sobota, grudnia 07, 2013

Co Mikołaj mi wczoraj przyniósł? I jak blogerki świętują dzień Świętego Mikołaja?


Mikołajki, czyli dzień w którym Mikołaj obdarowuje nas pięknymi prezentami.
Oczywście u mnie także prezenty były :) może nie za dużo...ale zawsze coś! I to bardzo fajne coś! Bynajmniej dla mnie ;)


1. CZAAAPKA!



Tutaj Mikołajką była moja siostra. Niestety mam duże problemy z zatokami i potrzebowałam ładnej ale i ciepłej czapki - oto i ona! Siostra nalatała się za nią po całym centrum handlowym, aż wreszcie znalazła ;)

2. Rękawusie!



"Prezent" od mojej najlepszej K. 
Kupowałyśmy czapkę dla niej i była super promocja w H&M. Dwie pary rękawiczek za 5 zł. polecam ;)

3. Szkatułka!!


Tutaj jest to prezent od mojego P. Ostatnio podesłałam mu bloga "moja dziewczyna czyta blogi" i była tam notka na temat kupowania prezentów dla swoich dziewczyn. Prezent ma być przemyślany, dobrany do potrzeb oraz ma dziewczynie przypominac o osobie od której go dostała. I ten prezen taki jest!! Szkatułka jest przepiękna i do tego mega funkcjonalna. Nie miałam własnie miejsca gdzie moge trzymac moją biżuterie i teraz mam :)


Szufladka z przegórdką, postanowiłam tam powkładać bransoletki


Znów szufladka z przegórdką, tym razem w drugą stronę. Miejsce na naszyjniki i wisiorki


Bez przegórdki, wrzuciłam tam bransoletki które noszę w wakacje ;)


Piękne kokardki <3


Miejsce na kolczyki wkrętki. Super pomyślane ;)



Pierścionki! :)


Oraz mały, zamykany schowek



Lusterko :)


Szyfladki są wkładane w plastikowe ramki w kształcie ceowników.
Można wyjąć całe szufladki i włożyć według swojego gustu i ja własnie tak zrobiłam ;)


Koniec prezentów ;) 
Nie ma ich dużo, ale wiem że są przemyślane i pochodzą z głębi serca ;)

A jak obchodziłam Mikołajki?

Mandarynki!! Czyli zapach który kojarzy mi się tylko z grudniem ;)


Winko jest zawsze dobre, plus w oddali wosk YC :)



Ale żeby nie wyszło, że z nas jakieś alkoholiczki, imprezę zaczęłyśmy przepyszną herbatą :)



Zobaczcie w jakim pięknym woreczku ona była!
Jest to herbata o smaku imbirowo-gożdzikowym ;)
Pychotka!!



Do tego nie zabrakło maseczek na twarzy, malowania paznokci i mega wielu rozmów ;)
Z K. świetnie się bawiłyśmy ;)


65 komentarzy:

  1. Fajne prezenty, śliczna szkatułka, co do manadarynek - to właśnie i je jem i też mi się kojarzą z grudniem, ogólnie z zimowymi miesiącami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie wielu osobm się one tak kojarzą :D a szkatułka faktycznie jest cudowna :) sama nie wiem jak mój P ja znalazła :D

      Usuń
  2. Przyjemny dzień miałaś:) szkatułka śliczna i bardzo funkcjonalna...bez trudu pomieścisz wszystkie swoje skarby:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ten Twój Mikołaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne prezenty od Mikolaja dostalas :-D w ta szkatulke to szminki by sie chybs tez zmiescily??? Winko i herbatka --> duuuze tak ode mnie :-D buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myslę, że by się zmieściły, ale nie mam duzo szminek :(

      Usuń
  5. Świetna kasetka. Przydałaby mi się taka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkatułka jest super:) cała biżuteria w jednym miejscu i to takim ładnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :D codziennie do niej podchodze i patrzę czy aby napewno jeszcze stoi :D

      Usuń
  7. Świetna ta szkatułka i dobrze, że można wg własnego uznania poukłada :)

    A reszta prezentów także super :)

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuje ;) dokładnie ;P bo początkowo te półeczki średnio mi się widziały tzn ich rozmieszczenie ;)

      Usuń
  8. Super same cudowności :) dobrze, że taka miłą odmiana po felrnej paczce :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak ;) dlatego mój P starał się jak mógł i obeicał że jego prezent ba 10000 razy lepszy od tamtej paczki i był ;)

      Usuń
  9. Świetne prezenty, zwłaszcza szkatułka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie spędzone mikołajki :-) Mmm, herbatka musiała być pyszna :)
    Szkatułka jest cudowna!!! :-) Bardzo pomysłowa i oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. herbata - cudo, najlepsze jakie piłam w życiu ;)
      oj tak, mój P bardzo się postarał :)

      Usuń
  11. imbirowo-gożdzikowa? ależ to musiał być zapach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna szkatułka : ) Pojemna ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne Mikołajki :) ja dostałam w prezencie szalonego kota,który mi teraz wesoło bryka po łóżku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, super! ja mam psa wieć kot średnio by się tu wkomponował :D a kociak niech ci zdrowo rośnie :*

      Usuń
  14. szkatulka rewelacja ... chce taką ... choć biżuterii mam mało ;)
    czapa też ładna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam mało biżu, ale teraz czas to nadrobić :)

      Usuń
  15. o tak czapa, sztakułka super
    a mandarynki sama dziś robiłam foto, bo tez mi się kojarzy z grudniem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe prezenty :) Ja nie miałam tak miłych Mikołajek :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne podarki, mi samej marzy się taka szkatułka ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. same wspaniałości, cudne rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziekuje, niby zwykłe, ale dwie pary za 5 zł z H&M :D grzech było nie wziąć :D

      Usuń
  19. Bardzo ładne prezenty - sama z chęcią dostałabym czapkę, bo moją wyrzuciłam w zeszłym roku ^^

    A winko zawsze jest dobre ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wino jest rewelacyjne <3
      czapka u mnie jest przymusem - mam problemy z zatokami :/

      Usuń
  20. Ja bez czapki nie wychodzę teraz z domu :D Jak pogoda się nie zmieni i dalej będzie tak wiało, to chyba zacznę chodzić w mojej wielkiej, futrzanej ruskiej czapie, bo inaczej zupełnie mnie przewieje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u mnie zatoki nie dadża mi żyć, a tu sesja się zbliża...

      Usuń
  21. świetne prezenty! ciepła czapa i rękawiczki, to podstawa :)
    a mandarynki od zawsze kojarzą mi się ze świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. szkatułka jest przewspaniała !
    w sam raz na skarby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuje :) oj tak :) i pięknie wygląda na półce ;)

      Usuń
  23. Udana ta szkatułka. Ma wiele sprytnych przegródek, ale obawiam się, że wersja dla mnie musiała by być w rozmiarze XXXL :P.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny ten kuferek na biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super prezenty! Najbardziej spodobała mi się szkatułka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No proszę szkatułka prezent idealny xD

    OdpowiedzUsuń
  27. Taką czapkę z chęcią sama bym sobie sprawiła a w tygodniu pójdę zerknąć na rękawiczki a szkatułka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz są przeceny czapek, w H&Mie sa fajne i w housie :) polecam też big stara :)

      Usuń
  28. Bardzo fajne rzeczy i super zdjecia!:) Mandarynki!:D

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/all-i-want-for-christmas-is-you.html

    Jeśli możesz to obejrzyj ten filmik: http://www.youtube.com/watch?v=aFfo-x1hTjk

    OdpowiedzUsuń
  29. Hahahaha Lila, może napiszesz jeszcze o naszej wczorajszej nocnej wyprawie do Lidla w poszukiwaniu balsamu aleosowego, który wycofano ze stałej oferty o czym dokładnie wiedziałam, ale łudziłam się, że przypadkowo będzie? :D A zdjęcia szkatułki nie oddają jej prawdziwego uroku :) na żywo jest piękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam do lidla :D zobaczymy czy żele będą czy nie :D

      Usuń
  30. cudowne to pudelko na bizu <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładny wzór czapki

    OdpowiedzUsuń
  32. mandarynki muszą być w grudniu w domu :D nic tak nie kojarzy się z tą porą roku, jak właśnie mandarynki :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  33. Ważne, że Mikołaj trafił z prezentami :D A grudzień bez mandarynek nie mógłby się obejść;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękna szkatułka i mega funkcjonalna! Super pomyślane na kolczyki sztyfty i pierścionki :) Ale fajne winko, wydaje się jakby lśniło na fioletowo :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)