wtorek, sierpnia 06, 2013

Garnier - krem hydra Adapt - matujący i odświeżający krem-sorbet 24 H nawilżenia

Garnier - krem hydra Adapt - matujący i odświeżający krem-sorbet 24 H nawilżenia


Opis producenta:

Błyszczenie pod kontrolą!

Dla jakiejgo typu skóry?
-cera mieszana
-cera tłusta
Szukasz kremu nawilżającego na co dzień, który matuje i ujednolica skórę przez cały dzień?
Nasze rozwiązanie:

Szybko wchłaniający się, nietłusty, matujący i odświeżający krem-sorbet do stosowania rano i wieczorem, który wyraźnie matuje i odświeża skórę twarzy.

W "trzech słowach":

  • 24 h nawilżenia
  • Matuje
  • Odświeża
ODCZUCIE?

Ten matujący 

i odświeżający krem-sorbet daje uczucie świeżości 

i pozostawia skórę matową aż do wieczora. Posiada delikatny zapach i nietłustą konsystencję, która świetnie się wchłania.







Ekstrakt z zielonej herbaty:
Korzyści dopasowane do potrzeb cery mieszanej i tłustej: krem-sorbet wzbogacony wekstrakt z zielonej herbaty o właściwościach detoksykujących matuje i ujednolica skórę, zapewniając jej uczucie świeżości przez cały dzień
Krem dopasowany do indywidualnych potrzeb skóry, wzbogacony w intensywnie nawilżający eliksir roślinny, który łączy w sobie minerały i składniki odżywcze takie, jak:mannoza, syrop klonowy i gliceryna. Udowodniona skuteczność:Eliksir roślinny:
NATYCHMIAST: skóra o 33% bardziej nawilżona*
PRZEZ CAŁY DZIEŃ: skóra jest nawilżona 24 non stop*
PO MIESIĄCU: odtworzony zostaje naturalny proces nawilżania skóry*


Skład:

Aqua/Water, Glycerin, Isononyl Isononanoate, Alcohol Denat., Acer Saccharinum Extract/Sugar Maple Extract, Ammonium Polyacryldimethyltauramide, Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Behenyl Alcohol, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Biosaccharide Gum-1, Cammelia Sinensis Leaf Extract, Capryryl Glycol, CI 42090/Blue1, CI 47005/Acid Yellow 3, Citronellol, Disodium Ethylene Dicocamide PEG-15 Disulfate, Glyceryl Stearate Citrate, Limonene, Linalool, Mannose, Phenoxyethanol, Pyrus Malus Water/Apple Fruit Water, Silica, Sodium Acrylates, Crosspolymer-2, Sodium Hydroxide, Tetrasodium EDTA, Xanthan Gum, Parfum/Fragrance (F.I.L B158083/1). 

Cena:

ok 15zł / 50ml
dostępny m.in. w Rossmannie.

Mój opis:

Opakowanie:
krem do twarzy znajduje się w plastikowej, zielonej tubie zakręcanej od dołu białą zakrętką.


Konsystencja:
krem ma bardzo ciekawą konsystencję sorbetu, która świetnie rozprowadza się na twarzy. Produkt jest koloru zielonego oraz ma bardzo przyjemny i lekki zapach.


Moja ocena:
wiele reklam, wiele zachęcających wpisów na wizażu, ale po co?
Czy ten krem rzeczywiście jest aż tak rewelacyjny? 
Plusem jest cena. Krem często można znaleźć w promocji jak np teraz w Rossmannie, za ok 9zł.
Krem nawilżający powinien nawilżać, ten niestety tego nie robi. Jako, że mam skórę tłustą nie potrzebuje jakiegoś wielkiego i intensywnego nawilżenia, ale producent zapewnia, że ten krem nawilża 24H. Jest to naprawdę jedna wielka bzdura :/ niestety ten produkt bardzo wysuszył moją skórę.
Dodatkowo próbowałam go również stosować jako krem na noc - może wtedy zadziała? Niestety również efekt był ten sam. Skóra wysuszona z widocznymi suchymi skórkami.
Następna kwestią jest matowienie skóry twarzy... niestety znów tego nie robi.
Zaraz po nałożeniu kremu  możemy zaobserwować wzmożone świecenie się naszej twarzy. Nie jest to tylko strefa T (czoło, nos, broda), ale cała twarz. Czy robi dokładnie to samo co matujący krem z Ziaji med .
Moim zdaniem kremy do twarzy, czy to kremy nawilżające czy matujące powinny spełniać choćby podstawowe funkcje podane przez producenta. Niestety ten krem nie spełnia żadnych funkcji... dodatkowo nie nadaje się pod makijaż, gdyż krem czasami się roluje.
Produkt kupiłam w promocji w Rossmannie, w końcu cena i reklamy zachęcały do kupna.
Nie widzę jednak sensu kupienia go ponownie. Mam jeszcze ponad połowę tubki i nie wiem sama jak ją zużyję... 


106 komentarzy:

  1. oglądałam go ostatnio , ale ze względu na alkohol nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To on ma alkohol w składzie?! Z dala od takich kosmetyków!

      Usuń
    2. u mnie niestety wyglądało to tak
      - Ooo Garnier ma nowy krem, hmm i jest w promocji po 9 zł. No to kupujemy!

      Skład ogarnęłam w domu i trochę się przestraszyłam, a teraz wiem, że jest tragiczny!

      Usuń
  2. a miałam się skusić w rossmanie
    pewnie inne wersje też pozostawiają wiele do życzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. na początku zaciekawiły mnie te kremy ale wolą maziać się nadal kremami dla dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie zaciekawiły dzięki reklamie, a teraz... heh szkoda słów.

      Usuń
  4. Ojoj ja mam odżywczy krem-balsam (wersja różowa) i jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się nad jego zakupem, ale po Twojej recenzji chyba z niego zrezygnuję..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie polecam... jest wiele innych kremów które z pewnością lepiej się spiszą od tego :/

      Usuń
  6. ja też byłam na niego napalona

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrzył na mnie w Rossmannie, ale przypomniłam sobie ile mam kremów do twarzy. Teraz sie cieszę, bo widzę, że to bubel.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba jednak się nie skuszę... A już miałam kupować...

    OdpowiedzUsuń
  9. Skład bardzo długi, właśnie kiedyś rzuciłam okiem na nie i w ogóle mnie nie zachęciły, dodatkowo parę lat temu coś z Garniera mnie uczuliło i wolałam nie ryzykować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie także kiedyś coś uczuliło... od tamtej pory miałam mało wspólnego z tą firmą...ale że okazje i nowości kuszą, no to wyrzuciłam pieniądze w błoto.

      Usuń
  10. Ja nie ufam Garnierowi, tyle razy mnie zawiódł, że przestałam inwestować w ich produkty:P

    OdpowiedzUsuń
  11. na razie mam zapas produktów do pielęgnacji twarzy, fajnie że maja duży wybór i każdy może dopasoować sobie kosmetyk według potrzeb skóry

    OdpowiedzUsuń
  12. Skóra mieszana i tłusta potrzebują czasami nawet intensywniejszego nawilżania niż skóry suche :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby fakt :) niby się łuszczy ale nie z powodu zbyt tłustej skóry, a z powodu przesuszenia :/

      Usuń
  13. Powiem szczerze, że jakoś nie jestem "napalona" na tą serię, coś mi się czuje, że będzie przeciętna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też się nie sprawdził. Mam dokładnie ten sam i:
    - wcale nie matuje
    - nawilża, ale zostawia tłustą powłokę na twarzy
    - roluje się
    - nie nadaje się pod makijaż

    Zgadzam się w 100% z recenzją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten krem nadaje się do wyrzucenia! Jedyne jego dobre zastosowanie...

      Usuń
  15. mi z garnierem nie jest po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się boję go, bo ma alkohol w składzie i to wysoko :/ Kurde, gdyby nie on ten krem już byłby mój ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. To wychodzi że to bubel?
    A się na niego czaiłam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawiodłam się, widząc reklamę bardzo mi się spodobał, a okazuje się wielką lipą..

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze że przeczytałam Twoją receznję bo już miałam się pokusić na tą nowość ;) Szczególnie zachęca nazwa krem-sorbet :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nazwa piękna, opakowanie też niestety reszta wskazuje, że to BUBEL :/

      Usuń
  20. nie ma zbyt ciekawego składu, Garnier próbuje, ale coś nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety Garnier mojego serca nie podpił. Lubie jedynie antyprespiranty, ale wiele z nich odbarwia mi ubrania :/

      Usuń
  21. Ja jestem nim zachwycona i na pewno kupię kolejne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. KUPIŁAM GO SKUSZONA NISKĄ CENĄ I OBIETNICAMI PRODUCENTA :) NIESTETY UWAŻAM, ŻE KREMISKO TO ZASŁUGUJE NA MIANO: BUBEL ROKU!! :) MAM TE SAME ODCZUCIA CO TY, KREM MNIE SZCZYPIE W TWARZ - CHYBA TO JEST TO ODCZUCIE ŚWIEŻOŚCI ;) DODATKOWO WCALE NIE NAWILŻA, NIE MATUJE A CO NAJGORSZA NAWET MAŁE ILOŚCI GRUDKUJĄ SIĘ POD PALCAMI JUŻ W CZASIE NAKŁADANIA NA TWARZ!!! STOSUJĘ GO NA NOC CO 2DZIEŃ BO NA DZIEŃ SIĘ NIE NADAJE.. NIE KUPIĘ WIĘCEJ!! KPINA ROKU, MAM OCHOTĘ NAPISAĆ COŚ DO PRODUCENTA, ŻE SOBIE W KULKI POLECIELI JAK NIGDY!! :) MOŻE JAKAŚ ZBIOROWA PETYCJA? :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  23. Ha miałam nosa, żeby tego bubla nie kupować :D Chociaż ten pomarańczowy mnie kusił. Ale nie jednak kremy do twarzy Garniera są kiepskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety Garnier ogólnie dobrych kosmetyków ma mało :/

      Usuń
  24. Ja też miałam go kupić, ale akurat w promocji w Rossmanie ten zielony rozszedł się błyskawicznie, nad czym bardzo ubolewałam, ale po twojej recenzji nie żałuję już, dziękuję, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesz się, że ten bubel nie musi gościć w Twojej łazience :)

      Usuń
  25. Działanie całkiem odwrotne jak widać...
    Dziękuję za przestrogę- nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurcze, a polowałam na niego w Rossmannie, ale już go nie było. Strasznie ubolewałam z tego powodu, ale widocznie niepotrzebnie :).

    OdpowiedzUsuń
  27. O kurczę, a chciałam go kupować! Dobrze, że się powstrzymałam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za tą recenzję :D miałam go kupić gdyż pasował opisem do mojej cery. Coś mnie powstrzymało przed kupnem i dobrze :) Jeszcze raz dzięki za opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co ;) ciesze się, że innym ten bubel nie zaszkodzi :)

      Usuń
  29. Great brand Garnier... I love it!!!!!
    Kisses hun!

    OdpowiedzUsuń
  30. jestem z siebie dumna, że nie skusiłam się na ten produkt ze względu na promocję i reklamy :) dzięki tobie wiem, że nie warto go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to i ja jestem z ciebie dumna, że go nie kupiłaś :D

      Usuń
  31. Stałam przed nim w Rossmanie i jednak nie kupiłam :D Ahhh dobrze zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja ostatnio fajnie poradziłam sobie z matowieniem dzięki tonikowi od love me green :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj :P Ja go dzisiaj właśnie dostałam z akcji Garniera na facebook'u... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że Twoje odczucia będą zupełnie odwrotne do moich :P

      Usuń
  34. Mam tłustą skórę, ale zdecydowałam się na wersję pomarańczową, która ma rozświetlać cerę (mogło by się to wydawać dziwne, bo niby cera tłusta się dość świeci) i jestem bardzo zadowolona ;) Szybko się wchłania, idealna pod fluid, cera jest ładnie odżywiona no i ma filtr UV ;) jeśli mogłabym coś poradzić to z tego co wiem skóra tłusta przestaje się świecić jeśli używamy kremów silnie nawilżających ;) i wg mnie to racja, bo sama odkąd je stosuje nie mam żadnych problemów ze świeceniem ;) polecam Yves Rocher Hydra Vegetal zel-krem intensywnie nawilżający ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jest to druga recenzja jaką czytam o tym kremie, mniej pozytywna. Mam na niego ochotę, ale po twojej recenzji chyba dam sobie z nim spokój mimo niskiej ceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepiej dopłacić te 10 zł i kupić coś lepszego

      Usuń
  36. Szkoda, że się nie sprawdził.
    Mnie nie pociągał (nie widziałam reklam, itp., no i takie kremy po prostu wydają mi się za słabe dla mnie). :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Żałuję, że mnie składniki roślinne tak zapychają i podrażniają, bo Twoja recenzja jest bardzo kusząca :)

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak go nie polecam bo to moim zdaniem bubel ;)

      Usuń
  38. mi on nawilża lekko twarz.. ale piecze mnie skóra gdy go nakładam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba to nie jest dobry efekt :/ pieczenie skóry świadczy o podrażnieniu chyba :/

      Usuń
  39. ja tez ze wzgl na alkohol nie kupilabym:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak napisałam gdzieś wyżej... nie zwróciłam na to uwagi :P zbyt duża była euforia gdy miałam go w ręku :D

      Usuń
  40. Nie stosowałam jeszcze tego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  41. A u mnie sprawdził się całkiem przyzwoicie. Ok, nie daje 100% matu przy obecnych upałach, ale moja skóra świeci się po nim dużo mniej i dużo później. Natomiast przy względnych warunkach atmosferycznych, dajmy na to dwadzieścia kilka stopni poradził sobie świetnie, przyszłam po całym dniu z matową cerą, a mam cerę mieszaną w kierunku do tłustej. Nie zauważyłam wysuszenia, ani podrażnień. Stosuję go tylko na dzień, na noc używam MIXĘ i krem CC+.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie to jest bubel... używałam go niecałe 2 tygodnie i więcej nie dam rady :((

      Usuń
  42. hmmm nie stosowałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  43. Równiez zakupiłam ten krem. DOpiero jestem po pierwszym użyciu więc na razie ciężko mi cokolwiek więcej powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że u ciebie sprawdzi się lepiej ;)

      Usuń
  44. Świetnie, że napisałaś jego recenzje! Myślałam ostatnio nad jego kupnem, właśnie ze względu na tą promocję, ale skoro jest taki beznadziejny..to cóż. A z tego co wiem to mamy taką samą cerę (mieszaną), także papa, Garnier!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam mieszaną, ale w stronę tłustej :) nie polecam w żadnym wypadku! Z pewnością wysuszył by cię maksymalnie :/

      Usuń
  45. Ma alkohol więc raczej nie skuszę się na niego:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że to właśnie alkohol robi krzywdę mojej skórze :/

      Usuń
  46. Cieszę się, że o nim napisałaś! Mam taką cerę jak Ty i ostatnio się czaiłam na ten krem. jestem sceptycznie nastawiona do Garniera, ale jak pisałaś- reklama robi swoje..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wszystkiemu winna reklama... wiele dziewczyn wzdychało i czekało aż krem wejdzie na rynek. W Rossmannie ten krem rozszedł się w 5 minut... dobrze, że kosztował tylko 10 zł, a nie więcej bo bym bardzo żałowała wydanych pieniędzy.

      Usuń
  47. Niestety nie miałam ale również zastanawiałam się nad jego kupnem więc nie żałuję że go nie wzięłam :/

    OdpowiedzUsuń
  48. tak myslałam że te kremy nie będą żadna rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nawilżający a wysusza??? Temu panu dziękujemy! :/

    OdpowiedzUsuń
  50. Miałam próbki czterech rodzajów tych kremów i niezbyt mi podeszły ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że ja też najpierw nie dostałam próbki :(

      Usuń
  51. omijam szerokim łukiem stoiska w drogeriach z kremami Raczej w ostatnim czasie zwracam uwage na to co stosuję do twarzy i uczę się cały czas.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja już nie wiem, niby mam cerę suchą (nos czasem aż się łuszczy), a nos świeci mi jak szalony :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Ojj nawet się za nim nie obejrzę.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)