niedziela, sierpnia 11, 2013

Artego - Be Pretty & Strong lakier mocno utrwalający

Artego - Be Pretty & Strong lakier mocno utrwalający 


Opis producenta:

Cechy:

  • Be Pretty&Strong to produkt z najnowszej serii do stylizacji artègo, dzięki której z łatwością wyrazisz swój niepowtarzalny styl
  • Lakier pozwala uzyskać mocne utrwalenie bez obciążania włosów
  • Ostatecznie utrwala fryzurę, która zachowuje swój wygląd przez cały dzień
  • Ma działanie antystatyczne i chroni włosy przed wilgocią
  • Nie pozostawia nalotu na włosach
  • Jest lekki i łatwy do całkowitego wyczesania szczotką
  • Idealny do przygotowania wszelkiego rodzaju fryzur
  • Można za jego pomocą tworzyć falujące formy fryzur



Skład:

Alcohol Denat., Butane, Dichloremethane, Propane, Isobutane, Acrylates/T-Butylacrylamide Copolymer, Aminomethyl Propanol, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Parfum, Amyl Cinnamal



Cena:

34.90 zł /250 ml
dostępny w e-sklepie Artego >klik<

Mój opis:

Opakowanie:
Lakier znajduje się w metalowym dozowniku. Atomizer chroniony jest dodatkowo plastikową nakładką.


Moja ocena:

Zacznę od tego, że bardzo podoba mi się nazwa tego lakieru! :) Kojarzy mi się z pięknymi kobietami, które mają silny charakter i nie poddają się :) i idealnie nazwa ta pasuje do tego lakieru.
Jak wiecie ostatnio dodałam już parę postów na temat produktów firmy Artego, ale jeszcze trochę ich będzie :) pokochałam je od pierwszego użycia i zapewne tak już zostanie. Może cena nie jest niska, ale wszystkie produkty które dostałam do testów są naprawdę genialne i dobre. 
Dziś przedstawiam Wam lakier do włosów.
Jako, że bardzo często chodzę w kitce, kucyku, koku i tym podobnych, lakier jest u mnie kosmetykiem must have. Niestety nie mam prostych włosów, przez to przy np koku wszędzie odstają mi albo baby hair albo moje pocieniowane krótsze włosy. I jak tu nie zwariować? 
Dlatego zawsze w takich sytuacjach używam lakieru do włosów. Parę ładnych lat w mojej łazience gościł Taft z Schwarzkopf. Jedne wersję produktu były lepsze inne gorsze. Najlepiej sprawdzał się u mnie granatowy o średnim utrwaleniu (nr 3 i 4).
Niestety jego zapach był bardzo chemiczny, dodatkowo sklejał włosy i czasami powodował przesuszenie skóry głowy, co kończyło się łupieżem. 
Lakier Artego Be Pretty & Strong charakteryzuje się tym, że naprawdę świetnie utrwala włosy, ale ich nie obciąża! Ostatnio jak wiecie w Polsce nastąpiło lekki załamanie pogody i deszcze leje się strumieniami, na całe szczęście lakier ten chroni włosy przed wilgocią, dzięki czemu włosy nie puszą się i nie mamy żadnych odstających kosmyków.
Po jego zastosowaniu nie muszę myć od razu włosów, wystarczy że przeczesze je szczotką i nie ma po lakierze ani śladu. I chyba najważniejsze... nie podrażnia, ani nie przesusza skóry głowy. Dodam jeszcze, że jest dość wydajny :) Przy codziennym stosowaniu przez 3 tygodnie, mam wrażenie, że ani trochę go nie ubyło.
I jak tu go nie kochać? :)


Dziękuję firmie ARTEGO, za możliwość testowania produktu.

To, iż dostałam produkt za darmo nie wpłynęło na moją opinię, ani recenzję produktu.






18 komentarzy:

  1. Niezbyt kojarzę tej firmy i jej kosmetyków. Mimo wszystko - lakierów, jak i pianek do włosów używam tylko na ważne imprezy jak wesela czy bale na studiach ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam lakierów, ale jeśli kiedyś będzie mi potrzebny - myślę, że po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresowały mnie te "falujace formy fryzur". Nigdy nie używałam tego lakieru. W łazience mam taft. Też jestem szczęśliwą posiadaczką kręconych włosów, a gdy je zwiążę wychodzą mi "baby hair" ;). Bardzo mnie zainteresowałaś tym lakierem. Psotaram się o nim pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli masz dokładnie to co ja ;) polecam ci serdecznie ten lakier ;) moim zdaniem jest rewelacyjny ;)

      Usuń
  4. Ja rzadko używam lakieru, ale muszę kupić mojej mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie używam lakierów w ogóle więc raczej po niego nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukam mocnego lakieru i chyba się skuszę na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas wypróbować ;))...
    Podoba mi się tu ;),
    obserwujemy? ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety rzadko używam lakierów więc wystarczą mi takie zwykłe :) A firmy nie znam aczkolwiek obiła mi się o oko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, a lakierów raczej nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Poszukuję dobrego lakieru, który utrzyma fryzurkę, jednocześnie nie robiąc z niej siana.
    Cena trochę wysoka, ale skoro miałby działać tak dobrze, to opłacałoby się zainwestować. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam lakierów, ale dobrze, że ten się spisuje jak należy. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam już swojego lakierowego ulubieńca i jestem mu wierna :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)