niedziela, kwietnia 27, 2014

miniMAX - Eveline Cosmetics - szybko schnące i długotrwałe lakiery do paznokci nr 839, 685, 836 - 9 days long


Dziś kolejny, ale i ostatni post na temat produktów Eveline Cosmetics. Tym razem będzie to trio miniMAX czyli lakierów szybkoschnących i długotrwałych tzn utrzymujących się na paznokciach aż do 9 dni. Ale czy aby na pewno? Zapraszam na post!


Do testów dostałam numer 839 (zieleń z dodatkiem mięty), 685 (nudziak z dodatkiem różu), 836 (bordo). Niestety na stronie Eveline jest podany tylko jeden odcień z recenzowanych tj 685, który wygląda jak zwykły nude:

Niestety nie oddaje on prawdziwego koloru, ponieważ lakier o numerze 685 jest jaśniejszy i z dodatkiem różu. Przepraszam za jakość zdjęć poniżej, ale mój aparat odmówił posłuszeństwa i popsuł się. Musiałam oddać go wczoraj do naprawy :(

Opis producenta:
Nigdy nie mamy dość klasyki.

Delikatne, neutralne lub klasyczne kolory paznokci odzwierciedlają twoją zrównoważoną i nienaganną postawę. Wybierz odcień lakieru, który pasuje do twojego nastroju lub okazji, a jednocześnie nie zdominuje twojego wyglądu. Szeroka paleta szybkoschnących kolorów dostępna jest w linii lakierów do paznokci MiniMAX quick dry & long lasting.

LIMITOWANA SERIA NA WIOSNĘ 2014 : nowość, szeroki pędzelek

Niestety pędzelek wcale nie jest szeroki, leż zwykły, smukły. Bardzo łatwo nakłada się nim lakier i dociera w każde miejsce paznokcia. Nie tworzy smug, jednak czasami potrafi nanieśc bardzo dużo pęcherzyków powietrza. Sam lakier najlepiej nakładać w dwóch warstwach ponieważ wtedy ma wyrazisty i ładny kolor, który utrzymuje się nawet do 3 dni na paznokciach bez top coata czy innych tego typu produktów. Jak dla mnie to rewelacja bop każdy inny lakier trzyma się u mnie max 24 h (co i tak jest dobrym osiągnięciem). Moim faworytem został nudziak, który ma ładny wiosenny odcień :) resztę (szczególnie bordo) pokochałam moja siostra.












To iż dostałam produkty za darmo nie wpłynęło na moją opinię ani recenzję produktów. Dziękuje firmie Eveline za możliwość testowania tych lakierów.






30 komentarzy:

  1. Lubię lakiery z tej serii, podoba mi się ten bordowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolorki. Mam jeden z nich w odcieniu 836 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dwa lakiery z tej serii w tym jeden z nich stał się moim lakierowym ulubieńcem jeśli chodzi o kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wygląda ta zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten nude mi sie o dziwo podoba ;)) mam bordo z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorki świetne <333
    super, ze tak długo się trzymają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zielony ładnie się prezentuje, ale dla mnie 3 dni to zdecydowanie za krótko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To bordo jest przepiękne, bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat tych kolorków nie mam, ale mam trzy lakiery z tej serii i jestem z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten burgund absolutnie przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uwielbiam te lakiery :) mam kilka kolorów w swojej kolekcji, zdecydowanie lakiery z innych marek to u mnie pojedyncze sztuki, a eveline królują. trzymają się u mnie rewelacyjnie, lepiej niż essie... ; ) niestety seria jest mocno nierówna, jedne lakiery są rzadsze, jakby mocniej napigmentowane, inne gęściejsze, ale i tak je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. miętowy <3 świetny kolorek, też posiadam ten lakier właśnie w miętowym kolorze :)
    Zapraszam też do mnie www.double-identity.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy kolorek podoba mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ta zieleń cudowny lakier

    OdpowiedzUsuń
  15. Drugi bardzo mi sie podoba, lubie ciemne lakiery nawet wiosna i latem :) w tak dluga trwalosc nie wierze, ale jak wytrzymaja 3-4 dni to bedzie super:) u mnie trwaloscia wygrywaja lakiery Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam, ale dużo osób chwaliło sobie te lakiery ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię ta lakiery Eveline, świetne jakościowo i cenowo :) ja aktualnie mam na paznokciach nr 808 - taka miętka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam 685 i lubię go, chociaż czasem mi robi kuku i jego trwałość nie jest na plus. :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam bardzo dużo lakierów od Eveline i uważam je za jedne z najlepszych :)
    Zapraszam do siebie.
    http://chemical-cheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. mam 685 i bardzo go lubię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam lakiery tej firmy ale nie jestem do końca zadowolona.. zazwyczaj lakier utrzymuje mi się 4-5 dni a te już po 2 dniach schodziły..

    OdpowiedzUsuń
  22. mam bardzo podobny kolor do tego 836 z astora- bardzo sobie go chwalę, nieźle się trzyma i ma niezły pędzelek, a kupiony taniutko na promocji :) Lubię takie ciemne kolorki

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)