sobota, kwietnia 19, 2014

Balsam do ciała pod prysznic - nowość od Eveline Cosmetics - intensywnie nawilżający


Wielki bum na balsamy pod prysznic zrobiła Nivea, która wypuściła pierwszy taki w Polsce balsam pod prysznic. Wiele osób od razu go zakupiło, bo nowość to nowość i trzeba ją wypróbować. Również go użyłam, niestety tylko raz, a właściwie to dobrze ponieważ w ogóle nie przypadł mi do gustu. A jak było z Eveline? Zapraszam na post!
Balam znajduje się w bardzo typowym opakowaniu dla balsamów Eveline. Całośc znajduje się z butli wykonanej z twardego, nieprzezroczystego plastiku i wyposażonym w pompkę. Pompka ma funkcje open close, które spisuje się idealnie w podróży. Wszelkie opisy i naklejki są w kolorystyce żółto-niebieskiej. Jeśli chodzi o wygląd opakowania to nie wygląda na ładne, ekskluzywne czy nie wiem jeszcze jakie, jest po prostu funkcjonalne. Konystencja jest bardzo mleczna o trochę świezym troche mydlanym zapachu.




Opis producenta:
LUXURY OF YOUTH COMPLEXTM

3 w 1
• intensywnie nawilża
• głęboko regeneruje
• odżywia i uelastycznia
AKSAMITNIE GŁADKA SKÓRA
HIPOALERGICZNY
skóra normalna i sucha
Intensywnie nawilżający balsam do ciała pod prysznic przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji skóry normalnej i suchej. Innowacyjna formuła oparta o technologięCELLFORTE®, działając w synergii z Luxury of Youth Complex™ intensywnie nawilża, wygładza i regeneruje skórę. Wzmacnia naturalną barierę ochronną, odżywia i uelastycznia naskórek. Kwas hialuronowy ujędrnia i napina, przywraca skórze aksamitną gładkość. Olejek arganowy uważany za prawdziwy „eliksir młodości” regeneruje, doskonale odmładza i poprawia kondycję skóry. Kompleks witamin A, E, F hamuje procesy starzenia się, chroniąc komórki skóry przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. Przyjemny, delikatny zapach zapewnia wyjątkowe uczucie świeżości i komfortu.
Nowatorska receptura oparta o zaawansowaną technologię CELLFORTE® sprawia, że natychmiast po zastosowaniu skóra staje się aksamitnie gładka i miękka w dotyku.
REZULTAT: intensywnie nawilżona i aksamitnie gładka skóra natychmiast po użyciu balsamu.




Skład:


Widzę, że Eveline w końcu poprawiło trochę składy. Na drugim miejscu znajdziemy olej sojowy, następnie jest wazelina, masło shea, gliceryna, kwas hialuronowy, emolient, olej arganowy, potem parę emolientów itp, jednak jakbym mogła zapomnieć, ulubiony składnik Eveline - DMDM Hydantoin - czyli pochodna formaldechydu. I tym razem nawet znalazła się przed parfum. Nie wiem czemu ta firma tak uwielbia ten składnik wkładac do wszystkich swoich produktów... jeżeli chodzi o skład fajnie, że na początku sa oleje, masło shea czy gliceryna, ale czemu jest pochodna formaldehydu? No czemu? 

Podsumowanie:
Nie wiem dlaczego ale chyba nie mogę przemóc się do tego typu balsamów. Nakładając balsam na skórę pod prysznicem faktycznie robi się ona gładka i po spłukaniu całości jest nawilżona i pachnąca. Dodatkowo prawdopodobnie wazelia tworzy na skórze film dzięki któremu balsam świetnie się spłukuje ze skóry. Jest to fajny pomysł poniewaz po umyciu od razu możemy ubraż ciuchy. Jednak ja nadal zostane zwolennikiem normalnych balsamów, które muszą same wsiąknąć w naszą skórę i mają o lepsze składy :)

To iż dostałam produkt za darmo nie wpłynęło na moją opinię ani recenzję produktu. 




Chciałabym również złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych. Życze Wam dużo zdrowia, szczęścia i uśmiechu oraz czasu spędzonego w gronie najbliższych. Życzę Wam również aby nie zabrakło Wam w codziennym życiu czasu na blogowanie oraz aby Wasze blogi rozkwitły jak tulipany na wiosne :) !
obrazek pochodzi z willa-sandra.pl



37 komentarzy:

  1. Ja miałam tylko nivea póki co przydatne nie powiem bo gdy nie mamy czasu to lepsze takie nawilżenie niż żadne, ale nie dorówna balsamowi niestety. Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie coś innego jak życzenia. Też wolę normalne balsamy, po czymś takim swędzi mnie skóra. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się :D
    muszę zakupić

    Wesołych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chwilowo próbuję olejki, więc tego typu balsamy mnie nie interesują ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie kusiły mnie nigdy te wynalazki, ale chyba się przełamię i spróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie to fajna alternatywa dla zwykłego balsamu na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. próbowałam i tego i tego od Nivei - w moim przypadku wcale się nie sprawdziły :( nawilżenie skóry niemal żadne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie jestem wymagająca pod tym względem więc mozliwe, że u mnie się sprawdził lepiej ;)

      Usuń
  8. wolę osobny żel i balsam, ale jest to wygodne dla osób, które nie lubię balsamowania

    Nawzajem Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn ten balsam nie jest żelem ;) najpierw musimy się umyć a poźniej na czystą skórę nakładamy balsam ;)

      Usuń
  9. Właśnie niedługo zabiorę się za testowanie tego balsamu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już myślałam że ja jakaś dziwna jestem bo po prostu uwielbiam zwykłe balsamy do ciała :) Również wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie martw się :D większość społeczeństwa woli zwykłe balsamy :D

      Usuń
  11. mnie jakoś w ogóle nie ciągnie do tych balsamów pod prysznic..

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno zostanę przy swoich ulubionych masełkach, ale w czasie pośpiesznych poranków takie balsamy są niezastąpione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak, sprawdzają się fajnie, kiedy się nam spieszy albo nie lubimy zwykłych maseł ;)

      Usuń
  13. Wesołych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a chciałam spróbować i wypróbować czy jest lepszy od nivei

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie kuszą mnie te balsamy. Zdecydowanie bardziej przekonują mnie te tradycyjne. A i wody mniej zużywam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ! i nawet jakiś pozytyw :d ja wolę tradycyjne masła choćby ze względu na zapach i działanie :)

      Usuń
  16. nie miałam chodź bardzo lubię ich kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie stosowałam takiego balsamu,choć pewnie się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te balsamy to dla mnie w ogóle dziwny pomysł, ja tam wolę się "pomiziać" normalnym balsamem/masłem po myciu. Wesołych świąt :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mnie ciekawią te balsamy pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie całkiem przemawia do mnie ta forma, ale może warto spróbować ;)
    Radosnych i rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja chyba wolę "tradycyjne" nakładanie balsamów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Specjalnie taka forma balsamu do mnie nie przemawia, jednak wolę co nieco wsmarować :)

    Dla Ciebie również zdrowych, wesołych i pogodnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nie używałam żadnego z tych balsamów pod prysznic... jakoś nie mogę się przekonać póki co.

    OdpowiedzUsuń
  24. Balsam pod prysznic z Nivea mam i ja i zadowolona nie jestem. Coś tam nawilża, ale na krótko. :) Chyba jednak wolę tradycyjne balsamy. :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też zdecydowanie wolę tradycyjne balsamy. Te pod prysznic to jakaś fanaberia ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawy produkt ;]◊............,-.,-.
    (`*•.¸ (`*•.¸ ¸.•*´) ¸.•*´)
    W E S O Ł E G O
    A L L E L U J A
    (`*•.¸ (`*•.¸ ¸.•*´) ¸.•*´)
    ◊............(..(..(
    ◊.............\..)..)._..-.._
    ◊............__)/.,','.......`.
    ◊..........,".....`......,--...`.
    ◊........,"...@.........'....`...\
    ◊.......(Y.............(...........;''.
    ◊........`--.____,.....\..........,..;
    ◊........((_.,----'.,---'......_,'_,'
    ◊............(((_,-.(((______,-

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ten balsam i czeka na wypróbowanie :) Chociaż też nie jestem przekonana do balsamów w takiej formie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię ten balsam, nie stosuję go codziennie ale co jakiś czas, jak nie mam czasu na tradycyjny balsam :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)