niedziela, kwietnia 13, 2014

BC Scalp Therapy od Schwarzkopf - szampon przeciwłupieżowy


Pasją dbania o włosy pasją...unikanie wszystkich SLSów i im podobnych, jednak kiedy wchodzi w gre walka z łupieżem musiałam rzucić wszystko w kąt. Początkowo próbowałam aptecznych środków, które niestety zawiodły, a teraz przerzuciłam się na coś 'profesjonalnego'. I jak się sprawdziło?
Szampon znajduje się w plastikowej tubie, wykonanej z miękkiego plastiku, który idealnie pasuje do naszej dłoni i nie wylatuje gdy mamy namydlone, czy całe w pianie ręce. Całość jest utrzymana w białej kolorystyce z czarnymi bądz lekko miętowymi napisami. Niestety minusem jest brak polskiego opisu, ale na stronie hairstore.com możecie wszystko znaleźć :)
Aplikacja szamponu jest możliwa, dzięki zamykaniu na klips, który nie zacina się, ani nie otwiera się samoczynnie. Konsystencja szamponu jest lekko balsamowa, jednak nie jest ona gęsta, ani zbyt lejąca się, o przyjemnym lekko cytrusowo miętowym zapachu. 



A co pisze producent?
Łupież to bardzo nieprzyjemna i powracająca dolegliwość. Jeśli masz dość swędzącej i łuszczacej się skóry pojawiającej się w postaci nieestetycznych płatków łupieżu na ubraniach i wszędzie dookoła Ciebie, czas, by sięgnąć po specjalistyczną kurację przeciwłupieżową.

Seria profesjonalnych kosmetyków przeciwłupieżowych Schwarzkopf Scalp Therapy została pozytywnie zaopiniowana przez lekarzy dermatologów - specjaliści potwierdzili jej skuteczność.
Kuracja przeciwłupieżowa Schwarzkopf Scalp Therapy skutecznie usuwa łupież i przeciwdziała namnażaniu się grzybów na skórze głowy. Dzięki zawartości najskuteczniejszego składnika przeciwłupieżowego, Pirytionu Cynku, nie tylko oczyszcza skórę głowy i włosy z płatków łupieżu, ale również przywraca stan równowagi głowy, wzmacnia barierę ochronną skalpu oraz zapobiega rozmnażaniu się powodujących łupież grzybów. Trawa cytrynowa odświeża i dodaje energii. Włosy zostają oczyszczone, wzmocnione i przede wszystkim pozbawione tego nieprzyjemnego problemu, jakim jest łupież. Szampon nie zawiera silikonów, dlatego jest łagodny dla skóry głowy i nie powoduje podrażnień. Ma świeży zapach trawy cytrynowej i cytrusów. 
Szampon przeciwłupieżowy Schwarzkopf Scalp Therapy skutecznie zwalcza problem łupieżu.

  • Usuwa płatki łupieżu ze skóry głowy i włosów.
  • Odświeża i oczyszcza.
  • Zwalcza łupież dzięki zawartości Pirytionu Cynku.
  • Zapobiega mnożeniu się grzybów na skórze głowy.
  • Wzamcnia i równoważy barierę ochronną głowy.
Skład:


Niestety skład nie jest zbytnio ciekawy, ale to jak w większości szamponów tego typu. Na drugim miejscu w składzie są SLSy, które bym przeżyła, niestety potem jest cocamidopropyl betaine i jego dwie pochodne, które są tak samo drażniące. I nareszcie tytułowy cynk. A potem to już jak zwykle w tego typu produktach.

Podsumiwanie:
Z pewnością chciałabym podziękować Pani Uli ze sklepu hairstore.com, która zaangażowała specjalistkę, aby dobrała dla mnie kosmetyki. Niestety pod względem przeciwłupieżowym totalnie się u mnie nie sprawdził, myślę, że to wina cocamidopropyl betaine i jego pochodnych które są dośc wysoko w składzie i do tego w znacznej ilości (aż 3). Podejrzewam, że jestem na niego uczulona. Szampon ma bardzo fajną konsystencje i zapach, który umila mycie głowy. Ogólnie bardzo dobrze oczyszcza skalp, pozostawiając go świeżym, jednak u mnie było widoczne podrażnienie skalpu, które wywołał i cały efekt był mało widoczny. Szampon możecie dostać w cenie 27 zł na stronie sklepu hairstore.com

Dziękuję firmie Hairstore za możliwośc testowania produktu, to iż dostałam produkt do testów nie wpłynęło na moją opinię, ani recenzję szamponu.



27 komentarzy:

  1. W moim przypadku z łupieżem poradził sobie Catzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musze go wypróbowac, bo powiem szczerze że nie słyszałam o nim ;) dzięki!

      Usuń
  2. Aktualnie używam szamponu Schwarzkopf i szczerze mówiąc też ma konsystencję lekko balsamową, choć bardziej podchodzi pod olej. Jaka firma takie tendencje;)
    No cóż.. chociaż wiesz już jakiego składnika unikać :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to mi za dużo nie pomaga bo i bez tych składników jest kiepsko :(

      Usuń
  3. To ja mogę się tylko cieszyć że nie mam łupieżu i wiem że bywa on uciążliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem uczulona na Cocamidopropyl betaine, więc ten szampon by się u mnie nie sprawdził...

    Ostatnio kupiłam Gliss Kur Ultimate Volume - nie zawiera tej substancji, użyłam go dopiero raz, jak go wytestuję porządnie to na pewno coś o nim napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam gliss kura z serii z keratyną czy czymś :) początkowo świetnie, jednak kiedy skóra głowy się przyzwyczaiła, wszystko wróciło :(

      Usuń
  5. Szkoda, że tak do końca się u Ciebie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie pozbył się łupieżu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na razie mam ten problem z głowy. Zdesperowana zaczęłam używać szamponu z avonu. Na początku efektów nie widziałam i żałowałam, zę go kupiłam. Ale teraz kończę butelkę i łupieżu brak.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm, to rzeczywiście trochę niefajnie kiedy szampon podrażnia skalp, ja całe szczeście jeszcze na taki nie trafiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyzwyczaiłam się ;) u mnie prawie każdy szampon podrażnia skalp :P

      Usuń
  9. wygląda profesjonalnie więc szkoda, że sobie nie poradził.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja używam z green pharmacy i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam problemu z łupieżem, ale teraz wiem czego innym nie polecać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście nie mam problemów z łupieżem, więc chyba jednak pozostanę przy kosmetykach z linii profesjonalnej L'Oreal.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego szamponu. Ale jeżeli szukasz czegoś nawilżającego i delikatnego dla skóry głowy, oczywiście bez SLS, proponuję szampon emolium bądź regenerujący z Organique ;) Włosy myję też odżywkami albo szamponami dla dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szampony dla dzieci tez mnie podrażniją :( a odzywki nie zmywają wszystkiego :( ale musze poczytac o emolium :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. niestety :( ale przyzwyczaiłam się, że rzadko który szampon się ostatnio u mnie sprawdza :P

      Usuń
  15. Mi niestety nic jak dotąd nie pomogło, spróbuję tego. Dziękuję :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)