piątek, sierpnia 23, 2013

L’Oreal Paris – eliksir odżywczy do wszystkich rodzajów włosów + ekspresowa odżywka

L’Oreal Paris – eliksir odżywczy do wszystkich rodzajów włosów.


Opis producenta:

Eliksir Odżywczy Elseve od L'Oréal Paris to produkt pielęgnacyjny, który odżywia i wygładza włosy oraz pomaga chronić je przed codziennym oddziaływaniem szkodliwych czynników zewnętrznych. Bogata formuła o lekkiej, nietłustej konsystencji doskonale odpowiada na potrzeby wszystkich rodzajów włosów, pielęgnując je, dyscyplinując i dodając im blasku oraz miękkości bez obciążania fryzury!
Dzięki starannie skomponowanej mieszance składników czynnych, formuły Szlachetnych Eliksirów zapewniają włosom piękno, odżywienie, miękkość i połysk bez ich obciążania. Powstałe z wyjątkowego połączenia sześciu ekstraktów z olejków kwiatowych (lotos, rumianek, gardenia tahitańska, maruna, róża oraz len), zostały opracowane przez laboratoria L'Oréal Paris jako niezbędny składnik pięknej fryzury. Rezultat? Kuracja pielęgnująca włosy, intensywne odżywienie i pełen głębi blask koloru w formie zmysłowego doświadczenia o leśnym i orientalnym aromacie. Olejek może być stosowany na suche włosy bezpośrednio przed stylizacją, na wilgotne włosy przed suszeniem lub przed kąpielą w morzu czy basenie.


Skład:



Cena:

Ok 50 zł / 100 ml

Mój opis:

Opakowanie:
Piękne szklana buteleczka z pompką kusi już samym wyglądem.
Pompka jak wiadomo ułatwia aplikację i dzięki niej produkt jest bardziej wydajny. Szkło z którego wykonane jest opakowanie jest koloru bursztynowego.


Konsystencja:
lekko oleista, jak większość jedwabi do włosów. Co ją za to wyróżnia? Zapach… dość nietypowy, może lekko męski?


Moja ocena:
Zniszczone włosy to utrapienie wielu z Was, ale także i moje…
Jeśli chcemy dbać dobrze o włosy musimy pamiętać o serum, które będziemy stosować na nasze końce. Zapobiegają one rozdwajaniu się końcówek, ale również posiadają filtr UV, który w lato jest koniecznością.
L’Oreal wprowadził na rynek nowość, jaką jest Eliksir. Jest to produkt do złudzenia przypominający jedwab/sylikonowe serum. Dlaczego? Oleista konsystencja, zastosowanie oraz skład.
Skład… cóż ekspertem nie jestem, ale znajdują się w nim różne oleje oraz ekstrakty, m.in. olej z nasion słonecznika, olej kokosowy, olej sojowy oraz olejki kwiatowe jak rumianek czy róża.
Jak wspomniałam wyżej, jedwabie są dość ważne dla naszych włosów, ten eliksir ma dodatkowo bardzo ciekawy skład. Oczywiście nie używałam produktu na całe włosy, eliksir nakładam mniej więcej od ucha w dół.
Jakie ma zalety?
Z pewnością jest to pompka, dzięki której cała aplikacja jest łatwiejsza, przyjemniejsza i bardziej higieniczna. Kolejnym plusem jest wygładzenie włosów. Możemy zapomnieć o tzw sianie na głowie. Nie jest to jednak efekt strąków z włosów. Zauważyłam również zwiększenie nawilżenia w końcach, nie są one już tak suche i „niesforne”. Eliksir ten dodaje także włosom blasku i sprężystości? Nie wiem nawet jak to nazwać. Dzięki niemu włosy są delikatne, miękkie, sprężyste i mięsiste? Podoba mi się, że eliksir nie obciąża włosów, ani nie wzmaga przetłuszczania się ich.
A jakie ma wady?
Szczerze powiedziawszy jeszcze nie zauważyłam. Cóż, niektórych z pewnością odstraszy cena, ale jak dla mnie jest ona adekwatna do jakości i wydajności produktu. Używam go co drugi dzień od ok 3 tygodni i nie zauważyłam, żeby w ogóle ubyło go, a mam gęste i grube włosy.

Jak same widzicie eliksir z L’Oreala jest naprawdę bardzo dobrym produktem, który spokojnie mogę każdej z was polecić.

Błyskawiczna terapia - rekonstrukcja dla zniszczonych włosów - Elseve Total Repair Extreme - L'Oreal Paris


Opis producenta:

Odkryj pierwszą od L'Oreal Paris gamę produktów do pielęgnacji włosów bardzo zniszczonych
z tendencją do rozdwajania.
Zawarty w formule LAK 1000 (kwas mlekowy) działa na poziomie do 10 warstw włosa*, wnika do jego serca i wzmacnia wewnętrzną strukturę, a Ceramid wypełnia zewnętrzne uszkodzenia włókna i wzmacnia warstwę ochronną dla ekstremalnej rekonstrukcji od nasady, aż po „ostatni milimetr”. 
*Lak 1000 działa na poziomie od 5 do 10 warstw w zależności od rodzaju włosów.


Skład:


Cena:

ok 4 zł za opakowanie (20ml)
Dostępna np w Rossmannie.

Mój opis:
Ciekawa, ekspresowa odżywka. Jakoś nigdy nie miałam takiego produktu, ale coś ostatnio mnie tknęło i oto on. Szczerze powiedziawszy taka tubka starcza mi na dwa mycia, a mam długie i bardzo gęste włosy. Odżywka bardzo szybko wchłania się we włosy, chociaż jej konsystencja nie jest zbyt gęsta.
Moje włosy po niej są lśniące, miękkie, gładkie, podatne na układanie i przepięknie pachną :) odżywka ta jeszcze ułatwia rozczesywanie włosów i z siana bądz efektu "lwa" nie ma śladu :) 
Oczywiście nie mogę mówić tutaj o odżywieniu i poprawieniu struktury włosa po jednej czy dwóch aplikacjach. Myślę, że to wszystko to efekt wizualny, ale gdybyśmy stosowały taką regenerację chociażby raz w tygodniu myślę, że efekty byłyby zadowalające.
Z pewnością wypróbuje jeszcze inne wersję tego typu odżywek.

A Wy używałyście tej odżywki?


77 komentarzy:

  1. Ciekawy ten eliksir. Właśnie szukam czegoś dobrego, bo po ostatnim szamponie stan moich włosów zdecydowanie się pogorszył ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, bo na prawdę świetnie się sprawdza :)

      Usuń
  2. mam tę odżywkę i spełnia swoją funkcję, włosy są błyszczące, nie plączą się, i łatwo rozczesują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem! :) jedna z lepszych odżywek tego typu ;)

      Usuń
  3. eliksir zapowiada się obiecująco :D Mam słabość do tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam słabość do wszystkich produktów do włosów :)

      Usuń
  4. faktycznie po nim włosy się mniej plączą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten eliksir i używam na końcówki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam żadnego z nich ale wypróbowałabym z chęcią ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to Eliksir i odżywka będą moje :P

    Te z kolorowanką z tyłu też fajne. ;) Od normalnych ja też uzależniona jestem :D A kto z nas nie jest?
    Dajesz terapię zakupową ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Terapia zakupowa jest idealna :D

      Usuń
    2. Brązowej maseczki z Ziai nie miałam o.O xD
      Kurczę to nie dobrze :/ Trzeba zakopać drogerie pod ziemię w Twojej okolicy, huehuehue xD

      Usuń
  8. Tylko ktoś musi ją nam zasponsorować xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam ten eliksir w reklamie.
    jakos mam na niego ochotę.

    kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych kosmetyków, ale troche mnie zastanawia jak ten olejek ma się nadawać i dla tłuściochów jak i dla sucharków...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teoretycznie prawda, trochę to dziwne, jednak u mnie spisuje się bardzo dobrze, a od ucha w dól mam dość suche włosy :)

      Usuń
  11. zaopatrzyłam się w ten eliksir wczoraj:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne i wygodne opakowanie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak :D opakowanie jest genialne, choć szklane. Jednak upadło mi parę razy i nic się z nim nie stało :)

      Usuń
  13. Eliksir mam, posiadam i jestem zadowlona, stosuję na końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fakt olejek jest dosc drogi ale wydajny tylko ja jakoś nie mogę się do tego typu kosmetyków przekonac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to dlaczego? :) jeśli wolisz zacząć z czymś tańszym to polecam jedwab z CHI :)

      Usuń
  15. Zaciekawił mnie ten eliksir, nie używałam jeszcze takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten eliksir chcę wypróbować, ale cena jak na razie jest dla mnie za wysoka. :(
    Ta błyskawiczną terapię miałam kupić i w końcu się rozmyśliłam. Myślę, że warto ją wypróbować. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena faktycznie jest wysoka, ale buteleczka przeogromna jak na tego typu produkt :) myślę, że spokojnie będziesz używać go ok roku ;)

      Usuń
  17. Na tą drugą odżywkę skusiłabym się do używania ,,od okazji'' :)
    Olejek może być ciekawy. Porcja silikonów na końcówki nigdy nie jest zła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) sylikony na końcówki czasem są wybawieniem :)

      Usuń
  18. Ten eliksir widziałam w Rossmannie na CND za 23 zł :) nie skusiłam się jednak bo mam Syoss'a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 23 zł :O łoo to musze iśc kupić drugą butelkę :D bo ja niestety kupiłam go za ok 50 zł i teraz żałuję patrząc na cenę 23 zł :D

      Usuń
  19. pięknie prezentuje się ten eliksir, szukam czegoś sprawdzonego do włosów zmęczonych letnim słońcem, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Olejku z Loreala nie używałam. Miałam Kerastase i się nie sprawdził, później trafił na olejek Marc Anthony (kupiłam w Hebe) i jest super.
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam właśnie , że jest bardzo dobry :) jednak jakoś skusił mnie ten z L'Oreala :)

      Usuń
  21. Cool :)

    www.the-goldensoul.blogspot.com

    XOXO,
    Inês

    OdpowiedzUsuń
  22. ja póki co nie lubię L'oreala bo miałam ich szampon i odżywkę i to co to zrobiło z moimi włosami do tej pory nie mogę unormować. przetłuszczały sięsuper szybko i w ogóle. Ech

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także nie przepadam za produktami L'Oreala ale mają w swoim asortymencie także "cudeńka" :) dlatego warto próbować nowości :)

      Usuń
  23. Nie używałam ani jednego z tych produktów. Eliksir wygląda kusząco, ale chwilowo muszę zużyć to co mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie niestety także jest tego pełno. Mam parę olejków, jedwabie, serum, ala "olejki arganowe" no i znalazł się eliksir :D

      Usuń
  24. nie znamy, prezencje ma doskonałą:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ten eliksir kupiłam mamci i jest zachwycona, sama nie używałam ale jak będe u Niej koniecznie muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  26. używam podobnego eliksiru, ale z gliss kura:)

    OdpowiedzUsuń
  27. mam podobny z gliss kur - bardzo wydajny..

    OdpowiedzUsuń
  28. podoba mi sie w tym eliksirze to, że nie przetłuszcza i nie obciąża włosów. Jeśli chodzi o odżywkę to faktycznie po 2 aplikacjach niewiele można powiedzieć. Ale jak przeczytałam, że masz gęste włosy- oddaj<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę oddać :D ale musiałabym obdarzyć tak jeszcze 3 osoby :D bo mam ich trochu :P

      Usuń
  29. Pokazujesz super produkty! Tego eliksiru nie miałam, mam coś podobnego z kerastase. Następnym razem skuszę się na ten bo jednak i cenę ma bardziej przystępną i działanie wydaje się dobre; -)
    A ta odżywka koniecznie musi wylądować na moich włosach! Muszę wypróbować:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) szczerze powiedziawszy kerastase nie używałam, ale ten eliksir jest moim zdaniem bardzo dobry :)

      Usuń
  30. lubię kosmetyki loreal do włosów

    OdpowiedzUsuń
  31. nigdy nie miałam tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy ten eliksir piękności dla włosia:)

    OdpowiedzUsuń
  33. jeszcze nie używałam ale ciekawy ten eliksir :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeśli ktoś nie stroni od silikonów to eliksir może być świetny ;)) Dla mnie niestety nie, bo nie kupuję kosmetyków z ich składem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale sylikony na końce są czasami naprawdę potrzebne ;)

      Usuń
  35. miałam miniaturę tego eliksiru i był ok :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wygląda ciekawie, jeśli jest wydajny to faktycznie da się tę cenę przeżyć:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja nie mam i nie znam tej odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  38. kusi,kusi ,ale sama nie wiem , może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)