piątek, sierpnia 09, 2013

Artego - easy care - odżywka wzbogacona o miód, aloes i wyciąg z drzewa herbacianego - odżywka do codziennego stosowania

Artego - easy care - odżywka wzbogacona o miód, aloes i wyciąg z drzewa herbacianego - odżywka do codziennego stosowania


Opis producenta:

DAILY artègo

    • miód odżywia i wzmacnia włosy
    • przywraca pierwotny poziom nawilżenia włosów 
    • nadaje włosom niesamowitą miękkość

    Skład:

    Aqua, Cetearyl Alcohol, Propylene Glycol, Cetrimonium Chloride, Aloe Barbadensis Leaf Water, Parum, Mel, Citric Acid, Melaleuca, Alternifolia, Methylisothiazolinone, Metylchloroisothiazolinone


    Cena:

    31,50 zł /  200 ml
    dostępny w sklepie internetowym firmy Artego -> KLIK

    Mój opis:

    Opakowanie:
    odżywka znajduje się w tubie wykonanej z miękkiego plastiku. Wszelkie informacje są nadrukowane na opakowanie. Zamykanie wygodne - na klips.


    Konsystencja:
    bardzo zwarta lekko przezroczysta o zapachu miodu i jakiejś rośliny, możliwe że jest to wyciąg z drzewa herbacianego. Wystarczy naprawdę mała ilość produktu aby pokryć całe włosy. 


    Moja ocena:
    Lubię takie produkty! :)
    Skład krótki i w miarę treściwy - a jak dla mnie jest to plus :) Może nie ma miliona ekstraktów i olei, ale wydaje mi się w porządku. Jak się mylę to poprawcie mnie proszę :)
    Dodatkowo odżywka ma bardzo wygodne opakowanie. Tuba wykonana jest z miękkiego plastiku z którym nie trzeba się męczyć, jak przy innych odżywkach.
    Zapach również jest ciekawy, choć jak dla mnie trochę zbyt intensywny :) jednak nie utrzymuje się zbyt długo na włosach.
    A jak moje włosy na nią zareagowały? Bardzo dobrze. Włosy są gładkie i miękkie w dotyku, oraz nie puszą się. Niestety z tym ostatnim miałam duży problem, szczególnie podczas upałów. Cała woda z włosów odparowywała i robiło mi się na głowie siano połączone z wściekłą lwicą. Na całe szczęście przy regularnym używaniu tej odżywki pozbyłam się niechcianego "dzikiego" efektu i włosy znów są ujarzmione :)
    Szczerze mogę każdemu polecić tą odżywkę :) jak dla mnie jest ona świetna :)

    Dziękuję firmie ARTEGO, za możliwość testowania produktu.
    To, iż dostałam produkt za darmo nie wpłynęło na moją opinię, ani recenzję produktu.



    54 komentarze:

    1. chętnie wypróbowałabym taką odżywke :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Mam jedną z tych odżywek, ale szału nie ma.

      OdpowiedzUsuń
    3. cena niestety zbyt wysoka wg mnie :P

      OdpowiedzUsuń
    4. Może się skusze skoro tak chwalisz ;)

      OdpowiedzUsuń
    5. Nigdy nie miałam nic tej firmy, zaciekawiłaś mnie.

      OdpowiedzUsuń
    6. Też mam spuszone włosy ostatnio, czasem nawet nawilżacze nie pomagają ;/

      OdpowiedzUsuń
    7. chętnie wypróbowałabym taką odzywkę ;) pooozdrawiam! =)

      OdpowiedzUsuń
    8. chętnie wypróbowałabym taką odzywkę ;) pooozdrawiam! =)

      OdpowiedzUsuń
    9. Jeszcze nigdy nie słyszałam o tej firmie ale ja chyba w ogóle mało wiem ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. kosmetyki tej firmy są moim zdaniem rewelacyjne ;)

        Usuń
    10. Niestety niczego jeszcze nie miałam z Artego, ale bardzo bardzo bym chciała. Mam kilka produktów, które mi juz wpadły w oko :D ta odżywka również bardzo zachęcająca :D

      OdpowiedzUsuń
    11. mam miniaturkę tej odżywki, ale jeszcze nie używałam :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. w takim razie użyj! ;) mam nadzieję, że spodoba ci się tak samo jak i mi ;)

        Usuń
    12. nie miałam nic z tej firmy :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. w takim razie polecam przyjrzeć się kosmetykom tej firmy ;)

        Usuń
    13. jesli mówić o wściekłej lwicy -to dokładnie też by pasowało do ostatniej kondycji moich włosów.
      wizyta u fryzjera im pomogła ale muszę znależć coś do uzytku domowego,żeby ujarzmić moja czuprynę.
      o tej odżywce czytam po raz pierwszy,

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. u mnie wsciekła lwica występowała od paru lat ni nawet fryzjer nie umiem sobie z nią poradzić :P

        Usuń
    14. Nie miałam nic z tej firmy, ale skusiłaś mnie!

      OdpowiedzUsuń
    15. skład niczego sobie, myślę,że byśmy się polubiły:)

      OdpowiedzUsuń
    16. lubię kosmetyki w takich opakowaniach :)

      OdpowiedzUsuń
    17. oj bardzo fajna jest.......typowo fryzjerski kosmetyk :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. tak :) firma proponuje same fryzjerskie i profesjonalne kosmetyki ;)

        Usuń
    18. Zaciekawiła mnie ta odżywka :)

      OdpowiedzUsuń
    19. Lubie taką konsystencję tak jak intensywne zapachy więc dla mnie okej :)

      OdpowiedzUsuń
    20. Odżywka bardzo zachęcająca,być może skuszę się na nią,powoli wykańczam swoje;)

      OdpowiedzUsuń
    21. podobno mają niezłe produkty, ale jeszcze nie próbowałam:)

      OdpowiedzUsuń
    22. tę firmę znam głównie z farb do włosów

      OdpowiedzUsuń
    23. nie malam nic ztej firmy, a szkoda:P

      OdpowiedzUsuń
    24. Ciekawie się zapowiada ale cena nie jest zbyt kusząca, ale pomyślę nad nią bo muszę czymś włosy podratować :)

      OdpowiedzUsuń
    25. Skład wydaje mi się w porządku, muszę ją wpisać na wish listę:P

      OdpowiedzUsuń
    26. krotki i tresciwy sklad a nasze wlosy sa zadowolone :) musze sie za nia rozejrzec :)

      OdpowiedzUsuń

    Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)