prezent przeszedł moje najśmielsze oczekiwania!



1. Pędzle Hakuro
H50s
H13
H79
H77
H85




2. Zestaw lakierów Golden Rose - rich colour
nr 27,28,29
Idealne na zimową porę ;)



3. Żele antybakteryjne Bath&Body Works
- twilight woods
- winter cranberry


4.  Iwostin krem przywracający nawilżenie - skóra tłusta i normalna


5. AA cera mieszana płyn miceralny+peeling do demakijązu twarzy 2w1


6. Cocochoo - niespodzianka o której wam napisze niedługo na blogu ;)



7. A to mój mały prezent który sobie zrobiłam - naszyjnik ze Stradivariusa :)





A jak tam wasze prezenty?

Chciałam Wam jeszcze złożyć najserdeczniejsze życzenia, dużo zdrowia, szczęścia i miłości :)
Radosnych Świąt Bożego Narodzenia !!


108 komentarzy:

  1. u mnie w domu nie ma tradycji robienia sobie prezentów! strasznie ci zazdroszczę! tyle skarbów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie prezenty są miłym dodatkiem, a w tym roku z siostrą zaszalałyśmy ;)

      Usuń
  2. o proszę, pędzle! :)
    u mnie zawitał wielki termofor, perfumy Naomi Campbell oraz Tanglee Teezer :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenty :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ;) ja tez dostalam pedzle z Hakuro ;) a kilka prezentow wciaz na mnie czeka po powrocie do UK ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci tego samego:D jaki wspaniały prezent, tak odpowiedni do Twoich zainteresowań, u mnie też trafiony, bo dostałam m.in. świetną książkę, o której recenzja na pewno za niedługo się pojawi:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne prezenty, lakiery mają bardzo ładne kolory. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe prezenty :) ja nie wiem jak to się stało ale nie dostałam w prezencie nawet jednego kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie sama musisz sobie zafundowac jakiś kosmetyczny prezent :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. nie jestem co do tego do końca przekonana, ale moja siostra jest najlepsza na świecie i wie jak wywołac usmiech na mojej twarzy :D

      Usuń
  9. Mój Mikołaj przyniósł mi aparat fotograficzny, właśnie się nim bawię i początkowe zmagania można już oglądać na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nowa lustrzanka również mi się marzyła, ale Mikołaj chyba nie dosłyszał :(

      Usuń
  10. Flat top z Hakuro jest na mojej liście zakupowej na 2014 rok :) Piękne prezenty dostałaś :) Ciekawa jetem tej niespodzianki w uroczym pudełeczku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Musiałaś być grzeczna! Jako fanka B&BW ciekawa jestem jak pachnie WInter Cranberry. Jak miałam być okazję w tym sklepie to jeszcze nie było zimowej limitki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne prezenty :) Też takie bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tobie również wszystkiego dobrego z okazji Świąt :)!
    ja kosmetyków nie dostałam, ale dostałam urocze rękawiczki, koszulę i piękną bransoletę - chyba jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. P.S. Będziesz bardzo zadowolona z rehydrinu - Iwostin jest, generalnie, bardzo delikatny jeśli chodzi o tę serię Purritin, ale to dobre kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już widzę różnicę na mojej buzi - jest faktycznie świetny ;)

      Usuń
  15. Wow, jakie świetne prezenty :)
    Ja dostałam co chciałam - drukarkę, blender (może w końcu zacznę robić mikstury typu koktajl z jabłek i pietruszki :P) i ukochane perfumy <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ktoś chyba był bardzo grzeczny w tym roku :) Same cuda dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam po prostu najlepszą siostrę na świecie ;)

      Usuń
  17. Świetne prezenty :-) uwielbiam Hakuro :-)
    Wesołych :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne prezenty :)
    Miałam ten krem i nie byłam zadowolona :/ Ciekawe jak spisze się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;)
      stosuję go zaledwie parę dni a już widzę pozytywne działanie kremu ;)

      Usuń
  19. Faktycznie baaardzo się postarały!! :D Zazdrościć ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. same cuda! naszyjnik jest wspaniały i golden rosiaków Ci zazdroszczę :)
    ja dostałam aparat, totolotka (niestety z jedną trafną cyfrą:D) , zdrapki (na których było 0 zł:D), sowę- stojak na biżuterię, zestaw kolczyków i słodycze ;>

    OdpowiedzUsuń
  21. super prezenty, w szczególności pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Naszyjnik przepiękny ;)) Ale masz ładną kolekcję Hakuro ja swoją stopniowo powiększam, a lakier 28 mnie urzekł ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. święta na wypasie widzę :) pozazdoscic

    OdpowiedzUsuń
  24. Zamierzam uzupełnić moją skromną ilość pędzli hakuro po nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej zazdroszczę Ci pędzli :D. U mnie w domu rodzice i dziadkowie od wielu lat dają mi pieniądze. Niby mały wysiłek, ale jestem zadowolona z tego względu, że mogę sama sobie kupić to chcę. Natomiast od mojego TŻ dostałam bransoletkę z Pandory i co się uśmiałam ale zamontował mi w pokoju na stancji jego telewizor, kupił do tego dekoder i antenę, by mi się nie nudziło :P. Z jednej strony nie oglądam telewizji i mogę się bez niej obejść, ale zawsze lepiej mieć niż nie mieć :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie u mnie też zawsze są pieniądze, ale tutaj są głównie prezenty od mojej siostry no i mamy :)
      która wiedziała co chce ;)
      Telewizja to zło :D nie mam jej na stancji a i tak nie mam na nic czasu :<

      Usuń
  26. Lakiery są przepiękne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. purritin bardzo lubilam:) http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne prezenty, naszyjnik bardzo, ale to bardzo mi się podoba ;) Pędzelki i lakiery są świetne, a niespodzianka... pokazuuuuuj ;)
    Wesołych Świąt Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne prezenty, zazdroszczę, zwłaszcza pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. i po Świętach, a na wagę aż strach wchodzić ;)
    piękna kolekcja pędzli, lakiery też cudne!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne prezenty. Daj znać jak sprawdzi Ci się h50s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie ;) postaram się zrobić na jego temat recenzję ;)

      Usuń
  32. Święta,święta, i niestety już po świętach, a tyle przygotowań było:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na całeszczęście aż tak się nie narobiłam ;)

      Usuń
  33. jaki piękny naszyjnik : ) i nie przesadzaj, nie można dostać za dużo! chętnie obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;) można własnie :D i chyba ja dostałam :D

      Usuń
  34. Święta minęły bardzo szybko, teraz czekamy na Sylwestra i Nowy Rok ;) Świetne prezenty! Pędzelki <3, lakiery, żele - wszystko bym przygarnęła! :P
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych, Optymistyczna :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Szczęśliwego nowego roku *.*

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten środkowy golden ahh piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Prezentów tylko pozazdrościć :) Ja też dostałam kosmetyki, ale do ciała ;) Wszytko opisane na http://beautybydominika.blogspot.com/ Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  38. Hohoho, musiałaś być naprawdę grzeczna w tym roku ;) Wspaniałe prezenty! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny naszyjnik:))
    A pędzle - marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Żeli antybakteryjnych Bath&Body Works zazdroszczę szczerze :) I fajny naszyjnik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz sa takie przeceny w B&BW że chyba polecę do Warszawy na miotle :D

      Usuń
  41. Fantastyczne prezenty!
    Musiałaś być bardzo grzeczna w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne prezenty :)
    Ten Micek od AA również mam, ale jakoś u mnie lepiej się sprawdzał AA wrażliwa natura bez parabenów itp. :)

    Buziaczki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie zaczęłam go stosowac i spisuje się całkiem dobrze :)

      Usuń
  43. super prezenty! lubie kosmetyki firmy AA ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. hakuro h50s mam i jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne prezenty! :-)
    ja swoimi też się pochwalę na dniach :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Podobają mi się lakiery Golden Rose, zwłaszcza ten różowy w środku i ciekawa jestem tego płynu AA do cery mieszanej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narazie płyn spisuje się dobrze :) jak przetestuje go dobrze to opisze go ;)

      Usuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)