sobota, grudnia 14, 2013

Świąteczne prezenty z kobieca strefą czyli garść pomysłów na prezenty dla najbliższych!


Święta Bożego Narodzenia są magicznym czasem spędzonym z rodziną, znajomymi...
Jednak jest to również czas dawania jak i dostawania prezentów.
Wielu/wiele z nas nie wie jaki prezent kupić drugiej osobie...mam nadzieję, że ten post wam w tym pomoże :)
Zaczynajmy!



Prezent dla chłopaka/męża jest dość specyficzny, ale także trudny.
Dlaczego?
Ponieważ często zdaża się tak, że mężczyźni dostają to co my chcemy mu dać, a nie to co oni by chcieli dostać.


1. Czytnik do czytania ebooków - polecam Kindle. Bardzo dobry, a cenowo nie straszy ok 350zł. Można kupić również tańszy. Dla mnie to świetny prezent i wiem, że przydatny.
2. Gra - myślę, że tutaj westchnienia wielu - Football Manager, FIFA, GTA 5, jeśli twój TŻ jest fanem gier polecam! 
3. Akcesoria kibica - może twój ukochany ma swoją ulubioną drużynę? Ogląda każde ich mecze? Nie ma nic lepszego nić np. koszulka czy szalik drużyny :)
4. Portfel - wiadomo, że samemu portfela się kupuje bo pieniądze się nie trzymają, dlatego musi zrobić to ktoś inny. Święta to idealne miejsce na taki prezent. Oczywiście jeśli w tamtym roku nie dostał też nowego portfela...
5. Bilet na...mecz,koncert,przedstawienie, film... jak kto woli i co kto woli :)
6. Słuchawki - mężczyźni uwielbiają słuchac muzyki, a w dobrych słuchawkach jest to o wiele przyjemniejsze.
7. Twój Ukochany jest fanem komputerów, gier itp itd? Może nowe głośniki, mysz, klawiatura albo coś innego sprawiłoby mu największą radość?
8. Markowe perfumy - tylko pamiętaj kupujesz je dla niego, nie dla siebie.
9. Zegarek - jest to prosty ale i bardzo elegancki prezent.
10. Płyta/książka -może jakiś zespół który kocha wydał nową płytę? Taaak... w dzisziejszych czasach pewnie ją ściągnął, ale jeśli jest fanem płyt to polecam :) Albo jakaś nowa, dobra książka która go interesuje weszła na półki? 
11. Koszula - ale tylko wtedy kiedy lubi w nich chodzić, albo ich potrzebuje. W przeciwnym razie nie próbuje go zmieniać, bo nie zamieni T-shirtów na piękne, kolorowe koszula z wólczanki.
12. jack daniels whiskey - jak dla mnie rewelacja. Kocham, wielbie... mój Tż również. 
Ballantine's również jest świetny. Świetna alternatywa dla np. wieczornego piwa. Ale jeśli nigdy wcześniej nie pił, nie polecam, bo może nie przypaśc mu do gustu.
13. Szalik+rękawiczki - może zgubił swoje rękawiczki? a szalik ma już entą zimę? Brzmi znajomo? Czas to zmienić!

Oczywiście wy znacie najlepiej swoje drugie połówki i wiecie co najbardziej lubi. Może woli wycieczkę na 2-3 dni w góry? Albo kolację? Możliwe, że bardziej zainteresowałaby go lekcja driftu, albo PSP. Zanim kupicie mu prezent pomyślcie co on kocha lub lubi i idzcie tym tropem. Jeśli już ma wszystko co lubi, to kupcie to co potrzebne, ale nie mówię tutaj o skarpetkach ani bieliźnie :)


No i tutaj zaczynają się schody... oczywiście każdy z was kocha swoją ukochaną i wie o niej wszystko, tylko problem w tym, że nie wie co jej kupić? Oto moje propozycje!

1. Biżuteria - mówię o kolczykach, bransoletce, albo wisiorku z łańcuszkiem.
Tylko nie kupujcie czegoś co założy ona raz albo dwa razy w życiu. Ma być to ładne, z klasą, ale żeby pasowało do wszystkiego :) najlepiej porozmawiajcie z Paniami w sklepie, są bardzo pomocne. Jakie sklepy jubilerskie polecam? Apart, Kruk i Yes. Mają piękną biżuterię. Zawsze możecie zakupić bransoletkę PANDORA, tutaj możliwości zawieszek macie mnóstwo, przez co możecie jej zawieszki dokupic jeszcze np. na urodziny, albo inne święto.
2.Zegarek - jeśli go potrzebuje. Bo jeśli ma już 3 to na co jej 4?
3. Czapka/rękawiczki/szalik - może którąś z tych rzeczy zgubiła? Albo ma starą i brzydką? Najbezpiecznieć kupić rękawiczki i szalik, ale kolorem pasującym do kurtki! Natomiast czapkę...hm może być ciężko, bo nie każda czapka pasuje do każdego kształtu twarzy.
4.Płyta/bilet na koncert - może ma swojego ulubionego wykonawcę? Może chciałaby go usłyszeć na żywo? Przemyśl to, w końcu ty ją znasz najlepiej :)
5.Perfumy - najlepiej takie które ma i kocha, ale niestety się kończą, badz dawno temu się skończyły. Możesz również kupić podobny zapach. Jednak odradzam nowości, bo to ona nosi perfumy cały dzień na sobie, nie Ty.
6. Świece/woski Yankee Candle, ewentualnie Bath&Body Works. Świetny prezent. Wielu kobietom przypadnie do gustu, a jest wiele, wiele możliwości zapachowych. Może ma ona woski? Podpatrz, podpytaj. Pewnie ma swoje ulubione zapachy. Jeśli nie, kieruj się kryteriami słodkie, świeży, ostry...
7. Bielizna - świetny pomysł jeśli znasz jej rozmiar, bo jeśli nie... nie brnij lepiej, bo kupisz za duży stanik to może pomyśleć, że wolisz większe, kupisz za małe majtki powie, że nie wiesz jaki rozmiar nosisz.
8.Portfel-dobry prezent jeśli nie dostała ostatnimi czasy jakiegoś. Kupiony przez kogoś trzyma pieniądze. Gwiazdka to dobry czas na zakup takiego prezentu.
9. Piżdżamka! Jednak...tylko wtedy kiedy ona takie nosi. Jeśli woli seksowne kieruj się w tą stronę.
10. Karta podarunkowa - prosta, łatwa, niewymagająca... ale jeśli nie masz pomysłu co jej kupić, albo boisz się że kupisz coś złego daj jej taką kartę. Najlepiej z ulubionego sklepu, albo z salonu kosmetycznego.


Trudno jednym prezentem zadowolić mamę jak i tatę...ale może się uda?




1. Karta podarunkowa np ze sklepu z pościelą, żeby mama mogła wybrac jakąś ładna, dobrą rozmiarem.
2. Portfel - jeśli ma stary i brzydki, kup. A drugiemy rodzicowi kup cos innego...
3. Dla mamy świece Yankee Candle, pewnie byłaby bardzo szczęśliwa gdyby piekny zapach otulał ją w zimowe wieczory :)
4. Do kompletu kominek :)
5. A najbardziej polecam Groupon...i?
Najlepiej wycieczkę 2-3 dniową z fajnym pakietem SPA. Mama z tatą odpoczną, zrelaksują się i poczują o wiele lepiej :)
Taka przyjemność to ok 250-600zł, w zależności od liczby dni w których tam będą, miejsca oraz atrakcji jakie ich czekają. 

Możemy również kupić cos bardziej standardowego...np zestaw talerzy itp itd, albo patelnie, ewentualnie zegarek dla taty i biżuteria dla mamy.
W tym roku moja mama dostanbie kominek z woskami, a tata zestaw płyt CD jego ulubionego zespołu:)


Tutaj polecam kierować się do prezentów dla niego i dla niej.
Są to również idealne propozycje dla rodzeństwa.
Dla siostry mogę zaproponowac np jakies kosmetyczne rozwiązanie. Może marzy o szczotce TT? Albo zestawie pędzli Hakuro?
Możliwe, że jakaś paletka cieni ją zainteresowała, perfumy?

Co do brata...jeśli młodszy polecam gry na PC, jakieś gażety elektroniczne, albo właśnie coś z jego ulubioną drużyną piłkarską.
Wyżej macie wszystko dokładnie opisane :)

Mam nadzieję, że pomogłam wam trochę w doborze prezentów i znaleźliście tu świąteczne inspiracje na prezenty :)

36 komentarzy:

  1. Ja swojemu chłopakowi kupiłam koszulę :) Siostrze kosmetyki a mamie i tacie jeszcze nic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja siostrze to kupiłaaam tyle, że zbankrutowałam :D

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe propozycje :-D ja na szczescie wiekszosc prezentow kupilam na poczatku grudnia i sie nie musze przejmowac ;-p

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne propozycje. Ja jeszcze nic nie kupiłam na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pomysły. Brakuje mi prezentów dla kilku osób więc chyba skorzystam z twoich propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dalej zastanawiam się, co podarować dla mojego taty :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na szczęście już kupiłam prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój brat marzy tylko o grach, bo to ich wielki maniak, a za to tata ma swoją ukochaną serię książek (jeszcze jej całej nie skolekcjonował) i uwielbia filmy. :)
    Karta podarunkowa do Rossmanna... Albo lepiej do Empiku, Douglasa czy Sephory (o ile takie mają) :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubisz whisky?:) mnie nic nie przekona do jej smaku, nawet jakby to miała być najdroższa i najstarsza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam - nienawidzę za to wódki. Nie ruszam jej nawet palcem u nogi :P
      Ale whisky najlepiej smakuje z colą albo spritem ;) samą pewnie bym nie wypiła bo smakuje jak stare buty :P

      Usuń
  9. Ja planuję zaprojektować dla lubego fotokalendarz, ale nie wiem jeszcze czy wypali, a dla moje rodziny NIC - nie obdarowujemy się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w tym roku dla niego sprawiłam spinki do koszuli. Mam nadzieję, że będzie zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pomysły, przydadzą mi się, bo jeszcze wszystkiego nie skompletowałam, tez ostatnio dodałam post z inspiracjami prezentowymi, więc serdecznie zapraszam na anikateraa.blogspot.com, może się przyda:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój ukochany dostanie zegarek :) Mamie kupiliśmy perfumy, a tatusiek dostanie zestaw do biegania w zimie czyli czapkę i rękawiczki (taki przydatny podarunek w tym roku :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to widzę, że wykosztowałas się ;) super prezenty!

      Usuń
  13. Ja mojemu TŻ kupiłam jeden z prezentów z twojej listy, ale nie zdradzę który :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja już prezenty mam pokupowane, ale lista z pewnością przyda się innym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę jeszcze kupić kilka prezentów w weekend co mi się zupełnie nie uśmiecha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety wybranie się teraz do centrum handolwego to samobójstwo :/

      Usuń
  16. Ja w tym roku postawiłam na nr 10 w wersji męskiej, pierwszą opcję :).

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)