wtorek, sierpnia 27, 2013

Alter Medica - Aloe Vera żel - czyli MUST HAVE na wakacje!




Alter Medica - Aloe Vera żel - czyli MUST HAVE na wakacje!


Opis producenta:

Aloe Vera żel przeznaczony jest do pielęgnacji każdego rodzaju skóry, również skóry wrażliwej. Zawiera naturalne składniki aktywne: wyciąg z aloesu, d-panthenol, allantoinę, glicerynę. Łagodzi stany zapalne i podrażnienia skóry wywołane czynnikami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Wykazuje właściwości nawilżające, ściągające oraz regenerujące. Bezwonny, hipoalergiczny, szybko się wchłania, nie natłuszcza skóry.
Działanie:
- pielęgnuje, odżywia, nawilża i wygładza



- łagodzi stany zapalne skóry (wysypki, zaczerwieniania)

- niweluje podrażnienia m.in. na skutek golenia, depilacji

- przywraca naturalny proces odnowy naskórka
- przyjemnie chłodzi oraz niweluje uczucie pieczenia i świądu po ukąszeniach owadów
- łagodzi skutki działania detergentów oraz czynników atmosferycznych
- wspomaga regenerację tkanki skórnej (drobne uszkodzenia skóry, otarcia)
- doskonały po opalaniu, łagodzi skutki oparzeń słonecznych i termicznych

Produkt przebadany dermatologicznie.


Skład:


Cena:

10 zł / 150 g
dostępny m.in tu >KLIK<

Mój opis:
Opakowanie:
żel znajduje się w miękkiej tubie zamykanej na klik. Wszelkie ważne informacje są nadrukowane, także nie zejdą np przez namoknięcie.

Konsystencja:
żelowa, przezroczysta o ziołowym (?) zapachu, szczerze nie wiem jaki to zapach, ale mi się podoba ;)

Moja ocena:
Tak, wiem... wakacje się kończą, a ja piszę o kosmetyku na wakacje, ale miałam dzięki temu czas na przetestowanie go w każdym możliwym chyba kierunku.
Jak wiadomo aloes ma zbawienny wpływ na ludzką skórę... stosowały go nasze babcie oraz praaaaaaapraaaaaababcie :)
Pierwszy raz w życiu miałam okazję testować taki produkt i powiem wam, że jestem nim zachwycona!
Jak wiadomo, wakacje to i słońce, słońce to i opalanie, opalanie to poparzenia słoneczne, albo chociaż "spieczenie się na raka". W tym ostatnim to jestem mistrzem, bo mam taką karnację że zawsze jestem w wakacje czerwona :) oczywiście mam już produkty, które dośc dobrze radzą sobie z moją obolałą skórą, ale ten i tak jest lepszy. Świetnie chłodzi skórę, nawilża i działa kojąco.
Ale gdyby tylko słońce w wakacje było zagrożeniem :) kolejnym, wakacyjnym minusem są otarcia i podrażnienia, czy to od butów, ciuchów, kostiumu kąpielowego czy częstego golenia. Są one bolesne i nieładne, żel ten na szczęście przyspiesza gojenie obtarć, a podrażnienia znikają, prawie jak za dotknięciem różdżki.
Cóż... wszystko ładnie i pięknie, ale wakacje to również czas dla komarów, os, pszczół i innych dziwnych stworzeń. Produkt ten działa jak apteczne środki przeciw swędzeniu po ukąszeniu komara, ale również spisał się gdy ugryzła mnie pszczoła. Opuchlizna szybko zeszła, a i obolałe miejsce nie swędziało.
I jak tu nie kochać takiego żelu? Jak dla mnie jest to MUST HAVE na wakacje ale i nie tylko. 

Dziękuję firmie Prosto z Natury za możliwość testowania produktu. 
To iż dostałam żel za darmo nie wpłynęło na moją opinię, ani recenzję produktu.

21 komentarzy:

  1. muszę spróbować, prezentuje się interesująco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale za to mam w domu aloes :) Często z niego korzystam, jest dobry na wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. takie produkty dużo dobrego robią dla skóry, mnie niestety odrzuca zapach aloesu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. cenię aloes w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję współpracy, miałam ten żel i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy i niedrogi. Jak go gdzieś dorwę to i wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny produkt za niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj jakby mnie pszczoła użądliła tobym na pogotowie w trybie ekspresowym jechała. Raz jak mnie dziadyga ukąsiła to ręka mi spuchła do wielkości mojego uda więc musiałam biec szybko na zastrzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go, ale czeka na denko żelu Vaseline :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że wakacje się kończą :-(

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak skończe swój żel z gorvity to ten będzie następny :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten żel jest także moim MUST HAVE na wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze mieć coś co załagodzi zbyt intensywną "przygodę" ze słońcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. brakuje mi takiego kosmetyku na półce

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)